Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Antisemitisme a Israel?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Antisemitisme a Israel? Empty
MissatgeAssumpte: Antisemitisme a Israel?   Antisemitisme a Israel? Icon_minitimeDl Mar 05, 2007 11:53 pm

Aquest vespre, al Telenotícies de TV3, han donat una notícia sobre l'antisemitisme a Israel.
En un primer moment he pensat en els arabo-israelians, però de seguida s'ha vist que no era cosa de musulmans.

M'he sorprès força pel fet que hi hagués jueus antisemites i es veu (segons TV3) que cada any hi ha 400 atacs d'aquestes característiques bàsicament protagonitzats per israelians d'origen rus...

De fet, la meva sorpresa més gran estava motivada pel fet que a TV3 donessin una notícia on els jueus no fossin els dolents i sí les víctimes. Això era tota una novetat... però clar, ha arribat la "conclusió" del reportatge dient el periodista que el govern d'Israel amagava aquests fets pq no volia que els jueus del món no veiessin Israel com el refugi on no trobar antisemitisme...
És que volen des de TV3 "avisar" els jueus catalans per que no pensin a anar a Israel?

Però el millor de tot ha sigut quan el periodista ha "denunciat" que Israel no triga ni un segón a denunciar suposats actes antisemites per tot el món i en canvi a casa seva ho amaga.

Ja sabia jo que Israel havia de ser culpable d'alguna cosa a TV3... però no m'hagués pensat mai que d'antisemitisme encobert.

Bravo per "la nostra"
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Devarim

Devarim


Nombre de missatges : 89
Registration date : 28/01/2007

Antisemitisme a Israel? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antisemitisme a Israel?   Antisemitisme a Israel? Icon_minitimeDt Mar 06, 2007 1:18 am

Per mi es poden fotre la TV3 per on els hi capiga.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.middle-east-info.org
Jordi.1

Jordi.1


Nombre de missatges : 38
Registration date : 02/02/2007

Antisemitisme a Israel? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antisemitisme a Israel?   Antisemitisme a Israel? Icon_minitimeDt Mar 06, 2007 11:02 am

"La nostra"

Antisemitisme a Israel? Fllo081172Antisemitisme a Israel? Fllo08961

Mohammed Chaib. José Montilla.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Antisemitisme a Israel? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antisemitisme a Israel?   Antisemitisme a Israel? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Antisemitisme a Israel?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Antisemitisme a Catalunya
» Augmenta un 32% l'antisemitisme a Argentina

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: