| necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi Benplantat
Nombre de missatges : 35 Registration date : 08/05/2007
| Assumpte: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dt Gen 12, 2010 1:29 pm | |
| Necesitaria ajut per si quelcom coneix referencies bibliografiques sobre la seguent "llegenda". A Girona hi existia una pedra cúbica trencada sobre la que existia la creença entre els cabalistes que el dia que es tornes a juntar passaria quelcom extraordinari, no recordo si era la fi del mon o la recuperació de Jerusalem No recordo on ho vaig llegir, pero crec haver-la trobat i m'agradaria escriure un article sobre el tema Moltes gracies www.xpoferens.blogspot.com | |
|
| |
Jordi Benplantat
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dc Jun 02, 2010 6:35 pm | |
| Jo se on es la pedra escardada, i es a Barcelona. Pero m'agradaria si algun jueu de Girona coneix la "llegenda". | |
|
| |
Odalric
Nombre de missatges : 155 Localisation : Catalunya Registration date : 07/02/2007
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dv Jun 04, 2010 4:45 pm | |
| | |
|
| |
Jordi Benplantat
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dl Jun 07, 2010 3:08 pm | |
| | |
|
| |
Odalric
Nombre de missatges : 155 Localisation : Catalunya Registration date : 07/02/2007
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dt Jun 08, 2010 12:16 am | |
| Em sembla molt interessant. Ja aniràs informant... | |
|
| |
ct
Nombre de missatges : 6 Localisation : Principat de Catalunya Registration date : 08/04/2007
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dc Oct 20, 2010 2:35 pm | |
| Amb tots els respectes cap a Barcelona, ciutat molt estimada i que hauria de ser 100 % catalana. Però, què hi fot la pedra a Barcelona si abans era a Girona ? | |
|
| |
Jordi Benplantat
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dg Jul 03, 2011 11:58 am | |
| M'agradaria trobar on es escrita aquesta llegenda La pedra es a Barcelona no se des de quan, però diria que fa uns 700-1000 anys Es una pedra cúbica, trencada en dos trossos, amb inscripcions romanes i també del S X Si es la mateixa no no ho es, no ho sé, per aixo demanava si algú hi tenia mes informació. | |
|
| |
Odalric
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA Dc Ago 03, 2011 5:16 pm | |
| Segueixo molt interessat en el tema. Aneu informant! (i si vols dir on és la pedra, li faré una visita amb la família!) | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA | |
| |
|
| |
| necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA | |
|