Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Empty
MissatgeAssumpte: queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles   queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Icon_minitimeDl Mar 01, 2010 12:30 pm

L'ambaixada d'Israel a Madrid ha rebut decenes de postals de "nens entre 5-6 anys" que acusen els israelians de "matar nens".

A les postals apareixen frases com ara: "los judios matan por dinero", o "ir a algún lugar donde alguien esté dispuesto a aceptarlos".

Ho podeu veure a:

http://www.aurora-israel.co.il/articulos/israel/Antisemitismo/27709/

El tema de la judeofòbia a les escoles és cada cop més preocupant.
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles   queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Icon_minitimeDl Mar 01, 2010 12:43 pm

Un altre link a la notícia

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=691689&idseccio_PK=1008&h=100301
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles   queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Icon_minitimeDl Mar 01, 2010 1:09 pm

És veritablement lamentable, suposo que a tu afecta mes al ser docent, però a nivell popular és igual. Aquest comportament és a causa de el que altres docents els fan veure, el meu nét de cinc anys també em fa aquest tipus de preguntes, i li faig veure qui són els terroristes cal implicar-se. tu que saps del tema perquè els ensenyant us deixeu dominar pel conglomerat -sindical-Marxista- IU. aquests són els que paguen el viatge de la nena aquesta que es manifesta a Israel per la llibertat i no va A Aràbia Saudi a defensar la llibertat de culte, i el dret de les dones per exemple conduir. Altra cosa, m'han fet moderador i no hi ha manera de accceder pel vincle. Tu que tens experiència em podrias indicar com ho faig. gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles   queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Icon_minitimeDl Mar 01, 2010 3:57 pm

Si el fet d'enviar aquest material vomitiu ja és escandalós, encara ho és més la manipulació a què han estat sotmeses aquestes criatures. Em recorda la que sofreixen els nens palestins amb la seva televisió, quan els exhorten a ser màrtirs per la "causa". En efecte, una criatura de 5 o 6 anys no envia aquest tipus de postals de "motu proprio" ni és capaç de pensar les coses tan estúpides que els hi han fet escriure. En recorda quan, de petits, ens feien anar a cantar el "cara al sol" a la creu dels caiguts sense el nostre permís ni el dels nostres pares.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles   queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Icon_minitimeDl Mar 01, 2010 10:31 pm

vilaboi escrigué:
m'han fet moderador i no hi ha manera de accceder pel vincle. Tu que tens experiència em podrias indicar com ho faig. gràcies.

Ho sento però en això no puc ajudar-te. Per les teves paraules interpreto que t'han donat un vincle per accedir com a moderador i no et funciona. Entenc que només pot arreglar-ho la mateixa persona que l'ha donat. Però no pateixis, estic segur que quan l'administrador vegi el teu missatge es posarà en contacte amb tu i ho solucionarà. Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles   queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
queixa de l'ambaixada per antisemitisme a les escoles
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Antisemitisme a Israel?
» Holanda prohibira el 'burka' a les escoles i ...
» Antisemitisme a Catalunya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: