Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Lamentable a Girona

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Lamentable a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Lamentable a Girona   Lamentable a Girona Icon_minitimeDs Ago 11, 2007 3:25 am

L'altre dia vaig anar al museu dels jueus de Girona i al patí del museu que hi donen uns quants balcons, els propietaris ho han omplert de banderes palestines per tocar els ous.
I l'ajuntament fastigós no ho fa retirar!, ni en els museus jueus es pot gaudir de la cultura jueva sense que et toquin els nassos amb les tonteries de Palestina Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
josep

josep


Nombre de missatges : 33
Registration date : 22/01/2007

Lamentable a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lamentable a Girona   Lamentable a Girona Icon_minitimeDs Ago 11, 2007 10:07 pm

estelada 2 bandera israel 1 al poble judeu te mols enemics pero ens tenen a nosaltres
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/groups/katallan
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

Lamentable a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lamentable a Girona   Lamentable a Girona Icon_minitimeDg Ago 12, 2007 3:17 pm

Ahir vaig llegir aquest post i em van venir ganes de veure el famos Call de Girona. No l'havia visitat mai, aixi que aquest mati ben d'hora he agafat el cotxe i m'he plantat a Girona. He quedat maravellat del centre historic, es precios. He anat al museu hi he vist la bandereta. Deu n'hi do quin mal efecte que fa.Es patetic, lamantable i de molt mal gust. Nomes falta que hi posin la creu gammada al costat i ja tindrem el quadre acabat.

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Lamentable a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lamentable a Girona   Lamentable a Girona Icon_minitimeDg Ago 12, 2007 4:55 pm

Doncs sí, el barri antic de Girona és molt bonic i aprofitant la visita podies haver anat a veure els calls de Torroella i la Bisbal.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

Lamentable a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lamentable a Girona   Lamentable a Girona Icon_minitimeDg Ago 12, 2007 5:19 pm

Ho tindre en compte.Els meus pares tenen un apartament a l'Escala i aprofitare el cap de setmana que ve per visitar-ho tot. Merci per la informacio.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Lamentable a Girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lamentable a Girona   Lamentable a Girona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Lamentable a Girona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Lamentable fet, envieu e-mails.
» necesito ajut : LA PEDRA DE GIRONA
» Campanya: aturem l'insult als jueus a Girona!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: