Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Hola, em presento.

Ir abajo 
+3
Sayeret
Joel Català
Miquel_Bcn
7 participantes
AutorMissatge
Miquel_Bcn

Miquel_Bcn


Nombre de missatges : 9
Age : 55
Localisation : Barcelona
Registration date : 25/10/2009

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDg Oct 25, 2009 6:30 pm

Em dic Miquel y soc Barceloní. Poc puc aportar sobre la cultura i historia d'Israel i de tot allò que té influència i/o envolta.

Estic aqui per aprendre; sempre m'ha cridat l'atenció un poble que lluita per la seva supervivència, i ja no sols contra el clàsic nazisme, també contra l'hipocresía d'uns progressistes els quals ja s'han tret la careta fa temps. Durant l'Historia ha tingut una capacitat de sobreviure i a sobre, avançar cultural i tecnologicament.

Un altre front obert, ara, la progresia.

Una progressia simplona que considera que, en un "conflicte" (el arabe-israelí que ha engolit (si no m'equivoco) 5 premis Nòbel de la pau, el que dona que pensar de la complexitat del temà, no?), els nostres il·luminats de la progresia ho tenen clar, la culpa és d'Israel i els dolents de la peli, i es queden tan amples. És una nova cara del antisemitisme? o un peatge per la proximitat als EUA?

Estaré al tant de quantes conferències es facin per conèixer millor aquests poble que, no sé per qué, m'atrau, i no és tracta d'una moda exòtica; desde fa anys ho he seguit de lluny i ara voldría apropar-me més.

Veig que hi han molts enllaços a llocs interessants; de fet vaig arribar a qui gràcies a un documental en el youtube on possaba la vostra adreça.

Salut i fins aviat.

P.D.
http://www.pilarrahola.com/3_0/ARTICULOS/default.cfm?SUBFAM=36
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDl Oct 26, 2009 11:57 am

Hola Miquel,

El teu tarannà, amb gust per aprendre, encaixa perfectament amb els que formem part d'aquest grup.

Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDl Oct 26, 2009 12:12 pm

Benvingut al fòrum.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDt Oct 27, 2009 6:44 pm

Benvingut al fòrum!!
Tornar a dalt Ir abajo
Miquel_Bcn

Miquel_Bcn


Nombre de missatges : 9
Age : 55
Localisation : Barcelona
Registration date : 25/10/2009

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDc Oct 28, 2009 1:09 am

Gràcies a tothom!

Estaré a la guai, a veure si ha alguna conferéncia o quelcom similar.

Salut a tothom.

http://www.pere.casanellas.com/bible/
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDv Oct 30, 2009 11:20 pm

Benvingut Miquel!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Miquel_Bcn

Miquel_Bcn


Nombre de missatges : 9
Age : 55
Localisation : Barcelona
Registration date : 25/10/2009

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDs Oct 31, 2009 12:01 am

Gràcies per la benvinguda Odalric

Bé, ja he trobat el significat de la firma Sayeret, per mi era desconeguda i la he buscat.

“Am Israel jai be Israel” (el pueblo de Israel vive en Israel). Era el 14 de mayo de 1948, y la frase pronunciada por Ben Gurion cerraba un ciclo de miles de años de diáspora, persecución, muerte y resistencia.

Nada impedía que viviera, en franco vecindaje, el pueblo palestino. Un pueblo que llegó en masa a esos desiertos precisamente porque llegaron los judíos.

Más de 50 años después, los palestinos aun no han entendido que Israel tiene derecho a existir. Por mucha camaradería de salón que reciban de sus aliados europeos, su única posibilidad de ganar la razón histórica es entendiéndolo.

Jo afegeria, que la proguesia catalana i els pijos-comunistes de Madrid (Bardem family, per exemple), de pancarta i la demagògia fàcil, tampoc han entés res.

Salut i bon cap de setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDc Des 02, 2009 2:31 pm

Benvingut i, per cert una web molt interessant la que ens has aportat!
Tornar a dalt Ir abajo
Miquel_Bcn

Miquel_Bcn


Nombre de missatges : 9
Age : 55
Localisation : Barcelona
Registration date : 25/10/2009

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDv Des 04, 2009 7:56 pm

Gràcies pels teus comentaris, Noemí.

M'en alegro, soc bastant ignorant en tot això, però amb temps suposo que ho asoliré. Qüestió de ganes i temps. Lo primer no em falta.
Tornar a dalt Ir abajo
mila miró

mila miró


Nombre de missatges : 125
Age : 66
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 12/01/2008

Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitimeDs Des 12, 2009 2:19 am

Hola, Miquel,
Feia dies que no tombava per aquí. Benvingut i encantada que siguis entre nosaltres.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sielmonestanformos.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Hola, em presento. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola, em presento.   Hola, em presento. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola, em presento.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presento
» Em Presento
» Hola a tothom
» Hola!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: