| manipulació a les escoles? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
saisei
Nombre de missatges : 138 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 18/01/2009
| Assumpte: manipulació a les escoles? Dl Des 28, 2009 8:13 pm | |
| Navegant per la xarxa m'he trobat amb això http://www.edualter.org/material/actualitat/palestina/refugiats.htm
El text no aporta més que les mentides habituals fetes dogmes, però en veure l'espai "material de suport al professorat" i "activitat", format habitual dels textos educatius, m'he adonat que era al web de la "xarxa de recursos sobre educació per la pau, el desenvolupament i la interculturalitat". Apa, quin nom, eh? Així, es veu que es tracta que després de sentir un munt de mentides, els alumnes treballin i generin opinions lliures, independents i crítiques. Missió impossible partint dels dogmes que hi ha al text.
Segueixo i em trobo amb més del mateix http://www.edualter.org/material/actualitat/palestina/palestina.pdf
Com podeu veure al web (http://www.edualter.org/index.ca.htm ) dins l'apartat "campanyes i propostes pedagògiques" només hi han dos temes: "feminicidi" i "el conflicte palestí-israelià".
M'amoïna que aquesta mena de dogmatismes comencin a infiltrar-se a les escoles. Ja sé que hi han mestres-progres que tenen aquestes idees, però em sembla molt greu que es comenci a implantar com a "material educatiu" amb el suport de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.
Fins aquí com a denuncia dels fets, però a més a més com a professional del món educatiu m'he preguntat què hauria de fer si em trobés el cas a la meva escola o institut, o pitjor si em toqués a mi fer la classe. Tinc força clar què faria, però vull aprofitar per demanar-vos a vosaltres - i especialment a aquells que treballeu a ensenyament- un debat sobre possibles vies per fer front a aquestes situacions. Em sembla que pot ser profitós. Qui s'anima? | |
|
| |
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Dt Des 29, 2009 4:27 pm | |
| Desmuntar l'USTEC, potser? A partir d'aquí es podrien fer tots els canvis que es volguessin per tal de treure el nostre sistema educatiu d'entre els pitjors d'Europa. | |
|
| |
mila miró
Nombre de missatges : 125 Age : 67 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 12/01/2008
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Dg Feb 14, 2010 2:10 am | |
| Feia dies que no entrava al fòrum. Això m'esgarrifa. Saisei, gràcies per la troballa. Això no té solució. És una malura que està massa estesa entre els ensenyants, la majoria d'aquest ram. Sort que entre la resta de la població aquesta faràndula és minoritària, encara que no ho sembli. Són molts els que surten al carrer a fer soroll, però molts més els que callen. Espia, tu sempre tan encertat amb els comentaris. Subscric el que dius. Quan arriben a l'escola els papers de l'USTEC, si hi soc a temps, els passo directament a l'arxiu número 1 sense que ningú no els vegi. | |
|
| |
david
Nombre de missatges : 21 Registration date : 05/04/2008
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Dl Feb 15, 2010 1:48 am | |
| Entre molts "ensenyants" d'aquest país és comú de trobar-ne bastants que aprofiten la seva ignorància per enganyar directament els seus alumnes. Aquest n'és un cas ben evident. | |
|
| |
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Dc Feb 17, 2010 4:23 pm | |
| Mila, espero que l'arxiu 1 número sigui la cistella emprada per a llençar-hi els papers inútils, altrament coneguda com a paperera. | |
|
| |
mila miró
Nombre de missatges : 125 Age : 67 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 12/01/2008
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Ds Feb 20, 2010 12:36 am | |
| Sí, el principal, ja que la major part de papers que es reben a casa i a la feina hi van. Records!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Noemí
Nombre de missatges : 175 Age : 51 Localisation : Catalunya Registration date : 06/05/2008
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Dt Mar 23, 2010 8:58 pm | |
| Encara no he tingut l'oportunitat de desfer mites, però el dia que pugui NO utilitzaré per a res les escombraries de recursos pedagògics!!! | |
|
| |
Esther_guatlla
Nombre de missatges : 11 Age : 51 Localisation : Barcelona Registration date : 17/07/2008
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? Dc Jun 09, 2010 8:39 pm | |
| Veig que l'entrada és de fa uns mesos, però continua sent actual.
Jo també em dedico a l'ensenyament i l'altre dia vaig veure (m'agradaria dir que em va sorprendre, però lamentablement no) que l'USTEC convocava una manifestació amb un lema contra les retallades socials a Europa i contra l'estat d'Israel. Què tindrà a veure una cosa amb l'altra!!!? I el mateix passa amb el recull de premsa. Se suposa que és sobre temes relacionats amb l'educació, però sempre que poden treuen notícies per atacar la imatge d'Israel. Mai n'inclouen cap amb un to positiu: estudis,, investigació, iniciatives... que s'estiguin fent al país hebreu. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: manipulació a les escoles? | |
| |
|
| |
| manipulació a les escoles? | |
|