Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi Benplantat




Nombre de missatges : 35
Registration date : 08/05/2007

l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu Empty
MissatgeAssumpte: l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu   l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu Icon_minitimeDt Maig 26, 2009 7:46 pm

Heu llegit aixó?
http://enricborras.cat/?p=485
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu Empty
MissatgeAssumpte: Re: l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu   l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu Icon_minitimeDt Maig 26, 2009 8:58 pm

Doncs a veure si així, en certa manera els serveix de parlar menys castellà i adonar-se qui són els veritables Nazis
Em rabenta bastant que si tanta solidaritat volen a favor d'Israel també en tinguin vers Catalunya i, que les quatre capelletes "d'esquerres" que es tanquen en banda al·legant que no són prou bons, puguin adonar-se que s'equivoquen i afegir-se al tren dels qui estem a favor d'Israel i deixar-se de collonades islamistes.

A mi no em fa res donar suport a Israel perquè de fet, és una de les nacions que més semblança hi ha amb Catalunya, però TAMBÉ m'agrada que se'm respecti. Quan els energúmens del PP bramaven contra l'Estatut del 30 de setmebre i no paraven de dir-nos Nazis, Israel va callar.
M'agrada recordar-ho per si encara queda algú que ja no ho recorda!

Els NAZIS sempre seran els mateixos malgrat es vesteixin amb pell d'ovella.
Tornar a dalt Ir abajo
 
l'embaixador israelià fou atacat al Bernabeu
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: