Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

El Maccabi a Barcelona

5 participantes
AutorMissatge
Francesc

Nombre de missatges : 9
Registration date : 19/01/2009

El Maccabi a Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitimeDv Gen 23, 2009 1:28 am

D'aquí a dues setmanes el Maccabi juga contra el Barça. Jo els aniré a veure amb el meu fill Ignasi com a petit homenatge i recolçament a Israel. Els que tenim certa edat recordem el gran Maccabi dels anys 80: Aroesti, Silver, Perry, Boatwright, Williams i sobretot el gran Berkowitz.

Hi podriem anar una colla.
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català

Nombre de missatges : 299
Registration date : 21/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitimeDv Gen 23, 2009 11:42 am

I no oblidem el Doron Jamchi!
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
david

david

Nombre de missatges : 21
Registration date : 05/04/2008

MissatgeAssumpte: Re: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 2:31 pm

A mi m'agradaria anar-hi però després de l'experiència de l'any passat en què vaig haver de suportar quasi tot el Palau cridant "Palestina, Palestina!", no m'hi tornaran a veure. A més, segur que els amiguets del Saura deuen tenir alguna mena de "performance" preparada per tornar a transformar un gran partit de bàsquet en una plataforma més per la seva propaganda "solidària" i "progressista".
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas

Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 3:32 pm

Hi ha alumnes universitaris que ja han dit d´organitzar-se per anar a cridar al Palau quan hi vingui el Maccabi.

Gràcies per la invitació però no sóc gens afeccionat al bàsquet.
Tornar a dalt Ir abajo
Golani

Golani

Nombre de missatges : 39
Registration date : 07/01/2009

MissatgeAssumpte: Re: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 2:49 pm

Em sap greu dir-ho però espero que el Maccabi els foti una pallissa descomunal.
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Nombre de missatges : 9
Registration date : 19/01/2009

MissatgeAssumpte: Re: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitimeDv Feb 06, 2009 4:39 pm

Al final res de res. Tant jo com el meu fill Ignasi tenim el grip. Al final hi ha anat el gran, el Martí. Vam veure un troç de la primera part a la tele però vaig tenir una pujada de febre i em vaig ficar al llit.

Pel que ens va explicar el Martí no va passar res que no hi contessin. Més aviat va ser una protesta light pel que s'esperaven. Segons ens va dir el Maccabi molt malament. Ja cal que s'espabilin si no volen quedar eliminats. Són molt lluny del nivell de l'any passat.

Sobre els històrics, és veritat que no hi he posat el Doron Jamchi. És una mica posterior i llavors jo no ho seguia tant. Va per temporades.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El Maccabi a Barcelona   El Maccabi a Barcelona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

El Maccabi a Barcelona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1