Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Acusen la Pilar de cobrar d'Israel

Ir abajo 
+6
Jordi Benplantat
xafatolls
Fed Up
Ivan
Cortès
Sayeret
10 participantes
AutorMissatge
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 4:33 pm

Tela tela amb aquesta peny, ara resulta que el de la pistola era del Mossad segons aquest apio xD. Esper-ho que la Pilar els destrossi als tribunals

http://politica.e-noticies.cat/acusen-rahola-de-cobrar-disrael-24776.html

El portaveu de la Plataforma Aturem la Guerra, Francesc Tubau, ha mantingut un cara a cara amb Pilar Rahola a Els Matins de Tv3 en el qual ha insinuat que la periodista cobra pel seu suport a Israel. Rahola ha anunciat una querella contra la revista en la qual se l'acusava de ser còmplice de la matança a Palestina. "La querella la firmem les 6 persones que estem retratats", ha explicat. "Em sembla molt greu, no som sis persones que anem normalment als tribunals, i ara anem a la Fiscalia", ha dit.

La rèplica de Tubau ha estat anunciar que "hi ha persones de la Plataforma que estem estudiant posar una querella a Pilar Rahola, perquè fa temps que ens està insultant". "Ens acuses de monos i antioccidentals", li ha dit a Rahola, a més de remarcar que "estem molt orgullosos que assistís tanta gent de la comunitat àrab" i manifestar que "jo no sé si Rahola els vols expulsar de Catalunya i fer una Gaza a la catalana".

En aquest sentit, el portaveu d'Aturem la Guerra s'ha preguntat "qui ens diu que la pistola no és un agent infiltrat d'El Mossad? Qui ens ho pot demostrar?". També li ha retret a la periodista que "a tu t'agrada ser molt protagonista", i l'ha acusat de "intentar desviar l'atenció". També ha assegurat que "nosaltres com a Plataforma no hem encarregat aquest article".

Tubau, que ha reiterat que "el to de Rahola és insultant". "Això és una frivolitat, que vostè ens surti amb el seu problema personal amb el que està passant a Gaza", ha afegit, a més de considerar que Rahola "expressa molt bé les opinions de l'extremadreta. Vostè coincideix amb moltes coses amb Pío Moa i Jiménez Losantos". Quan Rahola ha dit que ella no cobra per la seva defensa de l'Estat d'Israel, Tubau ha replicat que "s'hauria de comprovar si et paga Israel". "Si vostè em difama parlarem al jutjat", ha deixat clar Rahola

http://www.e-noticies.tv/actualitat/canal-actualitat/acusen-rahola-de-cobrar-disrael-3736.html
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Cortès




Nombre de missatges : 93
Registration date : 05/04/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 5:58 pm

sense comentatis
Tornar a dalt Ir abajo
Ivan

Ivan


Nombre de missatges : 10
Registration date : 12/01/2009

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 8:27 pm

D'el Mossad????? El que s'ha de sentir.
Ara mateix m'agradaria tenir orelles amb rosca per poder treure'me-les i llançar-les a les escombraries. Mare meva!
Ploma'l Pilar. Que pagui totes les ximpleries que diu. Si aquest és portamveu de l'associació, no vull veure una mostra de la mitja dels associats.
Tornar a dalt Ir abajo
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 1:27 am

Què fàcil és culpar als israelis per tot! Si no ets capaç de guanyar un debat, serà culpa d'Israel. Si tu representes a gent violenta amb ambicions obertament genocides, és que Israel està tergiversant les coses.

Si avui has perdut el tren, per què no culpar als sionistes? Qui ens pot DEMOSTRAR que no ha sigut culpa d'ells? Aquesta puerilitat intel·lectual sería graciosa si no sabéssim com en poden ser de tràgiques les seves conseqüències
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 7:32 pm

Pot ser sí que ho som tots nosaltres agents infiltrats del Mossad!

I els coets que envien des de Gazza son llençats per membres del Mossad (per alló d'envolicar la troca).

El primer ministre d'Iran també es del Mossad, així dona motius perqué Israel ataqui Iran i hi pugui instal.lar colons.

Els de Hizbulah, ja se sap, també son del Mossad.

Lo de que el Hitler era del Mossad, encara que per aquell temps no existia, es de domini públic.

No cal anomenar ni al papa de Roma, ni als grups del KKK, ni als dirigents polacs, ni al Menguele... en fí, una llarguíssima llista de membres del Mossad, que si algún cop han fet quelcom contra jueus i/o israelians, ha estat per distreures una estona.

Capullos!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi Benplantat




Nombre de missatges : 35
Registration date : 08/05/2007

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 11:58 pm

Sr Tubau:
Molt li agrairia comuniquès a la generosa ambaixada el meu e-mail que amb molt de gust els facil.litaré el numero del meu compte corrent, que ultimament el tinc molt abandonat.
Evidentment em refereixo a l'ambaixada d'Israel, i no a la de Hamàs que es la que li paga a vostè per dir tonteries. O cobra vostè directament de Bin Laden?
El del passamuntanyes quan cobra? I en Joan Josep Nuet? I en Saurescu?
Graciès



Ui, ui, ui, ke me kivukat.... com s'esborra aixó, era un email.
:=)
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDs Gen 17, 2009 1:08 am

Ja és veu que en aquest país no és pot tenir gràtis una opinió diferent.

En aquest país la mentida i la desacreditació ésta a l'ordre del dia, sobretot quan no és pot rebatré argumentativament s'intenta desacreditar al emissor.

Com el munt de merda que s'ha deixat anar sobre en Ramon Tremosa, com dir el sou que podria arribar a cobrar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDg Gen 18, 2009 5:58 pm

Això és similar a l'acusació que els romans van fer els cristians als jueus per la mort del seu suposat "messies".
Si no ho saben s'ho inventen!!!!!

ישראל חי תמיד
Tornar a dalt Ir abajo
Cortès




Nombre de missatges : 93
Registration date : 05/04/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDg Gen 18, 2009 9:06 pm

Tots cobrem del Mossad.........................tinc que DECLARAR-HO A LA HISENDA ESPANYOLA?
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc




Nombre de missatges : 9
Age : 70
Localisation : Barcelona (Poble Nou)
Registration date : 19/01/2009

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 1:02 am

Vaig veure el vídeo per internet. El tal Tubau no va parar de dir bajanades. Em va sorprendre que una organització que en principi semblava seriosa tingui dirigents tan impresentables. Ho semblava abans de la manifestació de la setmana passada.

El punt culminant ha estat quan el tal Tubau ha dit allò que s'hauria de comprobar si cobra o no del MOSSAD, devant de la cara d'incredulitat de la Rahola. Cap més comentari.
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 10:53 am

No els entra al cap que , amb la propaganda institucional que estan fent , algú tingui idees pròpies.

També hi ha gent que ha assegurat que la Rahola cobra de la CIA. Si això fos veritat , la meva admiració encara seria més gran, doncs de qui és segur que cobra és de la TV3.
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 5:09 pm

Ostres i en Tubau de qui cobra? Perrquè amb tanta clarividència sols pot viure de la mamella pública.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 11:54 pm

Ah, serà que jo també cobro del Mossad...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acusen la Pilar de cobrar d'Israel   Acusen la Pilar de cobrar d'Israel Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Acusen la Pilar de cobrar d'Israel
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» on es Pilar Rahola?
» La pell de xai (Pilar Rahola)
» Avui, Pilar Rahola a TV3
» a pilar rahola I A TOTS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: