Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Em Presento

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
drakensberg




Nombre de missatges : 8
Registration date : 19/09/2010

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDg Set 19, 2010 4:25 pm

Hola , em dic Carlos, no soc jueu i sempre m'ha interessat molt israel, la seva cultura, i el seu idioma, també estic particularment molt interessat en els jueus europeus i en el jiddisch, i també en el catalànic.

Sóc independentista i dono suport a Israel sense complexos davant l'allau de mentires que a vegades tenim que suportar els defensors d'Israel i dels Jueus.

A catalunya tenim sort de poder comptar amb una comunitat jueva que ha aportat el seu gra de sorra a l'història del nostre país.

Shalom ok
Tornar a dalt Ir abajo
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDj Set 23, 2010 12:22 am

Hola Carlos!

Benvinguts al fòrum. Com ja hauràs comprovat, no sempre n'hi ha gaire d'activitat per aquí, però sempre està bé veure a més persones assenyades i cansades de les mentides que ens rodejen.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDj Set 23, 2010 11:07 am

Benvingut Carlos! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
drakensberg




Nombre de missatges : 8
Registration date : 19/09/2010

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDv Set 24, 2010 11:58 pm

Gràcies per les vostres respostes¡¡¡ Smile Ja m'he adonat, però he vist que depén de l'época estelada 2 bandera Israel 4 usa flag 2
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDl Set 27, 2010 1:26 pm

Benvingut Carles, sembla que si és una mala època estem una mica fluixos de particaipación, lo meu també a estat per motius de salut. Espero poder intervenir més, a parti d´ara. Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
drakensberg




Nombre de missatges : 8
Registration date : 19/09/2010

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDl Set 27, 2010 11:25 pm

Doncs si, ja que estem començaré a obrir temes sobre unes quantes cosesque m'han vingt al cap, a veure si ajudo.
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitimeDt Set 28, 2010 8:32 pm

Shalom Carlos! Benvingut!
Poc o molt, aquest fòrum és un oasi i alhora un refent.
Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Em Presento  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em Presento    Em Presento  Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Em Presento
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presento
» Em presento
» Hola, em presento.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: