Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)

Ir abajo 
+2
espiadimonis
mila miró
6 participantes
AutorMissatge
mila miró

mila miró


Nombre de missatges : 125
Age : 66
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 12/01/2008

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDj Nov 19, 2009 3:27 pm

Associació catalana d'amics d'Israel

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) N106466247908_4164
Tenim facebook, tenim web, tenim twitter..., som... 2.0! Feu-vos-en seguidors, associeu-vos, escriviu, trieu la vostra manera d'estar-ne informats, d'estar al dia, virtualment o realment.

Tornar a dalt Ir abajo
http://sielmonestanformos.blogspot.com/
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDj Nov 19, 2009 4:40 pm

A mi el que m'estranya és que per associar-t'hi hagis de pagar... A més, demanen unes dades més rares...
En fi, els qui no tenim calers, seguirem essent ferms defensors de l'existència d'Israel a la nostra manera...
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDv Nov 20, 2009 4:01 pm

Bé com a qualsevol associacó per associar-te has de pagar. L'associació té uns costos (actes, material, web...) i tampoc crec que sigui abusiu 60 euros/any
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDv Nov 20, 2009 6:00 pm

A mi m'interessa, però tinc un dubte: quina diferència hi ha (si n'hi ha) entre l'ARCCI i l'ACAI?
Tampoc no tinc avaladors. Bé, ja veuré que faig. De moment desitjo tota la sort a aquesta nova iniciativa.

Shalom.


PS per vigilant l'entorn: com veus ja puc escriure! cheers Very Happy amb Firefox, encara he de netejar les cookies del google chrome (que no sé ben bé com es fa, però ja ho trobaré). Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDv Nov 20, 2009 8:25 pm

Me n'alegro molt!, sobre les cookies no et puc ajudar ja que jo utilitzo Linux i no hi ha el google chrome.
Referent les diferències entre l'ARCCI i l'ACAI jo sóc soci de les dues associacions i l'ARCCI és una associació més de temàtica cultural sobre la història dels jueus a Catalunya mentre que l'ACAI és més política. L'ACAI ha nascut per donar resposta als atacs que es fan contra Israel i netejar-ne la imatge que en té la gent aquí així com per donar a conèixer Catalunya a Israel.
I el fet de no tenir avaladors no crec que sigui un impediment per fer-te soci, el que passa és que hauràs de passar un procés de seguretat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Cortès




Nombre de missatges : 93
Registration date : 05/04/2008

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDs Nov 21, 2009 4:28 pm

Jo també sóc soci, us animo a tots i a totes a fer-vos.
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitimeDc Des 02, 2009 2:21 pm

Suposo que al facebook no s'ha de pagar res, oi per fer-se'n admirador/a?

Per cert, qui va anar a veure el darrer partit de bàsquet entre el Barça i el Montepaschi de Siena amb una bandera estelada i una d'israeliana fent parella? Ho vaig veure per la tele....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Empty
MissatgeAssumpte: Re: ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)   ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ACAI (Associació catalaa d'amics d'Israel)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Sopar ACAI dia 12 de maig
» Demanen que Abacus faci boicot als productes israelians

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: