Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

Israel ha guanyat parcialment

+2
Joel Català
Noemí
6 participantes
AutorMissatge
Noemí

Noemí

Nombre de missatges : 175
Registration date : 06/05/2008

Israel ha guanyat parcialment Empty
MissatgeAssumpte: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDt Jun 17, 2008 8:39 pm

Segons informa Vilaweb, l'organització terrorista Hamàs ha acordat una treva amb Israel per tal que els productes bàsics puguin entrar a Gaza.
Israel per la seva banda, ha posat com a condició que han de deixar de llençar coets i que entreguin a Guilad Shalit.

Ja veurem quin compliment tindrà aquest alto-el-foc bilateral... I fins quan durarà...
Aquí us deixo la notícia el vincle:

http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2899430
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català

Nombre de missatges : 299
Registration date : 21/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 12:20 pm

Vilaweb no és una font d'informació massa fiable.

Per una banda, els "productes bàsics" ja entraven a Gaza encara que no hi hagués "treva". Per altra banda, Hamàs ja ha manisfestat que no satisfarà la condició d' entregar a Gilad Shalit.

Com a darrers punts, comentar que aquesta "treva", com a molt, consistirà en una disminució del flux de míssils i coets des de Gaza; que això només durarà uns dies; i que la funció de la treva és essencialment el rearmament i reagrupament de Hamàs. Olmert l'única cosa que aconsegueix amb aquesta "fitna" és guanyar temps.

Editat per darrera vegada per Joel Català el Dc Jun 18, 2008 7:20 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Sayeret
מנהל
Sayeret

Nombre de missatges : 895
Registration date : 22/01/2007

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 1:57 pm

Buff els de Hamas son menys de fiar que en ZP. Però bé si serveix per recuperar a Guilard em sembla bé.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Noemí

Noemí

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 2:11 pm

Olmert, des de quan ha fet alguna cosa encertada?

Ja, sempre ha estat així, les treves d'aquests...

Per això, si és per fer temps per part d'Olmert, tan sols ha guanyat parcialment, Israel....
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDc Jun 18, 2008 2:22 pm

A pesar de las declaraciones del Primer Ministro Ehud Olmert hace dos días atrás de que su gobierno no estaba negociando un cese de fuego con el Hamás, ayer a la noche altos funcionarios anunciaron un acuerdo de cese de fuego.

Olmert salió entonces a desmentir las informaciones publicadas en varios periódicos árabes sobre el acuerdo.

Según el acuerdo Israel no atacará a terroristas y a cambio el Hamás detendrá los ataques con cohetes sobre las poblaciones civiles israelíes. Otras informaciones aseguraban que Israel también se comprometió a no llevar a cabo operaciones militares en Judea y Samaria.

Aquí us envio un altre punt d'informació: El Reloj.

Los acuerdos según se informó se habrían llegado a través de la mediación egipcia. Egipto se comprometió a hacer todo lo posible para evitar el contrabando de armas. Israel estaría buscando un acuerdo con Egipto para que este aumente el número de tropas en la frontera con Gaza, algo que está limitado por los acuerdos de Camp David.

Según el periódico Haaretz, el acuerdo también incluiría que hombres del Hamás sean colocados en los puestos fronterizos de la frontera entre Gaza e Israel.
Tornar a dalt Ir abajo
Mis_Sion

Mis_Sion

Nombre de missatges : 20
Registration date : 31/12/2007

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDj Jun 19, 2008 2:30 am

Si recuperem Guilard, endavant!!
Tornar a dalt Ir abajo
trocoli

Nombre de missatges : 9
Registration date : 21/06/2008

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 9:42 pm

Hola a tots/es!! sóc nou en aquest fòrum i aquest és el meu primer escrit.
Deixeu-me que faci una breu descripció de les raons que m'han portat a entrar en aquest grup i afegir-me a vosaltres.

Per influència familiar les meves idees polítiques en general i en concret del tema israelià-palestí han estat fins ara molt condicionades pel que s'anomenen idees "d'esquerres progressistes " del nostre país (Catalunya) i per tant tenia unas visió d'Israel i del conflicte amb els Palestins plena dels tòpics més recurrents que encara avui repeteix tanta gent.
Amb els anys (en tinc 35) i després de reflexionar a consciència, totes les meves anteriors idees i creencies han canviat i ara vist amb prespectiva no em puc creure que jo com tants altres estiguessim tant enganyats i repetíssim fil per randa tots aquells arguments que constantment el mitjants de comunicació contaris a Israel (la gran majoria) no paren de recordar-nos.

Fa temps vaig començar a llegir i informar-me del tema consultant referències que molts cops ens volen amagar els mitjants de comunicació i cada vegada ho veia més cla: havia caigut en la trampa de lo "políticament correcte" i només repetia els tòpics de sempre (que si els EUA estàn gobernats pels jueus ,que si pobres palestins que lluiten amb pedres contra els tancs,que si no tenien dret a reclamar unes terres que eren dels palestins etc...)

De la mateixa forma cada cop veia més similituts entre la lluita per la supervivència dels jueus i la nostra lluita com a Catalans per no desaparèixer com a poble.

Potser us riureu de mí però un dels llibres que més m'ha impressionat és "oh Jerusalem" del duo d'escriptors de best-sellers D.Lapierre i L.Collins de l'any 1972 (que per cert he sentit que d'aquí poc s'estrena en cinema).La determinació i tenacitat dels seus dirigents fins i tot en situacions tant extremes per la seva supervivència com a Estat i poble m'han fet reflexionar molt i alhora quan ho comparo amb els nostres dirigents polítics em venen esgarrifanses només de pensar que farien ells en una situació similar (que tampoc la desitjo).Bé de fet m'agafa directament depressió .

Res més una abraçada a tothom i espero que aquesta nova oportunitat de Pau sigui la definitiva per totes dues comunitats

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDg Jun 22, 2008 11:42 pm

No sé quantes vegades me l'hauré llegit....
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Salou

Josep Salou

Nombre de missatges : 227
Registration date : 11/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitimeDl Jun 23, 2008 2:47 am

De fet des de 2005 Israel porta guanyada militarment la 2a intifada.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Israel ha guanyat parcialment   Israel ha guanyat parcialment Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Israel ha guanyat parcialment
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1