Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Correu a la gent d'"Aturem la guerra".

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Francesc




Nombre de missatges : 9
Age : 70
Localisation : Barcelona (Poble Nou)
Registration date : 19/01/2009

Correu a la gent d'"Aturem la guerra". Empty
MissatgeAssumpte: Correu a la gent d'"Aturem la guerra".   Correu a la gent d'"Aturem la guerra". Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 4:25 pm

Com que m'agrada ficar el dit a l'ull i sóc un entusiasta d'allò de "embolica que fa fort", he enviat un correu als senyors d'Aturem la Guerra amb aquest texte:

Apreciats senyors.

Sembla que aquests dies els de Hamas estan massacrant els seus "germans" d'Al Fatah. Es parla de més de 100 morts i dotzenes de segrestats. També de que hi ha una apagada informativa, és a dir que els de Hamas no deixen que els periodistes s'acostin ni agafin imatges de les execucions extrajudicials.

La meva pregunta és: Es pensa convocar alguna manifestació amb urgència amb un títol de l'estil: "Aturem la massacre"?. En cas afirmatiu: Es permetran "performances"?.

Molt agraït per endevant per la seva resposta.

Francesc

Si em contesten ja us ho faré saver.
Tornar a dalt Ir abajo
david

david


Nombre de missatges : 21
Registration date : 05/04/2008

Correu a la gent d'"Aturem la guerra". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correu a la gent d'"Aturem la guerra".   Correu a la gent d'"Aturem la guerra". Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 10:13 pm

No crec que ho facin, però el correu està molt bé. Tanmateix, és massa irònic per les seves ments dogmàtiques.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Correu a la gent d'"Aturem la guerra".
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola gent
» Campanya: aturem l'insult als jueus a Girona!
» Arcadi Espada distingeix "jueus i persones"
» Conversacion con Nonie Darwish "Arabes por Israel"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: