Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Avui vespre per la tele

Ir abajo 
+6
saisei
Golani
Fed Up
espiadimonis
Sayeret
moncaira
10 participantes
AutorMissatge
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 8
Age : 84
Localisation : Pel món iterres de parla hispanica
Registration date : 25/01/2009

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 4:15 am

No voldria haver-me errat peró crec que era Canal 33. Del que si estic segur és del nom del programa: Mil.lenium
Un tio jove parlant català correctissim ha dit que el seu pare palesti fou expulsat de la seva terra que es deia Palestina i que l'Estat d'Israel de fa 60 anys ocupa il.legalment el pais dels palestins imposant-los un estat racista jueu. Ara resultarà que els estats arabs no són ells racistes. Convendria que aquests nois tornassen a escola i aprenguesen história com cal.
Tant de bo que després ha sortit en el mateix programa un altre senyor qui ell ha reconegut que l'unic estat democràtic de la zona era l'Estat d'Israel. Almenys encara hi ha qui tenen una mica de seny i es deixen de coverbos.


Editat per darrera vegada per moncaira el Dg Gen 25, 2009 4:34 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 4:18 am

Avui al migdia han entrevistat a un personatge que no sé qui era però que ha dit falsedats i manipulacions encara més grans.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 12:31 pm

Us ho tinc dit, si voleu deslliurar-vos d'emprenyamentes i pujades de tensió, no podeu mirar ni escoltar programes de la Corpo.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 2:08 pm

La meva dona també va veure l'entrevista al migdia al TV3. Jo només vaig veure els titulars. La segona noticia més important del dia, segons la tele catalana, era aquest senyor acusant a Israel de dur a terme "neteja ètnica" a Gaza.

Això realment no es pot suportar. Ja no és qüestió d'una simple falta de professionalitat, sinó d'incitació a l'odi i demonització constant. Realment s'hauria de fer alguna cosa: una petició, com a mínim. Pot ser algún dels grups que van organitzar la manifestació a Madrid tindría interès en començar alguna cosa així. Jo per suposat estaria disposat a contribuir-hi.
Tornar a dalt Ir abajo
Golani

Golani


Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 2:41 pm

Si jo també ho he vist, era un cara a cara entre el senyor de pare palestí que es el portaveu de la comunitat palestina de catalunya i un israelià que era de la cambra de comerç Catalunya-Israel. El Palestí les ha dit molt grosses: estat racista, apartheid, drets civils dels àrabs israelians vulnerats,massacre,genocidi,estat de setge...i a part va dir que era legítim que hamàs reclamés haifa i jafa...per tant la destrucció de l'Estat d'Israel. Després apelava al victimisme de que al seu pare el van expulsar de Jafa i coses així. Que jo sápiga a Jafa hi viuen àrabs encara...a alguns els van expulsar i als altres no? en fi,...diàleg de sords com sempre. L'Israelià tot s'ha de dir que anava molt perdut no es va defensar com calia i no va contestar amb la contundència necessària. Shalom!
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 5:28 pm

Amb tot els respectes, discrepo de la teva opinió, espiadimonis. Tv3 és "la nostra" -almenys jo la considero "la meva"- i, per tant, la via a seguir és mirar de canviar la seva perspectiva, no pas deixar-la de banda. Una idea podria ser fer arribar a TV3 els vídeos de Youtube com els que mostren els de hamas utilitzant les ambulàncies o executant membres d'al-fatah. Potser em direu ingenu, que aquestes imatges també les poden trobar ells solets a Internet si volen. És possible, però jo crec que de tant en tant en treurien un.


estelada 2 bandera israel 1
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 7:33 pm

Jaffa era el port més important a principis del segle XX, on arribaven els inmigrants i els pelegrins. És d´on sortia la línea de tren fins a Jerusalem. Hi vivien tan àrabs com jueus fins que en una revolta, potser l´any 1928, aquest darrers van ser-ne expulsats i van traslladar-se a uns pocs quilòmetres al que acabaria sent Tel-Aviv. Aquesta revolta fou sagnant i el detonant no fou pas religiós sino motivat perque els jueus celebraren el primer de maig. Els líders religiosos musulmans van veure-hi un perill pel seu estatus i van fer una crida a eliminar els jueus.

Estic parlant de memòria sobre coses que he llegit.

Tel-Aviv, a pesar de que vol dir "puig florit", era aleshores un lloc inòspit on els jueus tingueren d´improvitsar un port, doncs els impedien apropar-se a Jaffa.
Amb el temps tots sabem com a prosperat Tel-Aviv . De l´altra no n´ha quedat res.
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 10:52 pm

El cas ded TV3 em te desconcertat. La majoria de l'informació que treu ara per ara, es feta per un periodiste que es manifestament pro-palestí. Cap problema, prò no contrasta amb informacions de d'altres periodistes, per tant l'informació es parcial i es converteix en una opinió.

Per contra, al canal de notícies de la mateixa "Corpo" sí que s'hi dona informació més acurada, hi ha més contrast, hi parla gent de lo més divers i informada i amb diverses opinions.

Feia molts dies que no veia la tele, ara ho faig per veure com es fan anar les "notícies". Es evident, quan les notícies es donen al "parte" de TV3, els destinataris no son pas els mateixos que els del 24Hores.

No se com menjar-ho i pair-ho, prò la diferència en cóm es donen les notícies es massa gran per a ser un "resum" del que hi passa.

Els senyors que fan les notícies d'un canal o altre, son els mateixos? O bé, en un hi ha una intenció i en l'altra una altra?

Sempre m'ha fet gràcia lo dels "contuvernios judeo-marxistas-masones, pagados por el oro de Moscú" i les teories de complots i coses d'aquestes, prò, Quína finalitat té tot aquest marasme d'informació tant diferent en una mateixa "corpo"?

No ho entenc. La resposta fàcil es "per manipular", prò no em serveix, doncs tots dos canals veuen de la mateixa font i estan pagats pels mateixos. Acàs el "públic" es diferent i cal fer diferentes estratègies?

Es a dir, no entenc res de res.
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 11:12 pm

saisei, jo no vull una tele que sigui "meva", vull una tele que sigui imparcial i que informi, que contrasti i que aporti totes les visions possibles dels conflictes i notícies que presenti, no vull demagògies ni parcialitats.
El problema de TV3 ja ve en el seu origen: de sempre ha estat políticament controlada amb un desvergonyiment extrem, fins al punt que hi ha un grup dins la corporació -que és conegut com "el soviet"- que fa i desfà com l'hi rota els pebrots. Si mai ho volen arreglar, haurien de tallar caps per tal de fer net i preparar-se a passar una temporadeta amb vagues gremialistes. Però això no ho faran mai perquè els qui ara governen ja els hi va bé.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 11:23 pm

Acabo de veure a Joan Roure humanitzant a Hamas com el gran salvador social dels pobres palestins. Quin fastic saber que TV3-- pagats pel govern-- vagi promovent propaganda barroera que està destinada a crear menys pau i més sofriment al món.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 1:42 am

saisei escrigué:
Amb tot els respectes, discrepo de la teva opinió, espiadimonis. Tv3 és "la nostra" -almenys jo la considero "la meva"- i, per tant, la via a seguir és mirar de canviar la seva perspectiva, no pas deixar-la de banda. Una idea podria ser fer arribar a TV3 els vídeos de Youtube com els que mostren els de hamas utilitzant les ambulàncies o executant membres d'al-fatah. Potser em direu ingenu, que aquestes imatges també les poden trobar ells solets a Internet si volen. És possible, però jo crec que de tant en tant en treurien un.


estelada 2 bandera israel 1

En Joan Roura ja els té aquests videos, aquell paio sap força bé tot el que passa allà, el què passa és que ideològicament és pro-hamas i llavors amaga tot el que no vol que la gent sàpiga, perquè ell no informa sinó que el que vol és manipular la gent
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 11:30 am

Ja fa més d´una setmana que acabà l´acció a Gaza però aquesta gent continúa amb la propaganda. Quin és el motiu? Està molt clar: donar un cop de mà al senyor Saura, que és la mà que els dona les garrofes.
Tornar a dalt Ir abajo
Golani

Golani


Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 1:50 pm

Com bé diu Fed Up lo d'ahir el vespre d'en Joan Roura va ser demencial, parlant amb un encaputxat de hamas, que per cert tenia una panxa proominent(no passaven gana?) i deixant-los com els salvadors de la gent de Gaza amb la seva cobertura social. tot seguit ensenya un ferit que és atès per dos infermers, per cert el ferit tant per edat com per la barba que portava i el tipus de ferida(un tret o metralla a la cama) era un terrorista de hamas quasi segur. Aquest home és un manipulador, hauriem de proposar que li pagués el sou hamas(a lo millor ja li deu caure alguna cosa). Per cert, en tots els reportagtes no es veu pas que Gaza sigui un darfur precisament, l'altre dia va ensenyar un hospital que estava del tot arreglat i dels 6500 ferits no s'en veia ni rastre ja que a cada habitació i havia una persona, no deien que no hi cabien? per no saber no saben ni manipular la informació.
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 1:59 pm

Golani escrigué:
Com bé diu Fed Up lo d'ahir el vespre d'en Joan Roura va ser demencial, [...] ensenya un ferit que és atès per dos infermers, per cert el ferit tant per edat com per la barba que portava i el tipus de ferida(un tret o metralla a la cama) era un terrorista de hamas quasi segur..
Efectivament, el ferit era pro-Hamàs segur: a l'habitació on l'atenien hi vaig veure una fotografia del Sheikh Iassín, líder "espiritual" de Hamàs fins que el TsaHaL el va eliminar.

Golani escrigué:
Aquest home és un manipulador [...].
TV3 i la CCRTV són culpables de propagar el missatge dels terroristes de Hamàs, i per tant aquests mitjans de comunicació públics catalans són còmplices de Hamàs en la seva missió genocida.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Opina

Opina


Nombre de missatges : 11
Registration date : 05/01/2009

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDt Gen 27, 2009 2:22 am

Perdeu el temps si penseu que enviant videos o altres fonts d'informació a TV3 moderaran una mica la seva judeofòbia. Els periodistes de TV3 no tenen cap pretensió d'informar sobre el conflicte àrab-israelià. Ja han pres partit d'antuvi i només volen utilitzar tot el poder manipulador que es té des d'un mitjà de comunicació per a escampar la seva propaganda propalestina. L'única solució ja sabeu quina és: FORA EL TRIPARTIT filoislamista i fora també l'Àngel Colom de CiU o CiU acabarà essent tan antisemita com ja ho són els partits d'esquerra. Per cert que el personatge entrevistat al telenotícies d'ahir era un que diu ser el representant de la comunitat palestina a Catalunya. Va poder lliurar tota la seva mala entranya sense dret a rèplica ni contrast d'opinions. Cada cop és més vergonyós veure TV3. Sembla com si volguessin estirar el filó pijoprogre que els suposa la guerra d'Israel contra Hamas treient cada dia una nova notícia per a enfonsar la causa israliana. I si no hi ha notícies, busquen a algun desgraciat per a que escampi propaganda proislàmica. Francament, si a aquestes alçades encara hi ha gent que pensa que esquerra és sinònim de progrés, benestar, llibertat, justícia... està ben arreglat. Avui en dia, l'esquerra es caracteritza més que no pas per una altra cosa pel seu proislamisme demagog i enfrebrit. Aquest és el nucli central de seu ideari, la fascinació per l'islamisme com el nou símbol de l'anti-imperialisme. M'ha costat molts anys veure-ho, però els partits d'esquerra odien a mort Occident i la llibertat, odien a mort tot el què suposa la civilització europea. No és només l'antisemitisme el què els porta a condemnar sistemàticament només a Israel i a USA, i a callar davant les barbaritats que desplega l'Islam arreu del món. També callen les violacions dels drets humans de Chavez o de Vladimir Putin i també lloen els disbarats de l'Evo Morales. Tot plegat té un diagnòstic: són totalitaris avalats per les urnes, totalitaris disfressats oportunistament de demòcrates. Fins i tot quan es pensen que són els màxims defensors dels valors de justícia, igualtat, solidaritat i pau, no són conscients que aquests valors, abans que seus (de l'esquerra) són valors de rel jueva i de rel cristiana. Que ells només han fet que apropiar-se dels discursos bensonants, de les paraules, però donant-les-hi un ús tan interessat que al final aconseguiran buidar-les de contingut veritablement ètic i moral.
Tornar a dalt Ir abajo
moncaira

moncaira


Nombre de missatges : 8
Age : 84
Localisation : Pel món iterres de parla hispanica
Registration date : 25/01/2009

Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitimeDs Gen 31, 2009 3:24 am

Avui vespre per la tele Thumbs_Alex_hinno_palesti_catala

El papa del noi era palesti i el 1948 hagué de fugir de la seva terra. Segons el noi l'Estat d'Israel que és racista jueu en té la culpa. Si tots els fills o néts de jueus que el 1934 haguéren de fugir d'Alemanya per causa de la tirania nazi haguessin d'anar a la televisió i contar la seva història certment més dramàtica no bastarien els dies de l'any per contar-les.
Culpar a l'altre. Culpa al veí. Culpar al que no és de la teva nissaga o de la teva fe religiosa o politica de les teves desgracies; és ell molt facil. Solventar-ho o almenys intentar-ho ja és més complicat.
El 1948 els jueus establerts a Palestina volien i establiren sota el nom d'Israel un estat jueu.El que no crec que aleshores volguessen i pretenguessen era la fugida i encara menys l'extermini dels seus conveïns àrabs. Bons estaven ells aleshores.[b]
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Avui vespre per la tele Empty
MissatgeAssumpte: Re: Avui vespre per la tele   Avui vespre per la tele Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Avui vespre per la tele
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Avui, Pilar Rahola a TV3
» l'avui d'avui
» Vilaweb avui
» avui documental c33 00.15
» Pila Rahola, avui, a TV3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: