Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Llibre interessant

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Llibre interessant Empty
MissatgeAssumpte: Llibre interessant   Llibre interessant Icon_minitimeDc Jul 01, 2009 8:59 pm

En Jaume Renyer, al seu blog, parla d'un llibre - i el recomana - que us pot interessar. Es tracta d'aquest:

"Identitats en conflicte. Una visió catalana d'Israel", de Jordi Gendra i Manel Frau, Editorial Dux, Barcelona, 2009.

Podeu trobar una mica de ressenya - que fa ell mateix - aquí:

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/138228

Em sembla que pot ser interessant. Intentaré trobar-lo.
Espero que la informació sigui del vostre interès.

PS Ja sé que el llibre no és literatura israeliana, és obra de catalans, però m'ha semblat que aquest era el lloc per penjar-lo. Si creieu que no és el seu lloc, podeu moure el post allà on volgueu.
Tornar a dalt Ir abajo
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Llibre interessant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llibre interessant   Llibre interessant Icon_minitimeDj Jul 02, 2009 4:35 pm

Sembla molt interessant. És un fenòmen cultural curiós, aquest odi fonamentalista contra Israel i la perversió crònica dels fets que es veu cada dia a Catalunya. Si aquest llibre obre alguns ulls respecte a la barbaritat informativa que existeix aquí-- subvencionat pel estat, per suposat-- em sembla més que benvingut.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Llibre interessant
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Una entrevista interessant
» Nou llibre d'Amos Oz
» Nou llibre d'Amos Oz
» Llibre de Sholem Aleijem

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Cultura Israeliana-
Canviar a: