Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Antena 3 i Israel

Ir abajo 
+12
Ivan
Golani
espiadimonis
Maite
xafatolls
Fed Up
tlisboa
Ornitorrinc
Josep Salou
Noemí
call33
Sayeret
16 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDc Abr 02, 2008 12:21 pm

Ultimament em sembla que Antena 3 està donant les noticies sobre Israel explicant les coses bé i no com TV3. Ahir per exemple a les noticies van ensenyar que el Shin bet buscava nous col·laboradors a l'estranger a través d'un blog i acte seguit van posar un video de la TV Palestina on uns titelles, un dels quals representava un nen i l'altre que era en Bush era apunyalat. Mai he vist cap denuncia sobre els rentats de cervell que es fan allà a cap altre mitjà.
Des d'aquí doncs felicito Antena 3 i a veure si els altres segueixen el seu exemple.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
call33

call33


Nombre de missatges : 39
Registration date : 28/01/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDj Abr 03, 2008 12:52 pm

TV3 és la pitjor televisió pel que fa al tema israelià. Aquell en Jaume Roura és d'escàndol. Amés es dedica a fer conferències per les universitats tergiversant-ho tot. Recordo que durant la resposta contra el Líban va fer un reportatge parlant del lloro d'un libanès que havia deixat de parlar. Que patètic...
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Maig 06, 2008 9:32 pm

Bé, "l'antropòpleg" Pepe Garriga és l'altre frau.
Es va entestar que els "palestins" no eren àrabs.
Els dos...de lunes a martes...
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDv Maig 09, 2008 4:07 pm

L'Herique Zimmerman també escriu cròniques per la Vanguardia. Antena 3 és un contrast al panfletisme de TV3. comparant els 2 ens podem fer una idea de que passa en realitat, però un 90% cap A3.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 6:48 pm

Tinc una pregunta sincera, vull dir que no en sé la resposta encara que algun potser no s'ho cregui, estic segur que algú de vosaltres em podrà ajudar.

Zimmerman és un cognom d'origen jueu?
Tornar a dalt Ir abajo
tlisboa

tlisboa


Nombre de missatges : 102
Age : 44
Localisation : Tarragona
Registration date : 09/02/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 11:46 pm

Zimmerman es un apellido relativamente comun y puede ser judio o no... no entiendo bien tu pregunta ornitorrinc... que importancia tiene si es judio o no??
y luego nos quieren convencer que la postura anti-israeli no tiene nada que ver con anti-semitismo...
Tornar a dalt Ir abajo
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDv Gen 09, 2009 11:56 pm

Doncs sí, com el Robert Zimmerman, més conegut com a Bob Dylan. Sí la seva intenció és insinuar que per ser jueva-- u tenir un cognom possiblement jueu-- una persona s'hauría de considerar una font poc fiable, doncs ets completament racista. Però, apart de ser racista seríes ignorant ja que alguns dels crítics més durs, i fins i tot extremistes, d'Israel són de famílies jueus: Avi Shlaim, Illan Pappé, Norman Finkelstein, etc.
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 10:08 pm

Cada dia llegeixo les cròniques del Zimmerman i ( per variar, uf!, m'estic convertint en un verdader antipàtic...) penso que son de les més ben fetes. De debó, en els anys que fa que el llegeixo no en tinc cap dubte que es de lo més equilibrat que hi ha. Ja se que la majoria no hi està d'acord, prò no es un senyor de "sang i fetege". No se que hi ha de dolent en dir que hi mort molta gent civil a Gazza, perqué es veritat. De la mateixa manera que es dels pocs que diu fins hi tot la cuantita de coets i granades de morter que han llensat els de Gazza.

Em disculpareu, prò el nom dels de la tele no els conec. El que es analista d'internacional al canal de noticies de TV3 (porta ulleres rodones) en sap una estona d'aquella zon. Agradaran o no les seves opinions, prò es l'únic que sap distingir els uns dels altres del mateix costat. M'explico, sap el laberint de grups, grupets i grupúsquels tant dels palestins com dels israelians (sí, a Israels també hi ha de tot,.. fins i tot grupets neo-nazis...).

Si hom vol apendre de que va tot alló, que s'escolti a aquestos dos senyors, agradi o no agradi.

De totes maneres, si hom vol trovar jueus (amb noms i cognoms jueus i nacionalitat israeliana) crítics amb la política del seu gobern, no més cal agafar els diaris editats en anglès a Israel (em disculpareu de nou, prò no se llegir en hebreu): els Zimmerman i els altres us semblaran uns sionistes radicals. Per cert, son una bona font, i fiable, de lo que pensa molta gent a Israel.

Es, a part d'altres moltes coses, lo que distingueix als israelians dels "àrabs".
Tornar a dalt Ir abajo
Maite

Maite


Nombre de missatges : 7
Localisation : Segovia
Registration date : 24/07/2008

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 11:01 pm

Ahir vaig tenir la mateixa sensació en escoltar una crònica d'en Cymerman per la tv. Va ser de casualitat que posés l'informatiu d'Antena 3, doncs no l'escolto gairebé mai. Més que partidaria, em va semblar una visió neutre i en els temps que corren és dir molt.
Fins on jo sé, l'Henrique Cymerman és jueu, sefardí i part de la seva familia prové de Melilla, tot i que des de fa anys han fet aliah i viuen a Israel. I tot això ho sé perquè he tingut la gran sort de conèixer i treballar amb la seva neboda durant els anys que vaig viure a Israel. A ell el vaig poder escoltar en una conferència on presentava el seu últim llibre.
Si no ho heu fet, us recomano llegir-lo, es titula "Voces desde el centro del mundo", un recull d'entrevistes tant a dirigents palestins com Israelians, Arafat i Sharon, per posar un exemple i sobretot l'última entrevista a Rabin abans de ser assasinat, dons en Cymerman va tenir la sort i/o casualitat de ser l'últim en entrevistar-lo, el 03 de novembre, un dia abans de morir. A més a més, entrevista a familiars i víctimes tant Israelianes com Palestines.
No sé com s'ho fa, però ha aconseguit ser un periodista estimat i col.laborador de tots dos fronts i tant els mitjans israelís com palestins, en certs conflictes, només el volen a ell com a periodista informador.
Com a contrapartida a tot això, també he de reconèixer que ser tant estimat fa que desprengui molta vanitat i el seu ego és a prova de foc.
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDs Gen 10, 2009 11:11 pm

Maite, gràcies per la referència al llibre. Miraré de localitzar-lo i llegir-lo, doncs fa l'efecte de ser realment valuós.
Per cert, la darrera frase de la teva intervenció, la del ego, és insuperable i m'ha fet riure. :-D
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 2:33 am

Fed up, veig que tu també ets de l'insult fàcil. Fés el favor de ser més respectuós.

Ara resulta que soc racista i ignorant perquè considero que el Zimmerman no és imparcial. Que me'n dius tu de l'opinió d'un reporter que es digui Muhammad Al'Nasiryia? N'estic segur que el cosideraris imparcial segur que si...
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 2:33 am

Maite, moltes gràcies per l'aclariment.
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 2:37 am

xafatolls, jo també considero al Joan Roure un bon periodista i un expert en el conflicte.

Però sembla que en aquest fòrum no li tenen gaire simpatia:
https://cat-israel.forocatalan.com/forum-d-actualitat-f1/coses-que-el-joan-roure-no-us-explicara-mai-t73.htm
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 2:39 am

tlisboa, dubtar de la parcialitat d'una persona per la seva religió és anti-semita. No fotem!

Ja és la segona vegada que se m'acusa d'anti-semita sense cap argument, a aquest ritme buidareu la paraula de sentit.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 3:16 am

Ornitorrinc mira de respondre a tothom en un sol missatge.

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Golani

Golani


Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 6:28 pm

Estic amb tu Sayeret, respon en un sol missatge que sinó es fa molt feixuc llegir el que escrius, no només pel que dius si no per pura repetició ornitorrinca. Salut Sayeret! Am Israel Jai-be Israel!
Tornar a dalt Ir abajo
Ivan

Ivan


Nombre de missatges : 10
Registration date : 12/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 8:09 pm

Jo que no sóc jueu, amb la cual cosa tan se m'en fum si es diu Zimmerman, o ibn Abdul, he vist al primer entrevistant al xeic Yassin ja fa molts anys. A més s'el considera un dels experts més respectables i imparcials pel que fa al conflicte. Viscut per ell de ben a prop. Colabora amb la BBC amb dues emisores portugueses, ha colaborat per la televisió israelita així com per la palestina.
A més penso que un home amb una opinió esbiaixada, no s'arriscaria ni es dignaria a posar-se davant del lider de Hamas (aleshores) per donar-li veu. Penso jo. Però és clar que em puc equivocar.
Tornar a dalt Ir abajo
tlisboa

tlisboa


Nombre de missatges : 102
Age : 44
Localisation : Tarragona
Registration date : 09/02/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDt Gen 13, 2009 9:01 pm

Ornitorrinc escrigué:
tlisboa, dubtar de la parcialitat d'una persona per la seva religió és anti-semita. No fotem!

Ja és la segona vegada que se m'acusa d'anti-semita sense cap argument, a aquest ritme buidareu la paraula de sentit.

Si... dudar de la imparcialidad de alguién exclusivamente por ser judio es anti-semitismo... como seria islamofobia si dudasses de la imparcialidad de alguién solo por ser musulmán...

Podria limitarme a contestarte que el conflicto es entre Israel y palestinos y que el hecho de que dudes de la neutralidad de judios (En Israel y principalmente en la Diaspora) en un asunto relacionado con Israel es una de las formas de anti-semitismo más clasicas... la acusación de servir a los intereses de los judios y de deslealtad es un clásico del anti-semitismo (Ver Dreyfuss)y justifico la persecución por siglos...

Pero ademas, tu dudas de la imparcialidad de uno por ser judio y no dudas de la imparcialidad ni cuestionas la (des)información generada por la mayoria de las fuentes que citas en tus msgs (assumidamente anti-sionistas - esto existe?? - y pro-palestinas)... las imagenes que ves en los periodicos de niños (varios angulos de las mismas imagenes as veces) quien las ha sacado? como quieres que lo interprete???

El anti-semitismo consiste justamente en esto... condicionar el juicio basado en el hecho de que uno sea judio... y por lo visto tu mismo lo admites en tu msg...

Que sigas en tu trabajo de intentar hacer el contrapunto en el forum... quiza en el enfrentamiento dialectico puedas compreender un poco a respecto de tus proprias convicciones... como ya señaló J.P Sartre (Refelexiones sobre la custión judia, un buen libro que te aconsejo ornitorrinc), el prejuicio nos dice mucho más acerca del que lo tiene que de la victima...

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Ornitorrinc

Ornitorrinc


Nombre de missatges : 22
Registration date : 09/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 1:15 am

tlisboa, mira, jo segueixo pensant que la part implicada en un conflicte o simple discussió, no em sembla una font imparcial. Si discuteixo amb algú respecte la privació de llibertats en un estat com podria ser Marroc, no em prendré com a font imparcial a un musulmà, perquè d'entrada pensaré que tendirà a edulcorar la realitat existent.

Pot ser que un jueu parli imparcialment sobre el conflicte, però d'entrada desconfiaré, i el mateix faré amb un musulmà. Està clar que hi poden haver veus discordants, com dius tu, sobretot a diàspora, però d'entrada no me'n refio.

De la mateixa manera (permeteu-me la frivolitat) que quan es juga un Barça-Madrid, no designaran un àrbitre català o madrileny. I si no he vist el partit i vull saber com ha anat, procuraré no preguntar-li a un culé o un merengue. Pot ser que siguin imparcials, però d'entrada desconfiaré...

Si consideres que això és ser anti-semita, doncs endavant, no puc fer res més que el que faig, argumentar-te perquè considero que no ho soc.

La qüestió és ben senzilla, si els jueus que són crítics amb el Govern d'Israel no són anti-semites, perquè se m'acusa a mi de ser-ho?

PD: de ben segur que com tu dius, d'aquest enfrontament dialèctic en trauré coses positives i descobriré coses desconegudes per a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Golani

Golani


Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 3:07 pm

Ornitorrinc, així un periodista català no pot cobrir una notícia que impliqui Catalunya perquè estaria edulcorada. Deixaries sense feina a molts periodistes catalans. El que dius és una absoluta bajanada, perdona que t'ho digui, en Zimmerman per damunt de tot és un periodista que es deu a la seva professió que té un codi deontològic molt clar respecte a la imparcialitat informativa. Que en aquest país els periodistes es passin el codi deontològic pel forro (el cas del conflicte d'Israel amb els àrabs n'és un cas clar) no vol dir que ho facin a tot arreu. Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 8:57 pm

Tothom, sigo català, espanyol, israelià, jueu, àrab o lo que vulgui pot opinar lo que li roti.

Hi ha més llibertat d'expresió a Israel que no pas aquí.

A Israel ningú m'ha dit mai anti-jueu per opinar coses diferents dels seus goberns.

Qualsevol jueu israelià crític amb la política del seu gobern en questió d'assentaments, relacions amb palestins, àrabs, etc, te tota la llibertat del món per opinar. Ningú l'acussarà d'anti-jueu. Aquesta mateixa persona, aquí, siria tractat d'anti-jueu.

Ornitorrinc, no es frivolitat, la majoria de les coses son com lo del Barça-R.Madrid. Diran que hi ha morts i guerres que ho distingueixen, sí, pró en l'actitut es lo mateix.

L'imparcialitat informativa no exesteix. No més cal llegir diaris i hom s'hen adona de lo que hi ha. Hi pot haber periodistes (son els que donen informació) que ens caiguin més bé o més malament, prò d'imparcials, cap.

Els documents "visuals" es manipúlen com hom vol, es de lo més fàcil.

Jo no tinc mai la mateixa opinió de les coses, perqué tinc diverses i sempre canviants experiències en el mateix lloc.

La Sra. Pilar Raola em cau com una patada als d'allonces i no la defendre mai. Podré estar a favor de les seves opinions sobre Israel, prò no la considero imparcial.

Els opinadors i tertulians son una colla de descerebrats, van a lo fàcil i cobren per muntar merder. Els diaris, poc a poc, també estan agafan aquest costum. De la tele ja no en se res...

Aquest fòrum es per donar i debatir-hi opinions. Ornitorrinc, a vegades penso que es més fàcil escriure en un fòrum d'Israel.

D'imparcial jo no en soc res de res, perqué per ser-ho has de coneixer totes les situacions i això, si no més per mí, es impossible.

Als paissos musulmans puc opinar lo que em rota, prò no ho puc dir. A Israel opino i dic lo que penso i cap problema.

No es questió de ser català o israelià o del barça o del madrid, la questió es opinar lliurement. Si fosa del Barça ben ruc siria de comprar el Marca i si fosa del Madrid siria ben ruc de comprar l'Sport. No ens ficsem en els "altres", donem-nos informacions, experiències o pensaments sobre lo que ens agrada, es més gratificant.

A la majoria que no son jueus prò pro-israelians, els hi podria dir uns quants llocs d'Israel on es possible que s'els hi passessin les ganes de ser-ho, i no per això soc anti-israelià. Les variables que ens poden fer canviar de "posició" son infinites i imprevisibles.

Si algú està en aquest fòrum no crec que sigo pas per anti-israelià.

Benvinguda i estimada diversitat d'opinions. De tot s'en apren i més en aquestos temes.

Si ha algú l'interessa Israel com a país o com societat o per les raons que sigon, li es lícit el opinar, dubtar, preguntar i remenar tant com vulgui. Si voleu es pot obrir un nou debat per tractar el tema de les drogues a Israel (bastant greu per cert), o el problema de desairraigament de tants russos, o el problema de pobressa en moltes zones (sí, ni ha). O de l'intransigència de molts versus nosaltres els europeus (ja pots explicar-lis que no som anti-jueus, perdras el temps). O parlar de les màfies, o del tir al blanc, o dels ultres o dels de Mea Sharim (jueus prò anti-sionístes...). O de l'increible corrupció política. O de les diferències entre sefardites i askenasis, o de mil coses més.

Per dir això, soc anti-israelià? Si ho fosa, hi haguessa anat quatre cops i els que encara i tornaré? Soc anti-israelià per estudiar part de la seva història, part de la seva cultura? O pot ser o soc perqué hi ha menjars que no m'agraden? O per que hi fa massa calor o fred? O pot ser algú em dirà que soc un espià iranià? O em dirà "quinto-columnista"?

La majoria -sino totes- les actituts davant de qualsevol situació o tema, vene donades per raons subjetives, si volem explicar la nostra possició a favor d'Israel, fem-ho (crec jo) basant-os més en sentiments que no pas en dades objectives (manipulables per part de tots), ens entendran millor.

Per cert Ornitorrinc, visca el dubtar de tot i no et tallis alhora d'opinar.
Tornar a dalt Ir abajo
Golani

Golani


Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDs Gen 17, 2009 12:38 pm

Amén.
Tornar a dalt Ir abajo
gedeó




Nombre de missatges : 8
Registration date : 08/02/2008

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDg Gen 18, 2009 7:52 pm

amigues i amics, en això dels bons professionals de la informació, i dels dolents, cal dir que una periodista de l'Avui també és un exemple d'imparcialitat. o a mi m'ho sembla. És la Jana Beris.
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 4:04 pm

Salutacions Sayeret. Sóc nou en aquesta "casa" (si vols pot veure la meva presentació a "Miscel.lània") però ja m'anireu coneixent perquè penso participar activament. Deies "Ahir per exemple a les noticies van ensenyar que el Shin bet buscava nous col·laboradors a l'estranger a través d'un blog"...em podries passar l'adreça del blog?
Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 7:50 pm

No, si t'hi fixes és un missatge de ja fa temps aquest i algú l'ha rescatat.

El blog no sé quin és, la web oficial és aquesta:
http://www.shabak.gov.il/english/Pages/default.aspx

Benvingut al fòrum!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Contenido patrocinado





Antena 3 i Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Antena 3 i Israel   Antena 3 i Israel Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Antena 3 i Israel
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Israel Hot Models
» ATEMPTAT A ISRAEL!
» VIAXE A ISRAEL
» Reportatge d'Israel
» Israel i Josep Pla

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: