| Aprofiteu aquesta super oferta | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Aprofiteu aquesta super oferta Dv Gen 08, 2010 2:00 pm | |
| Només fins el 13 de gener samarretes a 4 euros!!! Jo n'acabo de comprar tres i amb gastos d'enviament i tot no ha arribat a 13 euros. http://www.israeli-t.com/ | |
|
| |
saisei
Nombre de missatges : 138 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 18/01/2009
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dg Gen 10, 2010 8:53 pm | |
| M'ho he estat mirant i en marcar una em surt al carro de la compra a 9.99 euros, no pas a 4. D'altra banda, necessites tenir un compte de paypal, oi? no tinc pràctica en compres per internet. Veig que també accepten visa però no sé si val la visa de la caixa normal i corrent, i no entenc que demanin el número secret, és normal? Es veu d'una hora lluny que no tinc pràctica, oi? | |
|
| |
sisco ben noakh
Nombre de missatges : 123 Registration date : 24/05/2008
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dl Gen 11, 2010 12:47 pm | |
| em sembla, saisei, q el q et demanen són els tres darrers digits que hi ha al darrera de la targeta, no el núm. secret. http://en.wikipedia.org/wiki/Card_Security_Code gràcies sayeret per l'avís! | |
|
| |
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dl Gen 11, 2010 1:09 pm | |
| - saisei escrigué:
- M'ho he estat mirant i en marcar una em surt al carro de la compra a 9.99 euros, no pas a 4.
D'altra banda, necessites tenir un compte de paypal, oi? no tinc pràctica en compres per internet. Veig que també accepten visa però no sé si val la visa de la caixa normal i corrent, i no entenc que demanin el número secret, és normal? Es veu d'una hora lluny que no tinc pràctica, oi? Hola saisei, no pateixis que t'ho explico tot en un moment. Lo del preu, tu fas la comanda amb els preus de 9.99, 13.95 etc i llavors quan vagis a pagar veuras que hi ha un requadre on posa algo de codi promocional i allà i poses 599jan i veuras com s'aplicarà el descompte en el proper pas. No et sortirà 4 euros perquè està en dollars i per tan seran 6 dollars. Es pot pagar sense paypal amb una visa normal i corrent. El numero secret no te'l demanen. Et demanen el número de tarja, la data de caducitat i 3 números que pots veure escrits al darrera de la targeta tal i com t'ha explicat en sisco ben noak. | |
|
| |
sisco ben noakh
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dl Gen 11, 2010 1:17 pm | |
| el cupó només és pot fer servir UNA vegada. amb el mateix login s'entén... | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dl Gen 11, 2010 1:40 pm | |
| Crec que no, el cupó és public i només hi ha aquest per a tothom.
http://www.israeli-t.com/email/NL64January_sale_2010.php | |
|
| |
saisei
Nombre de missatges : 138 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 18/01/2009
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dl Gen 11, 2010 2:17 pm | |
| Gràcies sayeret i sisco ben noakh. Sense les vostres informacions no hauria arribat al final. Allò dels 3 dígits del darrera no ho sabia, ignorant de mi. I el que es fonamental és el codi promocional. Per cert, sí que surt en euros. A dalt hi ha una persiana per fer el canvi de dollars a euros. Comanda realitzada! 3 samarretes, 12.79 euros (despeses incloses). Una ganga! | |
|
| |
sisco ben noakh
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dl Gen 11, 2010 2:37 pm | |
| jo he fet com si volgués tornar a comprar i no l'acceptava. ben fet saisei | |
|
| |
Odalric
Nombre de missatges : 155 Localisation : Catalunya Registration date : 07/02/2007
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta Dj Gen 14, 2010 5:44 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Aprofiteu aquesta super oferta | |
| |
|
| |
| Aprofiteu aquesta super oferta | |
|