| Web interessant d'Història de les IDF | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 3:11 pm | |
| Esteu fets uns artistes. Han quedat realment bé. | |
|
| |
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 4:31 pm | |
| Muy buen trabajo Shomer, aqui la otra:
Encenem una espelma
A vegades sembla Que no hi ha esperança I tot es veu tan fosc I incert Les flors encara no s'han obert En els jardins i en els camps I a la tarda només hi colpeja el vent Anem a encendre junts Una espelma Encenem una espelma Enceneu una espelma amb mi Mil espelmes en la foscor Obriran els nostres cors Encenem una espelma Enceneu una espelma amb mi Mil espelmes en la foscor Obriran els nostres cors A vegades sembla Que el demà No portarà a les nostres ànimes Plor i desgràcia I la llarga nit Continua sense promeses La foscor afilada com una navalla Anem a encendre junts Una espelma Encenem una espelma Anem a encendre junts Mil espelmes en la foscor Obriran els nostres cors Enceneu una espelma Enceneu-la amb mi Mil espelmes en la foscor Obriran els nostres cors Enceneu una espelma Enceneu-ne una en cada lloc Només mira'm i acosta'm la mà L'escalfor de l'amor creixerà de nou Enceneu una espelma Enceneu-la amb mi Mil espelmes en la foscor Obriran els nostres cors Enceneu una espelma Enceneu-la amb mi Mil espelmes en la foscor Obriran els nostres cors
Subtítols: Shomer
Por cierto en la otra canción solo hay un error y es que has puesto sabes en lugar de saps, si te es facil cambiarlo hazlo y sino dejalo.
Muchas gracias. | |
|
| |
Shomer
Nombre de missatges : 61 Localisation : Israel Registration date : 24/01/2007
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 5:05 pm | |
| - Sayeret escrigué:
- Por cierto en la otra canción solo hay un error y es que has puesto sabes en lugar de saps, si te es facil cambiarlo hazlo y sino dejalo.
Muchas gracias. Ya esta solucionado.. Gracias | |
|
| |
Shomer
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 5:56 pm | |
| | |
|
| |
espiadimonis
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 8:03 pm | |
| M'ha semblat veure que aquesta és una cançó d'eurovisió. Com que no segueixo el festival, no sé si és la que ha de participar enguany o bé una d'altres anys. En tot cas, és un estil ben diferent a la del Chiquilicuatro. | |
|
| |
mila miró
Nombre de missatges : 125 Age : 67 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 12/01/2008
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 8:38 pm | |
| Estoy encantada con lo que estáis haciendo, Shomer y Sayeret. Pero, podríais poner en cada vídeo el nombre del cantante? Es que me hago un lío. Y una sugerencia, abrid un apartado nuevo de música; porque esto lo encontré de casualidad, no podía imaginarme la música dentro del apartado de las IDF. Saludos, SALUT,
Per cert, Espia, jo no sé ni què és això del CHIQUILICUATRO! Vols dir que és el que España presenta a Eurovisió? El títol ja ho diu tot! | |
|
| |
espiadimonis
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 11:24 pm | |
| Jodesh, és impossible que no sàpigues res de'n Chiquilicuatro!!! És la millor cançó que ha presentat Espanya en molts anys. Guanyar potser no guanyaran, però ens fotrem un tip de riure de ca l'ample. Si ho busques pel YouTube, segur que podràs veure'n el vídeo. | |
|
| |
mila miró
Nombre de missatges : 125 Age : 67 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 12/01/2008
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Mar 24, 2008 11:32 pm | |
| Ara ho he anat a veure! Quina vergonya aquests del Buenafuente! Mira, millor que no segueixi i que calli. Diria disbarats de tota la colla. | |
|
| |
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Mar 25, 2008 12:49 am | |
| Ostres que ràpid Shomer, molt bona feina!
jodesh vols dir que cal posar un apartat només per música, jo crec que ja es pot posar a micel·lània | |
|
| |
espiadimonis
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Mar 25, 2008 1:00 am | |
| Suposo que jodesh vol dir posar-lo a miscelània, per exemple. En principi, ningú no cercaria això a l'apartat dedicat al Tsahal. | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Mar 25, 2008 1:08 am | |
| Ok els posaré allà doncs també | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Mar 25, 2008 1:13 am | |
| | |
|
| |
Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Mar 25, 2008 2:14 am | |
| M'ha sorprès el tipús de musicalitat del Hebreu i la seva pronunciació. Gairebé no he escoltat res en hebreu i és un contrast amb les llengües que parlo amb més o menys destresa: Romàniques i germàniques. Estan molt bé els videos. Felicitats
Chiquilicuatro me fa sentir vergonya. I me referma en la opinió de dir que no me sento espanyol. | |
|
| |
mila miró
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Mar 25, 2008 3:47 pm | |
| Sí, espia, volia dir això. | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dg Mar 30, 2008 8:12 pm | |
| DEMÀ TORNO A CASA
Com que ja han passat 100 anys M'és tan difícil cada hora I segur que tu ja has canviat No he aclucat l'ull Es el final de la jornada Només desitjo veure't a tu I ja estic en camí Amb els ulls brillosos Perquè he vist ¿com la gelosia? ¿els cels? ¿Shomer aqui es cielos o celos? si es cielos pon cels si es celos pon gelosia. Em porten al lloc On els homes Ho han perdut tot Espera'm que torni Demà estaré a casa M'he afartat d'arreglar aquest món En aquesta terra conflictiva Espera'm que torni És bo estar a casa Tots vam ser germans de sang Bonic és el camí de tornada No vull ser un heroi A tu vaig voler explicar-te Que en la fosca nit Simplement algú protegeix Ell s'amaga entre la boira Però ens deixa l'esperança De dies més feliços Dies d'amor No vull aquest dolor que arriba als meus ulls Aquest dolor serà superat Per l'amor Espera'm que torni Demà estaré a casa M'he afartat d'arreglar aquest món En aquesta terra conflictiva Espera'm que torni És bo estar a casa Tots vam ser germans de sang Bonic és el camí de tornada Espera'm que torni Demà estaré a casa | |
|
| |
Shomer
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dj Abr 03, 2008 3:23 pm | |
| Saludos Sayeret.. Ya lo he colocado en Vídeos de música israeliana subtitolats en català
Gracias por la traducción | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dj Abr 03, 2008 8:24 pm | |
| Muchas gracias Shomer, mañana traducire los otros que no he tenido tiempo. | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dg Abr 06, 2008 8:31 pm | |
| T'IMAGINO EN FRONT MEU
Vam ser una parella tan exitosa tu i jo I avui ja ni ens veiem l'un a l'altre No és una llàstima per nosaltres? No ho entenc Dóna'm una altra oportunitat Ja m'he cansat Què és el que vaig fer? El món m'atemoreix I ja no sóc jo Perquè ja no estàs amb mi Estava tan tranquil Ara el meu cor està ferit La meva ment compenetrada en tu T'imagino en front meu Quan tu te'n vas El mar se'm revolta, no tinc tranquil·litat I només sorgeixen llàgrimes Que em mullen sencer Explica'm que hi ha de tu El teu silenci ofega la veu en el meu interior Et vaig prometre estimar-te per sempre El més preciós de mi he agafat Què és el que vaig fer? El món m'atemoreix I ja no sóc jo Perquè ja no estàs amb mi Estava tan tranquil Ara el meu cor està ferit La meva ment compenetrada en tu T'imagino en front meu Quan tu te'n vas El mar se'm revolta, no tinc tranquil·litat I només sorgeixen llàgrimes Que em mullen sencer Estava tan tranquil Ara el meu cor està ferit La meva ment compenetrada en tu T'imagino en front meu Quan tu te'n vas El mar se'm revolta, no tinc tranquil·litat I només sorgeixen llàgrimes Que em mullen sencer Estava tan tranquil Ara el meu cor està ferit La meva ment compenetrada en tu T'imagino en front meu Quan tu te'n vas El mar se'm revolta, no tinc tranquil·litat I només sorgeixen llàgrimes Que em mullen sencer Estava tan tranquil Ara el meu cor està ferit La meva ment compenetrada en tu T'imagino en front meu
Subtítols: Shomer | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dg Abr 13, 2008 5:16 pm | |
| Fruitetes
La fredor del teu jardí contra la calidesa del meu El teu búnquer en front la meva artilleria La teva granada no és una fruita i ja està llesta a les teves mans Però una a una llestes estan en el meu carregador Surt el sol des d'Orient Un nou dia comença Junts superem el terror Fruitetes, fruitetes Comprem junts només fruitetes En lloc de màquines per a la guerra Has bloquejat el llit amb sacs de sorra I un casc al cap des del teu búnquer de l'esquerra Voldries empresonar la meva ànima per sempre Però una a una llestes estan en el meu carregador Surt el sol des d'Orient Un nou dia comença Junts superarem el terror Fruitetes, fruitetes Comprem junts només fruitetes En lloc de màquines per a la guerra Surt el sol des d'Orient Un nou dia comença Junts superarem el terror Fruitetes, fruitetes Comprem junts només fruitetes En lloc de màquines per a la guerra
Una canción muy bonita Shomer. | |
|
| |
Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dg Abr 13, 2008 7:47 pm | |
| A veure quan la penjeu, jejeje. | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dv Jun 27, 2008 9:29 pm | |
| Ya he traducido otra, al final vas a aprender catalán jaja.
Ara tornes de regrés
Estic una mica enutjada, però entenc No vas desaparèixer de mi amb intenció Simplement que mentrestant Tantes coses han passat Ara tornes de regrés És tan trist Tu, una persona tan intel·ligent I només una cosa he aprés de tu Vaig abandonar la casa Vaig anar a un apartament de lloguer I ara tornes de regrés Podries haver trucat I jo hauria atès Podíem haver parlat, inclús de rucades Anys he viscut pensant Que potser vaig ser jo qui va fer alguna cosa malament I ara tornes de regrés Però podries haver escrit I jo haver pogut a les nits Adormir-me amb la teva muntanya de mentides Avui ja no et tinc por Ser abandonada novament I ara tornes de regrés Si encara estimo, no és la pregunta Tu ho entens bé, jo no puc Donar-li al meu cor una altra bufetada I ara tornes de regrés Però podries haver trucat Jo hauria entès Podries haver parlat un minut amb les nenes Anys vaig viure pensant Que potser vaig ser jo la que vaig fer alguna cosa malament I ara tornes de regrés Podries haver escrit I jo pogut a les nits Adormir-me amb la teva muntanya de mentides Ara ja somric Inclús quan em miro al mirall I ara tornes de regrés Podries haver-nos visitat I jo podria haver-me estalviat dos anys de teràpia Per poder finalment entendre El perquè buscava la teva imatge En cada noi que coneixia I ara tornes de regrés I ara tornes de regrés | |
|
| |
Shomer
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dl Des 29, 2008 9:11 pm | |
| Shalom amigos
He comenzado hoy una nueva sección en la web dedicada a esta nueva guerra que lamentablemente nos está tocando vivir..
Espero sea de vuestro interés y sirva para recopilar datos sobre la misma que sirvan para defender la causa de Israel.. Les agradezco igualmente cualquier comentario y/o sugerencia..
CLICK AQUI
Gracias | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF Dt Des 30, 2008 10:05 pm | |
| Genial! Muy interesante, directo a favoritos. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Web interessant d'Història de les IDF | |
| |
|
| |
| Web interessant d'Història de les IDF | |
|