Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Em presento

Ir abajo 
+4
Adi
Santi Matas
Joel Català
Francesc
8 participantes
AutorMissatge
Francesc




Nombre de missatges : 9
Age : 70
Localisation : Barcelona (Poble Nou)
Registration date : 19/01/2009

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Em presento   Em presento Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 12:54 am

Em dic Francesc i no sóc jueu. Malgrat els meus 55 anys, l'estiu passat he pujat l'Izoard i el Galibier en bicicleta. Des de petit simpatitzo amb Israel, malgrat que algunes actituts dels ortodoxes que van de negre i es fan tirabuixons em fan repelús. Estic tip de tantes mentides i manipulacions, especialment les vistes i llegides els darrers dies.

Com a català m'avergonyeixo que membres del meu govern siguin tan impresentables com el tal Saura. També del descarat partidisme de la majoria dels nostres mitjans i de TV3. Només se'n salven La Vanguàrdia i a vegades l'Avui. També del papanatisme de molta gent que es vol estalviar el funest vici de pensar.

També em preocupa i em fa revelar l'antisemitisme latent a la societat i que de'n tant en tant surgeix com els darrers dies.

Res més, he descubert el forum i m'agradarà llegir-lo i de'n tant en tant dir-hi la meva.

Editat per corretgir un parell de faltes d'ortografia
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 11:10 am

Benvingut al fòrum!
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 1:46 pm

Benvingut.
Tornar a dalt Ir abajo
Adi




Nombre de missatges : 43
Age : 78
Registration date : 30/03/2008

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 8:18 pm

Benvingut


Editat per darrera vegada per Adi Kaifern el Dg Gen 25, 2009 5:39 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Golani

Golani


Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDt Gen 20, 2009 12:44 pm

Benvingut! Els ortodoxes no representen la majoria ni de llarg del poble d'Israel! Am Israel Jai!
Tornar a dalt Ir abajo
Maria Jose




Nombre de missatges : 55
Age : 61
Localisation : Catalunya
Registration date : 10/07/2008

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDt Gen 20, 2009 6:29 pm

Hola
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 12:55 am

Hola, benvolgut ciclista. Si vols pedalar a Israel t'ho passaras d'alló millor, lo centre i sud son un paradís perfecte per perdre't-hi. Tota l'informació que tinc està a la teva disposició.

Estic intentant ficar en una pàgina imatges, mapes, rutes i alguna informació que he anat arroplegant. Ja diré la dreça quan estigo enllestida.

Per desgràcia, l'antiseminisme surt de l'amagatall on estava esperant una nova edat d'or. Per poc que puguem, intentem ficar-hi una mica de llum en tant oscurantisme creat pels de sempre: capellans i "pensadors" mediàtics malintencionats.

Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitimeDt Mar 24, 2009 7:46 pm

Tot i que tard (i ja és el tercer cop que ho dic avui...), benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em presento   Em presento Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Em presento
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em Presento
» Em presento
» Hola, em presento.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: