Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Suport a Israel

Ir abajo 
+14
Marc
Santi Matas
Sayeret
YvonneAri
Fed Up
Ornitorrinc
Cortès
Jordi Benplantat
gedeó
JaumeBcn
Xevi
sisco ben noakh
espiadimonis
Noemí
18 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDj Gen 01, 2009 4:29 pm

Hola a tots.
El dia que Israel va iniciar els bombardeigs vaig escirure a l'Ambaixada d'Israel a Madrid, donant el meu suport i recolzament. Crec, que tots hauríem de fer el mateix, si de fet, TOTS els que escrivim aquí -menys un-, estem a favor d'Israel.
Jo ho vaig fer...i vosaltres?

ישראל חי
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDj Gen 01, 2009 6:51 pm

Noemí,

M'has donat una bona idea, i acabo d'enviar jo també un missatge de suport a l'Ambaixada.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
sisco ben noakh

sisco ben noakh


Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDj Gen 01, 2009 8:46 pm

tens tota la raó, jo també ho faré, fet, gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=vk3Bym9uEzk
Xevi




Nombre de missatges : 33
Registration date : 24/08/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 02, 2009 1:03 am

Petición por un Trato Justo a Israel

por Siracusa 2.0
Febrero de 2008

http://www.siracusa20.com/index.php?opc=articulo&id=1

Per cert, hi ha un post molt bo sobre la creació artificial del concepte de Palestina i els antecedent historics de aquelles terres.
Tornar a dalt Ir abajo
JaumeBcn




Nombre de missatges : 4
Registration date : 07/11/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 02, 2009 4:10 am

Jo també els he enviat el meu suport.
Tornar a dalt Ir abajo
gedeó




Nombre de missatges : 8
Registration date : 08/02/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 02, 2009 10:45 am

Gràcies per una bona idea. Ara mateix vaig a donar el meu suport.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi Benplantat




Nombre de missatges : 35
Registration date : 08/05/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 02, 2009 11:59 pm

cadascu tenim la nostra manera de ferho
[url] http://www.benplantat.blogspot.com/
Tornar a dalt Ir abajo
Cortès




Nombre de missatges : 93
Registration date : 05/04/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDl Gen 05, 2009 11:46 am

Jo també ho he fet.
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 4:28 pm

http://www.liveleak.com/view?i=116_1231063776

Això us pot interessar
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 4:54 pm

No passeu ànsia. Aquest vídeo no serà emès per cap de les nostres televisions. No els interessa. El què em rebenta és que davant de fets tan evidents, hi hagi gent tan poc preparada intel·lectualment, com ara en Joan Ferran, que no pugui veure la realitat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 6:43 pm

Jo, en aquest tema i sense que serveixi de precedent, estic totalment d'acord amb el Joan Ferran.

Per aquesta senzilla raó, suposo que tampoc estic "preparat intel·lectualment", oi?
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 8:20 pm

Efectivament, tampoc tens massa llums.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 8:39 pm

Osti tu! Quina manera de pensar més oberta i tolerant!
Qui no pensa com jo, és curt de gambals, i au, tot arreglat.
Bravo!

PD: en català, "no tenir massa llums" no vol dir res.
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 11:23 pm

Ornitorrinc,

Em fa molta gràcia que parlis de tolerància i obertura. Pots repetir fins a la sacietat totes les consignes que vegis o llegeixis pels mitjans de comunicació, però això no canvia els fets.
A les persones amb gust per esbrinar la veritat i que no fossin dogmàtiques, no hauria de ser necessari recordar-los que els àrabs han tingut, com a mínim, dues oportunitats per tenir un estat propi. En tots dos casos, personatges sinistres ho han impedit. Hadj Amin el-Husseini, gran muftí de Jerusalem i aliat dels nazis, en la primera ocasió, i Iasser Arafat, terrorista manifest, en la segona.
Tampoc se'ls hauria de recordar que el 1948 va ser Egipte que va envair Gaza, i Jordània envaí la Cisjordània. Durant 19 anys aquests països van tenir els territoris ocupats, no fent absolutament res per dotar-los d’Estat ni per integrar-los dins el seu, a més, ningú al món va moure un dit per denunciar la situació dels territoris ocupats.
En l’actualitat, com que els antisemites ja no podeu denunciar que Israel està ocupant Gaza perquè ja fa tres anys que se’n va retirar, ara us heu inventat un nom motiu per justificar el terrorisme palestí: el pretès bloqueig de la franja. Si és així, ¿per què Hamas no llança també míssils en direcció a Egipte, donat que aquest país manté les seves fronteres absolutament impermeables? Al cap i a la fi, malgrat que digueu el contrari, la llum i la benzina entren a Gaza amb regularitat, i la frontera de Gaza amb Israel s’ha anat obrint per deixar entrar ajut humanitari. Sí, abans d’aquest nou conflicte també, només cal consultar les hemeroteques .
Aquesta nova escalada, ¿no tindrà més a veure que en la seva carta fundacional Hamas diu que vol esborrar Israel del mapa? ¿No se n’adoneu que Hamas és un grup terrorista instrumentalitzat per Iran?
En Joan Ferran es queixa de la passivitat d’Europa, ¿no serà que sou vosaltres els qui aneu en direcció contraria, com el cotxe que es fica dins l’autopista pel carril del sentit oposat i diu que són els altres que van malament? Potser seria hora de pensar que el vostre ideari sobre la qüestió no és el correcte ni el just, en comptes d’acusar els demés de manca d’humanitat. Potser aquests governs que culpeu de passivitat han vist que un país no pot rebre més de 6.500 míssils des que es va retirar de Gaza sense, al capdavall, fer-hi alguna cosa.
Ja aniria sent hora que els polítics, per decència i ètica professional, s’assabentessin del què realment passa al món, llegint una mica si cal, que no costa tant, i es miressin les coses amb el prisma de la justícia i la llibertat.
Qui vol saber, pot. Però clar, sempre és més fàcil prestar oïdes als que de sempre s'han erigit en defensors dels dèbils, mentre que el que en realitat han fet és assentar-se sòlidament a les poltrones amb discursos demagògics que atrauen a les masses ignorants i poc il·lustrades.

P.S. L'únic punt de certesa de la teva carta era al final, quan corregeixes la dita inexistent en català. Considera que en realitat hagués hagut de dir que ets un llum.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 11:39 pm

Ornitorrinc,

Et refereixes a tu mateix quan dius, això?: "Qui no pensa com jo, és curt de gambals, i au, tot arreglat." Sembla que sí, pel to que utilitzes.

És curiós que et sembli una falta de "tolerància" que unes persones estiguin a favor d'un país democràtic, liberal, i culturalment més divers i tolerant que el teu. És més curiós considerant que aquesta perspectiva pro-Israel és "diversa" i "oberta" comparat amb la demagògia i descontextualització que és força uniforme arreu del teu país, particularment als mitjans de comunicació. Et molesta que hi hagi alguns que no pensin com tu? Sembla que sí, francament.

Una altre curiositat és que sembla que ser "obert" i "tolerant" és una mena de valor màxim per a tu. Jo per exemple valoro la justicia, la veritat, i la dignitat humana bàsica més que no pas la tolerància. Jo prefereixo lluitar contra les injusticies i les mentides, mentre sembla que tu prefereixes tolerar-les. Mira com en som de diversos!
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 4:02 pm

Espiadimonis, SUBLIM!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
YvonneAri

YvonneAri


Nombre de missatges : 11
Age : 41
Localisation : Alt Empordà
Registration date : 07/01/2009

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 6:11 pm

Noemí escrigué:
Hola a tots.
El dia que Israel va iniciar els bombardeigs vaig escirure a l'Ambaixada d'Israel a Madrid, donant el meu suport i recolzament. Crec, que tots hauríem de fer el mateix, si de fet, TOTS els que escrivim aquí -menys un-, estem a favor d'Israel.
Jo ho vaig fer...i vosaltres?

ישראל חי


Ara mateix!!
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDg Gen 11, 2009 9:30 pm

El dia 18 d'aquest mes, la comunitat jueva organitza a Madrid una manifestació a favor d'Israel, davant mateix de l'Ambaixada d'Israel. Ho organitza la Comunidad Israelitat de Barcelona i el Fons Naciona Jueu de Barcelona. Aquí us adjunto el que m'han enviat.

Querido amigo y correligionario:
Hicimos en Barcelona una manifestación en abril de este año conmemorando el 60º Aniversario de Israel. Conseguimos la primera Manifestación a favor de Israel en nuestra ciudad y faltaban banderas. (Hubo 80 banderas de Israel) Cerca de 600 personas de muchos puntos de España e incluso de fuera.

El momento es muy oportuno ya que hay tanta publicidad y odio en contra de Israel. Como judíos tenemos que mostrar nuestra solidaridad con Israel.

Nuestro objetivo es Israel.

España, como tú muy bien sabes, es un país particularmente anti israelí, anti semita y anti sionista teniendo en cuenta la baja población judía en España. Esta manifestación es: para nosotros, para los españoles, para los medios informativos y porque no decirlo: es para nuestros hermanos y hermanas en Israel, para que sepan que somos orgullosos de nuestro País, de nuestras Fuerzas Armadas y de nuestra bandera y estamos codo a codo con la población que esta sufriendo tanto bajo los misiles y la amenaza de los terroristas desde hace tanto tiempo.

Nosotros estaremos el domingo 18 de enero D.m. y creemos importante no quedar con las manos cruzada y quedarse en casa.

Esta en nuestras manos, los judíos de Barcelona si se va a realizar la Manifestación o no, ya que Madrid se ha comprometido a 700 personas y precisamos un mínimo de 400 personas judías de Barcelona.

Os pedimos que nos levantemos como una piña alrededor de ISRAEL. Como dice Obama, "We can"- PODEMOS.

Tenemos hasta el lunes a las 10:00 horas de la mañana para responder con nuestro compromiso de acudir o no. En caso que no podamos conseguir los 400, se anulará la Manifestación.

El plan de viaje a Madrid es de salir desde la Comunidad a las 22:00 horas y llegar a Madrid a las 08:00, en la Plaza del Sol a las 12:30 horas. Volveríamos a las 1600 horas para Barcelona, llegando D. M. a las 23:00 horas.El coste del viaje de ida y vuelta es de 40.-€..


La forma de apuntarse es llamando por teléfono a cualquier hora del día o de la noche desde ya hasta las 09:50 horas del lunes próximo, día 12 de enero.

De momento el contador esta en 393 ya que somos 7 quienes nos hemos apuntado. Tu puedes bajar el Contador para que lleguemos a los 400 judíos y demostrar nuestra SOLIDARIDAD hacía ISRAEL.

Gracias de antemano por tu apoyo. Israel te lo agradecerá.






Laurence Franks

Presidente de Keren Kayemeth LeIsrael-Fondo Nacional Judío para España



Avda. de la Estación 35

08198 La Floresta

St. Cugat del Vallés

Barcelona

Tel. 93 544 2271

Mob. 691510959

Fax. 93 583 6183

Email: sol.aire@terra.es
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDg Gen 11, 2009 11:27 pm

El que no entenc és perquè la Comunitat Israelita de Barcelona i el Fons Naciona Jueu de Barcelona organitzen una cosa a Madrit.
Algú té pensat anar-hi? a mi no em fa res anar a Madrit si és per defensar Israel, algú s'apunta?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDg Gen 11, 2009 11:49 pm

A mi m´agradaria demostrar el meu suport d´alguna manera,i no em fa res anar a Madrid ,encara que millor pel meu compte. Aquest comunicat sembla una crida religiosa i jo sóc agnòstic.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDl Gen 12, 2009 3:55 am

Bé el correu suposo que s'envia en alguna llista de correu jueva. Jo vaig assistir a la manifestació de Barcelona que van organitzar i he de dir que son gent molt maca i no hi va haver cap problema amb què hi assistíssim, és més crec que els agradarà que gent no jueva vagi al seu autocar.
De tota manera si creus millor anar-hi amb un altre transport em sembla perfecte, l'important és donar suport a Israel.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Cortès




Nombre de missatges : 93
Registration date : 05/04/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDl Gen 12, 2009 12:26 pm

Jo per motius de feina, no puc anar a Madrid, però m'agradaria que els companys del fòrum fessim una trobada, un sopar-xerrada i podem organitzar una mica les respostes. Que us sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDl Gen 12, 2009 2:21 pm

Tant debó que hi hagués prou gent per a les dues coses!

Responent a Sayeret. No vaig estar a la marxa de la Diagonal però si la conferència de la Rahola pels 60 anys d´Israel (organitzada per uns altres) i cap problema. Faltaria més!

El problema el veig sobretot pel viatge en autocar que és pesat i llarg (6 hores). A Madrid sempre hi he anat en avió, tot i que últimament m´han recomenat l´Ave. Tant em fa l´un com l´altre. El cost està al voltant dels 200 €.
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 1:44 am

espiadimonis, t'has fixat en el meu avatar? És el símbol de justícia, a més procurar ser obert i tolerant reclamo justícia.

Per altra banda, amb les teves paraules només transmets ràbia mala educació. No saps mantenir una discussió sense faltar al respecte?

Perquè m'acuses de repetir consignes dels mitjans de comunicació? És que per casualitat saps com m'informo i si copio o no el que sento?

Com tens la fastigosa cara de dir-me antisemita? Diguem una sola de les meves frases que sigui antisemita. Que et sembla si així per les bones t'acuso d'ultraortodox extremista? Per favor, et descalifiques a tu mateix... I que Hamàs és un grup terrorista és una obvietat, no cal que em preguntis si ho sé, és gratuitament ofensiu.

Les manifestacions en contra de la desproporcionada ofensiva recorren totes les grans ciutats del món. I tu acuses als que no pensen com el govern israelià d'anar en contradirecció. Cal que que sigui més explícit?

I finalment tornem-hi amb els insults: ignorant i poc il·lustrat.
Saps discutir sense insultar? O els teus arguments són únicament l'atac frontal?

PD: Ara em dius llum? Em mossego la llengua per educació, qualitat de la que estàs totalment mancat.
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 1:49 am

Fed Up, no, no em refereixo a mi. Pel to que tu utilitzes em sembla que l'únic que busques és ofendre. Així que passo totalment d'aquestes rucades.

"Et molesta que hi hagi alguns que no pensin com tu? Sembla que sí, francament" Espera que em poso a riure, ha! Això és que sembla que no toleres, tot i que te n'omples la boca, la diversitat d'opinions.

Una curiositat, això de que Israel és tan democràtic i culturalment divers ho dius pels ultraortoxos que influeixen cada cop més en la societat israeliana?

I com ja he dit, fixa't en el meu avatar, la justícia també és important per a mi. La veritat i la dignitat humana bàsica, ja que les esmentes són dues víctimes més del Govern Israelià.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Suport a Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Suport a Israel   Suport a Israel Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Suport a Israel
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Atemptat a Israel
» Antisemitisme a Israel?
» Israel i Josep Pla
» Israel des de l'aire
» Galiza - Israel TV

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: