Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

Suport a Israel

+14
Marc
Santi Matas
Sayeret
YvonneAri
Fed Up
Ornitorrinc
Cortès
Jordi Benplantat
gedeó
JaumeBcn
Xevi
sisco ben noakh
espiadimonis
Noemí
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Ornitorrinc

Ornitorrinc

Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Suport a Israel - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 1:53 am

Noemí, és irònic que una independentista com tu enganxi un text d'un jueu resident a Barcelona i que es dirigeix als jueus de Barcelona en espanyol. No trobes?
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret

Nombre de missatges : 895
Registration date : 22/01/2007

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 2:13 am

Ornitorrinc no emboliquis la troca i llegeix les normes.
Dissabte finalment seré a Madrit, hi aniré amb el bus que s'ha organitzat, els que vingueu amb el bus ens veiem dissabte i els que vingueu amb altres transports a veure si ens podem saludar a la manifestació, jo duré una bandera del Tsahal.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Marc

Nombre de missatges : 15
Registration date : 19/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 3:17 am

Bona idea ho fare en breus

PD: ja se que en breus en català no vol dir res. XD
Tornar a dalt Ir abajo
Mis_Sion

Mis_Sion

Nombre de missatges : 20
Registration date : 31/12/2007

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 9:56 am

Mentre hi hagi encara un batec jueu... ForÇa Amics i sort a Madrid!!
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català

Nombre de missatges : 299
Registration date : 21/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 12:11 pm

Ornitorrinc escrigué:
Les manifestacions en contra de la desproporcionada ofensiva recorren totes les grans ciutats del món.
La idea que la terra era plana també va recórrer "grans ciutats del món" durant segles, i no per això aquesta idea passava a ser veritat. La veritat no es determina de manera plebiscitària.

Efectivament, l'ofensiva del TsaHaL és "desproporcionada", però ho és perque es queda curta: la resposta justa i proporcionada al bombardeig de domicilis, de benzineres, de llars d'infants, per part del terrorisme islàmic de Hamàs és l'execució ipso facto dels qui el perpetren. El llançament de míssils des de Gaza, en lloc de durar 8 anys, no haura d'haver durat ni 8 segons.

I si estan morint àrabs no combatents en l'ofensiva del TsaHaL, això és en tot cas responsabilitat de Hamàs, que utilitzant-los d'escuts humans comet un crim de guerra. Segons les convencions de guerra, els combatents han de quedar clarament identificats per la seva indumentària --fet que sovint no passa amb els islamistes--, i s'han de separar de la població civil --fet que no passa pràcticament mai amb els islamistes.

Ornitorrinc escrigué:
I tu acuses als que no pensen com el govern israelià d'anar en contradirecció.
Jo també vaig en contra direcció: el Govern d'Israel està essent desproporcionadament tou amb Hamàs.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Noemí

Noemí

Nombre de missatges : 175
Registration date : 06/05/2008

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 3:16 pm

JO enganxo tot allò que hi ha de suport a Israel perquè els simpatitzans com en Sayeret i altres que hi poden anar, hi vagin. I tu, què cony hi fots aquí? si no t'agrada...ja saps què has de fer.
Tornar a dalt Ir abajo
sisco ben noakh

sisco ben noakh

Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 6:48 pm

Moltes gràcies pels teus missatges. Jo també hi vaig Cool
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=vk3Bym9uEzk
Marc_33

Nombre de missatges : 3
Registration date : 08/01/2009

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 8:01 pm

Llàstima que es faci a la metròpoli. Tot el meu suport a Israel però a la capital de l'Estat que em nega la llibertat no m'hi veureu. Ja ho podrieu fer a Barcelona coi!
Tornar a dalt Ir abajo
Maria Jose

Nombre de missatges : 55
Registration date : 10/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 8:46 pm

No crec q hi pugui anar, el meu suport, a Madrid i en el q puc, ja el teniu.
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis

Nombre de missatges : 325

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 8:53 pm

Ornitorinc:

Alarmat per l’acusació d’insults que m’adreces, he corregut per rellegir els missatges que et vaig adreçar, per veure si se’m va escapar algun epítet innecessari o que no fos justificat. No n’he trobat pas cap, ans al contrari, trobo que el meu escrit és educat, tolerant i el més important, argumentat. Tal vegada se’l pugui qualificar de contundent, però no crec pas que per això em mereixi que m’insultis dient-me rabiós, mal educat i cara fastigosa només perquè et porti la contrària i hagi destapat les teves incongruències i defectes.
Les persones que se les donen de tolerants, obertes i justes responen als escrits que no els agraden amb raons i arguments, i sempre de manera tolerant, oberta i justa, cosa que tu no has fet. Ja veus doncs, que no per pensar que es tenen aquestes virtuts ja se’n gaudeix de manera automàtica, sinó que s’han de treballar i demostrar constantment. T’emplaço a que ho provis, ja veuràs com no és tan difícil.
Em demanes que et digui què has dit per merèixer el qualificatiu d’antisemita, i demostrar-te això serà més fàcil que sumar dos i dos. En efecte, si jo subscrigués les idees del “Mein Kampf”, crec que tots estaríem d’acord que aquest fet em convertiria en, com a mínim, un filonazi. Per la mateixa raó, et dic que si subscrius l’escrit de’n Joan Ferran, escrit que és demostrablement judeòfob, esdevens automàticament en un antisemita, t’agradi o no. El mateix et dic per l’acusació que et faig d’ignorant: subscriure aquell article és demostrar que no es té ni idea del que ha passat al món en els darrers quatre mil anys en l’òrbita jueva, especialment en els cent últims.
D’altra banda, si no recolzes els postulats de Hamas i, per tant, no ets partidari de l’extermini físic d’Israel, et commino a que ens diguis d’una punyetera vegada quina és la teva alternativa a la legítima defensa d’Israel, perquè tret dels típics arguments d’ànima de càntir, encara no hem tingut el “plaer” de que ens els facis saber.
Per últim, dir-te que, a menys que a partir d’ara no te m’adrecis amb respecte i escriguis els teus missatges amb substància, no penso contestar-te més. El meu temps és limitat i no m’agrada perdre’l contestant puerilitats i sectarismes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Santi Matas

Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 9:04 pm

Resposta a Ornitorrinc.

Totes les teves intervencions han estat per criticar. Si no téns res per aportar calla.

Aqui hi entrem per respirar una mica d´aire fresc. Moltes de les coses que dius són tòpics que alguns de nosaltres també ens créiem i que ens va costar molt de desempallegar-nos.

Et convido a seguir aquí però com a espectador.
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 9:10 pm

espiadimonis escrigué:
Ornitorinc:

Alarmat per l’acusació d’insults que m’adreces, he corregut per rellegir els missatges que et vaig adreçar, per veure si se’m va escapar algun epítet innecessari o que no fos justificat. No n’he trobat pas cap, ans al contrari, trobo que el meu escrit és educat, tolerant i el més important, argumentat. Tal vegada se’l pugui qualificar de contundent, però no crec pas que per això em mereixi que m’insultis dient-me rabiós, mal educat i cara fastigosa només perquè et porti la contrària i hagi destapat les teves incongruències i defectes.
Les persones que se les donen de tolerants, obertes i justes responen als escrits que no els agraden amb raons i arguments, i sempre de manera tolerant, oberta i justa, cosa que tu no has fet. Ja veus doncs, que no per pensar que es tenen aquestes virtuts ja se’n gaudeix de manera automàtica, sinó que s’han de treballar i demostrar constantment. T’emplaço a que ho provis, ja veuràs com no és tan difícil.
Em demanes que et digui què has dit per merèixer el qualificatiu d’antisemita, i demostrar-te això serà més fàcil que sumar dos i dos. En efecte, si jo subscrigués les idees del “Mein Kampf”, crec que tots estaríem d’acord que aquest fet em convertiria en, com a mínim, un filonazi. Per la mateixa raó, et dic que si subscrius l’escrit de’n Joan Ferran, escrit que és demostrablement judeòfob, esdevens automàticament en un antisemita, t’agradi o no. El mateix et dic per l’acusació que et faig d’ignorant: subscriure aquell article és demostrar que no es té ni idea del que ha passat al món en els darrers quatre mil anys en l’òrbita jueva, especialment en els cent últims.
D’altra banda, si no recolzes els postulats de Hamas i, per tant, no ets partidari de l’extermini físic d’Israel, et commino a que ens diguis d’una punyetera vegada quina és la teva alternativa a la legítima defensa d’Israel, perquè tret dels típics arguments d’ànima de càntir, encara no hem tingut el “plaer” de que ens els facis saber.
Per últim, dir-te que, a menys que a partir d’ara no te m’adrecis amb respecte i escriguis els teus missatges amb substància, no penso contestar-te més. El meu temps és limitat i no m’agrada perdre’l contestant puerilitats i sectarismes.

Acabo de publicar un escrit sobre l´ornitorrinc aquest aquest i me´n trobo trobo un altre!

Jo no hi perdré pas més el temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 9:17 pm

En quan a Madrid, no vull passar per senyoret però tantes hores d´autocar no puc. Si no hi ha cap contratemps, hi aniré pel meu compte i ja faré una petita crònica aqui.
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc

Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 3:01 am

Sayeret escrigué:
Ornitorrinc no emboliquis la troca i llegeix les normes.

Sayeret, les normes, que jo potser incompleixo per criticar el Govern d'Israel, tampoc són respectades per altres, els quals insulten. Aquí en tens un petit recull:

Insults rebuts
Fed up --> racista, ignorant
espiadimonis --> "no tens massa llums", "ets un llum", antisemita, somiatruites, miserable moral, ignorant i poc il·lustrat

Home, està clar que no m'han dit el nom del porc, però guapo tampoc, i a hores d'ara encara és moment de que jo insulti a algú.

Joel Català escrigué:
Ornitorrinc escrigué:
Les manifestacions en contra de la desproporcionada ofensiva recorren totes les grans ciutats del món.
La idea que la terra era plana també va recórrer "grans ciutats del món" durant segles, i no per això aquesta idea passava a ser veritat. La veritat no es determina de manera plebiscitària.

Efectivament, l'ofensiva del TsaHaL és "desproporcionada", però ho és perque es queda curta: la resposta justa i proporcionada al bombardeig de domicilis, de benzineres, de llars d'infants, per part del terrorisme islàmic de Hamàs és l'execució ipso facto dels qui el perpetren. El llançament de míssils des de Gaza, en lloc de durar 8 anys, no haura d'haver durat ni 8 segons.

I si estan morint àrabs no combatents en l'ofensiva del TsaHaL, això és en tot cas responsabilitat de Hamàs, que utilitzant-los d'escuts humans comet un crim de guerra. Segons les convencions de guerra, els combatents han de quedar clarament identificats per la seva indumentària --fet que sovint no passa amb els islamistes--, i s'han de separar de la població civil --fet que no passa pràcticament mai amb els islamistes.

Ornitorrinc escrigué:
I tu acuses als que no pensen com el govern israelià d'anar en contradirecció.
Jo també vaig en contra direcció: el Govern d'Israel està essent desproporcionadament tou amb Hamàs.

Joel, el Tsahal està siguent tou... la teva postura em deixa gelat. La legítima defensa només pot ser conforme al dret internacional si és proporcionada, immediata i necessària. La desproporció de l’atac israelià per defensar el seu territori davant el llançament de coets des de Gaza es pot mesurar, malauradament, amb el nombre de víctimes en una i altra part i la diferència és brutal.

Així actua el Tsahal: "Cuando sospechamos que un combatiente palestino se esconde en una casa, disparamos un misil y luego dos proyectiles desde un tanque, y luego con una topadora destruimos la pared. Esto causa daño pero evita la pérdida de vida entre los soldados". Això és mirar d'evitar víctimes civils?

Vols que parlem de crims de guerra?
- mur declarat il·legal pel Tribunal Internacional de Justícia
- repetit bombardeig d'edificis civils clarament marcats, en els que s'amagaven civils
- atac a un comboi d'aliments de la ONU
- prohibició de l'entrada d'aliments i medecines necessàries per a evitar la mort d'innocents
- us d'armes il·legals, fósfor blanc...

I de la recent prohibició d'entrada de la premsa, que me'n dius?

Noemí escrigué:
JO enganxo tot allò que hi ha de suport a Israel perquè els simpatitzans com en Sayeret i altres que hi poden anar, hi vagin. I tu, què cony hi fots aquí? si no t'agrada...ja saps què has de fer.

Noemí, jo només no et preguntava perquè ho enganxes, només et deia que és irònic que una independentista com tu enganxi un text d'un jueu resident a Barcelona i que es dirigeix als jueus de Barcelona en espanyol i els convida a manifestar-se a Madrid. Però ja veig que no t'ha agradat gaire la pregunta... perquè deu ser?

espiadimonis escrigué:
Ornitorinc:

espiadimonis, més amunt tens la llista d'insults que m'has dedicat, no semblen simple contundència. I espera, que ara m'acabes de dir pueril i sectarista...

Compares estar d'acord amb un text que critica la postura del Govern israelià amb la lectura del "Mein Kampf", una mica exagerat diria jo. Però bé, queda clar que tu consideres que ser critic amb el Govern és ser antisemita, contra això no puc fer-hi res, pensa el que vulguis.

Jo mai he desitjat l'extermini físic d’Israel ni dels jueus, si fós així, entre d'altres coses també haurien d'exterminar a una amiga jueva provinent d'argentina, i no estic massa per la labor.

I ho sento molt, no tinc la solució per a la legítima defensa israeliana, dret que tenen, per descomptat. Però mai com l'estan duent a terme actualment, provocant una autèntica massacre.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 3:42 am

Marc_33 escrigué:
Llàstima que es faci a la metròpoli. Tot el meu suport a Israel però a la capital de l'Estat que em nega la llibertat no m'hi veureu. Ja ho podrieu fer a Barcelona coi!

Bueno jo m'ho agafo com anar a manifestar-me a l'estranger. Si pogués també aniria a les de Londres, Viena etc.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 4:00 am

Ornitorric:

Com molt bé has vist aquest fòrum no és un fòrum de debat sobre si Israel té raó o la té Palestina.
Així com els Pro-palestina tenen TV3, TV5, l'Avui, el Periodico etc per informar-se del que passa al pròxim orient des d'una perspectiva, els que tenim simpaties per Israel tenim aquest fòrum on entre tots anem fent reculls de noticies que per desgràcia no podem trobar en altres mitjans.
Com a persona democràtica em sembla perfecte que vinguis a exposar el teu punt de vista, però voldria que entenguessis que això és com una web de noticies sobre Israel que fem entre tots i no un fòrum per criticar Israel.
Per això la primera norma del fòrum és ben clara:
- El fòrum és per parlar sobre Israel i donar-li suport des dels Països Catalans, no es toleraran missatges que vagin en contra d'Israel ni en contra dels jueus
Tens molts fòrums a la xarxa on discutir-te sobre el conflicte i on fins hi tot ens trobaràs a alguns de nosaltres, com per exemple els fòrums del racó català.
Jo com has vist no t'he contestat a cap tema perquè crec que no és la funció d'aquest fòrum la de discutir com ho estàs fent, ara bé si la resta de participants volen respondre't son lliures de fer-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català

Nombre de missatges : 299
Registration date : 21/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 2:15 pm

Ornitorrinc escrigué:
Joel, el Tsahal està siguent tou... la teva postura em deixa gelat. La legítima defensa només pot ser conforme al dret internacional si és proporcionada, immediata i necessària. La desproporció de l’atac israelià per defensar el seu territori davant el llançament de coets des de Gaza es pot mesurar, malauradament, amb el nombre de víctimes en una i altra part i la diferència és brutal.
Ornitorrinc, a mi m’indigna que no et sumis a la meva crítica dels crims que comet Hamàs metre no pares d’acusar a Israel. Per tant, en aquests moments estàs posicionat a favor de Hamàs, una organització terrorista fundada amb l'objectiu genocida de destruir Israel.

I també m’indigna que donis fiabilitat i reprodueixis en aquest fòrum propaganda pro-Hamàs que ens arriba des de Gaza. Per tant, ets còmplice de la propagació de libels contra Israel.

El nombre de morts a una i altra banda mai es un barem vàlid de proporcionalitat:

1) Cada assassinat comès per Hamàs en la persecució del seu objectiu genocida ja és per si sol un acte “desproporcionat”; més exactament, és un crim de lesa humanitat.
2) Molts morts són terroristes, i matar terroristes en acció no és un acte “desproporcionat”, sinó un acte de justícia.
3) Hamàs busca deliberadament incrementar el nombre de baixes dels civils de Gaza.

Ornitorrinc escrigué:
Així actua el Tsahal: "Cuando sospechamos que un combatiente palestino se esconde en una casa, disparamos un misil y luego dos proyectiles desde un tanque, y luego con una topadora destruimos la pared. Esto causa daño pero evita la pérdida de vida entre los soldados". Això és mirar d'evitar víctimes civils?
Quan es troba en combat, la primera responsabilitat del TsaHaL és evitar morts d’entre les pròpies files. Si Hamàs fós un exèrcit combatent en lloc d’una organització terrorista, la seva primera responsabilitat seria protegir els propis civils, tot separant-los dels llocs perillosos com les zones de combat o els dipòsits d’armes. Lluny d'això, el búnker central on s'amaguen els cabdills de Hamàs es troba sota l'hospital central de Gaza. Evidentment, saben que d'aquesta manera no seran atacats. En resum: tenint en compte les tàctiques terroristes que utilitza Hamàs, fins i tot forçant a civils de fer-los d'escuts humans, els civils morts a Gaza són responsabilitat de Hamàs.

Ornitorrinc escrigué:
Vols que parlem de crims de guerra?
- mur declarat il·legal pel Tribunal Internacional de Justícia
Irrellevant: aquest "Tribunal Internacional de Justícia" --suposo que vols dir el Tribunal Penal Internacional-- no és imparcial (i per tant afavoreix els objectius genocides dels islamistes), emet falsedats i obstrueix aquesta mesura en defensa pròpia de l’estat d’Israel.

Ornitorrinc escrigué:
- repetit bombardeig d'edificis civils clarament marcats, en els que s'amagaven civils.
Fals. Aquí tornes a fer d'altaveu de Hamàs.

Ornitorrinc escrigué:
- atac a un comboi d'aliments de la ONU
Falsedat divulgada per la mateixa UNRWA (que també és pro-Hamàs): l’atac al convoi de la ONU va ser realitzat per terroristes de Hamàs, que volien robar el camió.

Ornitorrinc escrigué:
- prohibició de l'entrada d'aliments i medecines necessàries per a evitar la mort d'innocents
També fals. Hi ha entrada de tot tipus de bé tres hores al dia.

Ornitorrinc escrigué:
- us d'armes il·legals, fósfor blanc...
Fals. La mateixa Creu Roja Internacional ha declarat que l’ús de fosfor blanc que fa el TsaHaL no és il·legal.

Ornitorrinc escrigué:
I de la recent prohibició d'entrada de la premsa, que me'n dius?
És legítima. Fins i tot és pel propi bé dels periodistes.

Per una vegada, he obviat les teves frases provocatives i he respost els comentaris concrets que has fet, però a partir d’ara no respondré els teus comentaris i et consideraré un troll si veig que continues sense contrastar les fonts i emetent la línia pro-Hamàs.

Si rectifiques me n'alegraré, ja que això t’evitara d’emetre comentaris calumniosos contra l'estat d'Israel.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
espiadimonis

espiadimonis

Nombre de missatges : 325

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 4:31 pm

Per qüestions familiars no podré anar físicament a la manifestació en recolzament d'Israel, però encendré una espelma i us hi acompanyaré amb el meu pensament.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Suport a Israel
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2