Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Decapiten la fabricació de la bomba iraniana

Ir abajo 
+2
Sayeret
Devarim
6 participantes
AutorMissatge
Devarim

Devarim


Nombre de missatges : 89
Registration date : 28/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 5:10 am

El Mossad podria estar darrera de la mort d'un dels científics nuclears que més importància tindria en el desenvolupament de la Bomba A per part del règim dels aiatol·làs (Ardshir Hosseinpour) fa 3 setmanes i negat per la agència de "notícies" iraniana Farsi (farsa).

An unnamed Iranian official was quoted as saying "None of the Iranian nuclear scientists have been assassinated by the Mossad because the Israeli intelligence agency is basically incapable of running operations inside of Iran."
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.middle-east-info.org
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 1:32 pm

Si és així un aplaudiment ben fort pel Mossad aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
GranDuxe




Nombre de missatges : 4
Registration date : 02/02/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 3:21 pm

Jo no ho veig ben bé així. Diguem que no hi acabo d'estar d'acord en que lo bo sigui que només els EEUU i els seus "amics" tinguin el dret exclusiu de fabricar bombes atòmiques. I, per altra banda, hi afegiré pecant, potser, d'ignorant que no he sentit mai que els iranians hagin demanat fer bombes atòmiques o nuclears sinó només treballar amb aquest tipus d'energia que pel que sembla serà la única sortida al petroli i als altres productes que ens fan la vida "tan fàcil".

Segons veus que m'han arribat, res és tan senzill com sembla a "Terra Santa" i ruralies.

Aquest cap de setmana tindré un moment per dedicar-me al fòrum.
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 3:45 pm

Innocent... i tu et creus que els Iranians volen energia atomica per finalitats civils? si la seva població els importa tres flautes o sigui no faran res perquè mengin però investigaran en energia nuclear per fer coses bones per la població i res de res militar no? xDDD
A part de que el seu president ja ha dit que vol eliminar Israel del mapa...
No es tracta de si els amics dels EEUU tenen bombes o no, es tracta de que com menys tarats tinguin bombes millor i actualment Iran està governada per un dels tarats n1 del món i per tan no ha de tenir enèrgia d'aquest tipus.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
xaroussek

xaroussek


Nombre de missatges : 57
Registration date : 22/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 3:54 pm

GranDuxe escrigué:
Jo no ho veig ben bé així. Diguem que no hi acabo d'estar d'acord en que lo bo sigui que només els EEUU i els seus "amics" tinguin el dret exclusiu de fabricar bombes atòmiques. I, per altra banda, hi afegiré pecant, potser, d'ignorant que no he sentit mai que els iranians hagin demanat fer bombes atòmiques o nuclears sinó només treballar amb aquest tipus d'energia que pel que sembla serà la única sortida al petroli i als altres productes que ens fan la vida "tan fàcil".

Segons veus que m'han arribat, res és tan senzill com sembla a "Terra Santa" i ruralies.

Aquest cap de setmana tindré un moment per dedicar-me al fòrum.

Els Iranians ja tenen petroli i molt de sol. No'ls cal l'energia nuclear. Amb petroli i energia solar poden passar-s'ho pipa. Si volen energia nuclear és per fer-ne bombes (i assegurar-se que ningú els pot pendre el petroli a la força).
Tornar a dalt Ir abajo
http://xaroussek.blogspot.com
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Hola!   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 8:35 pm

Salut a tothom!

Aquest és el primer missatge que faig en aquest fòrum i espero que vinguin molts més.


Tema Iran

Crec que no podem ser ingenus. Si Iran vol desenvolupar la tecnologia atòmica alhora que explica quins son els seus "projectes" per Israel, la qüestió és ben clara i no podem caure en el bonisme oficial i creure que les coses es solucionen mitjançant la màgia.
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 9:09 pm

Benvingut.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 10:19 pm

Cada dia, quan vaig a dormir, estic ben segur que el meu son no es veurà perturbat per una bomba atòmica llançada pels Estats Units, la Gran Bretanya o França sobre el meu cap. També estic raonablement segur que ni Rússia ni Xina ho faran, tot i que no m'agrada que la tinguin perquè el primer és un símil de país democràtic i el segon, directament una dictadura. No estaria tan segur en el cas de Corea ni Iran, el primer el tinc massa lluny com per preocupar-me'n, però el segon, amb una versió millorada del seu coet Shahab, podrien arrivar a Europa, i això forçosament seria una amenaça seriosa al ser l'Iran un país totalitari i agressiu. Tampoc no hem de perdre de vista les amenaçes que el pirat que els governa ha proferit cap a l'Estat d'Israel. La bomba atòmica és una arma massa terrible perquè estigui en mans de països no democràtics, com menys la tinguin, molt millor. No cal ser ingènus i dir que si la tenen els Estats Units i els seus amics la poden tenir el altres. Una mica de seriositat, si us plau.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
GranDuxe




Nombre de missatges : 4
Registration date : 02/02/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDc Feb 07, 2007 11:48 pm

Podeu estar tranquils. Jo també penso com vosaltres. Però,...temps al temps. Potser no és bo decantar massa la balança només cap a un cantó. Qui sap com pot acabar.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
xaroussek

xaroussek


Nombre de missatges : 57
Registration date : 22/01/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 12:13 am

Si la decantem cap al nostre cantó sempre serà bo.
Tornar a dalt Ir abajo
http://xaroussek.blogspot.com
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 1:07 am

El que està clar és que no podem esperar a veure cap a on es decanta. Ho hem de decantar nosaltres.
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Decapiten la fabricació de la bomba iraniana   Decapiten la fabricació de la bomba iraniana Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Decapiten la fabricació de la bomba iraniana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La dona bomba que no va arribar al paradis.
» L'hipocresia iraniana

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: