Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 documentals

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

documentals Empty
MissatgeAssumpte: documentals   documentals Icon_minitimeDv Mar 06, 2009 10:04 pm

El programa "Cronos" del Canal 33 ha passat dos documentals sota el títol "Els jueus: història d'un poble". M'han semblat força interessants, almenys jo he aprés coses que desconeixia. Si algú està interessat els pot veure a "TV3 a la carta". Volia passar tots dos enllaços però només he trobat la segona part, cosa que em sorprén donat que fa tres dies sí que el vaig poder visionar. És possible que en tractar-se d'una producció externa a TV3 (alemana) no el puguin oferir més de X dies (ja m'ha passat d'altres vegades). És una llàstima perquè la 1ª part estava força bé, mentre que a la segona he trobat "forats" (potser perquè és una part més recent i ja coneixia moltes de les dades que dona). He fet una consulta per tal de saber com poder veure-la, quan em contestin si aconsegueixo l'enllaç el penjaré.
Recomano que si esteu interessats el visioneu el més aviat possible, no sigui que d'aquí uns dies ja no estigui disponible. I si coneixeu algú que els pogués gravar no dubteu a demanar-li la 1ª part, val la pena.

2ª part: http://www.tv3.cat/videos/1054799/Els-jueus-historia-dun-poble-(2)

Salut, shalom.

PS. Vaig intentar donar l'avís fa dies però em vaig trobar el fòrum bloquejat i no ho vaig poder fer. Què va passar?
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitimeDt Mar 10, 2009 2:19 am

Deuria ser un error del servidor. Avui al 33 també fan un documental sobre el conflicte arabo-israelià.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitimeDt Mar 10, 2009 8:36 pm

Dels documentals del conflicte actual fets pel Pepe Garriga i companyia no espero res, així que no el veuré. L'altre, en canvi, tractava del poble jueu des dels orígens i ensenyava coses força interessants, orígens de la Torà, història, cultura jueva,...
Ja m'han contestat. Diuen - com imaginava - que es tracta d'una producció aliena a TV3 i no el poden oferir per internet. Però m'han dit que el programa "Cronos" tornarà a passar tots els programes a l'estiu. Recomano que hi esteu pendents, val la pena.
Tornar a dalt Ir abajo
Maria Jose




Nombre de missatges : 55
Age : 61
Localisation : Catalunya
Registration date : 10/07/2008

documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitimeDc Mar 11, 2009 5:59 pm

He vist el q hi ha a l'enllaç i ja m'agradat, aixi q estaré pendent. Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
sisco ben noakh

sisco ben noakh


Nombre de missatges : 123
Registration date : 24/05/2008

documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitimeDj Mar 12, 2009 10:50 am

http://web.totsrucs.cat/index.php?pagina=elinks&veure=temporada&id=1006
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=vk3Bym9uEzk
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitimeDj Mar 12, 2009 6:05 pm

Fantàstic, sisco ben noakh. Aquí surten tots dos, això sí com a e-links. Per cert, no coneixia aquesta web d'enllaços en català. Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Maria Jose




Nombre de missatges : 55
Age : 61
Localisation : Catalunya
Registration date : 10/07/2008

documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitimeDs Mar 14, 2009 5:36 pm

Gràcies, miraré de descarregarlos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





documentals Empty
MissatgeAssumpte: Re: documentals   documentals Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
documentals
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» `Documentals

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'Història-
Canviar a: