Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 ajut viatge a Israel

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
sonia




Nombre de missatges : 3
Age : 63
Localisation : arenys de munt
Registration date : 04/04/2010

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDg Abr 04, 2010 2:15 pm

hola amics, a veure si algu em pot ajudar! tinc un vol bcn-tlv per el proper 12 de maig, 7 dies a Israel, una maravella, pero vaig per lliure i no se per on començar... a mes afegeixo un handicap... camino amb croses upss...
si algu em pot ajudar en albergues u hostals economics, preus dels bus i taxis, si deixen a la mateixa porta o haig de caminar molt... si mijor Tel aviv o Jerusalem... el meu somni es el mur, el monte de los olivos, betlem i el mar mort (suposu que em deixo un mon de coses, pero no crec que em pugui estirar mes, pels diners i la manca d'autonomia per caminar) Aguna asociacio catalana alla? graciés!
Tornar a dalt Ir abajo
sisco ben noakh

sisco ben noakh


Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDl Abr 05, 2010 1:10 pm

pel que expliques, hauries de buscar puesto a J'lem. No tens cap guia turística? Jo no la vaig fer servir gaire, però va bé tenir-ne una a mà.

Ja t'escriuré un pm amb més detalls més tard. Jo tornava ara mateix!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=vk3Bym9uEzk
sonia




Nombre de missatges : 3
Age : 63
Localisation : arenys de munt
Registration date : 04/04/2010

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDl Abr 05, 2010 1:20 pm

graciés sisco! estic dels nervisss!!! jeje
Tornar a dalt Ir abajo
sisco ben noakh

sisco ben noakh


Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDl Abr 05, 2010 2:06 pm

t'enviat un parell de missatges privats. els has vist? a dalt a la dreta "messages". veig que ets nova. Com has arribat aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=vk3Bym9uEzk
Laura




Nombre de missatges : 1
Registration date : 29/04/2010

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDv Abr 30, 2010 4:04 am

Hola!!
Jo vaig fer una ruta per Israel el mes d'octubre de l'any passat i només puc dir que em va canviar la vida... La vida allà és econòmica, i com diu l'altre company està bé tenir una guia de mà!. Selecciona bé el que vulguis visitar, et recomano que l'estada més llarga de dies sigui a Jerusalem, hi ha tant per veure, Betlem és molt especial, t'adonaras de seguida que passis la frontera... Ull amb el Shabat, que hi ha llocs tancats i et prohibeixen les fotografies. Disfruta molt del viatge, jo tb hi tornaria ara mateix!
Tornar a dalt Ir abajo
sisco ben noakh

sisco ben noakh


Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDt Jun 08, 2010 1:17 pm

Com va anar el viatge, sonia?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=vk3Bym9uEzk
sonia




Nombre de missatges : 3
Age : 63
Localisation : arenys de munt
Registration date : 04/04/2010

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDt Jun 08, 2010 4:35 pm

Hola a tothom! molt bé Sisco moltes gràcies! El viatje, el pais i la seva gent una pasada!!!!! Moltes ganes de torna-hi!.
Res a veure amb el que surt a la tele o el que diguen alguns periodistes...
Ara que esta passant tot aixo contra Israel, em dono de moltes coses q, en un principi en van cridar l'atencio i ara les entenc...
Un pais molt occidental, gent molt servicial, de seguida ajudan-me quan no entenia alguna cosa. Molta tranquilitat, encare que hi havia molt ejercit, em vaig sentir molt segura pels carrers.
Tornare!! es segur!
Moltes coses i sensacions per explicar i no hi ha suficient espai al foro! jeje... Ahhhh i Laura: es veritat, canvia la vida!!!
Gràcies a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
sisco ben noakh

sisco ben noakh


Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

ajut viatge a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajut viatge a Israel   ajut viatge a Israel Icon_minitimeDc Jun 09, 2010 12:21 pm

Les taronges més dolces només a Israel!
Tot el poble es reservista només a Israel
Tothom es bona gent només a Israel
Tothom es general només a Israel

riure