Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

Presentació

+3
Adi
Sayeret
Maite
7 participantes
AutorMissatge
Maite

Maite

Nombre de missatges : 7
Registration date : 24/07/2008

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Presentació   Presentació Icon_minitimeDj Jul 24, 2008 11:43 pm

Hola a tothom,

Acabo de descobrir aquest forum i no sé si per melanconia o per quin altre motiu volia compartir amb vosaltres una cosa que potser ja debeu conèixer, pero si no és així, us en faig partíceps. Només heu de clickar al link d'abaix i posar els altaveus. He tingut problemes amb el so però espero que vosaltres no els tingueu.
Ah! no us oblideu de clickar sobre la bandera.

http://go.ynet.co.il/pic/tarbut/degel/degel.htm

La meva història és curta, fa 20 dies que he tornat d'una estada de 3 anys i mig vivint a Israel, per motiu laborals. Abans d'anar-hi no tenia massa informació d'on anava i així ho prefereixo, perque no he estat condicionada en cap moment per prejudicis que poguéssin tergiversar la realitat que estava vivint, en cap moment. He pogut conèixer nous pobles, noves cultures i n'he tret les meves pròpies conclusions basades en el què he viscut en primera persona i del que he pogut extreure per altres vies (llibres i demés). No m'ha importat de quin "bàndol" fossin, les meves orelles i els meus ulls eren ben oberts per treure'n el màxim profit.
Sempre repeteixo el mateix quan em pregunten com ha estat la meva experiència, només puc recomanar que s'hi vagi i no es parli per parlar, amb desinformació.

Espero participar i enriquir-me amb aquest forum i sé per endavant que no sempre estaré d'acord amb tot el què s'hi digui, però aquí està la gràcia, la possibilitat d'opinió i la llibertat d'expressió.

Gràcies a tots/es i endavant amb salut!

Todá rabá leculam velehitraot !
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret

Nombre de missatges : 895
Registration date : 22/01/2007

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 12:55 am

Molt bonica la presentació aquesta de la bandera d'Israel.

Benvinguda al fòrum!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Adi

Nombre de missatges : 43
Registration date : 30/03/2008

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 12:57 pm

Benvinguda al fòrum Maite.
Tornar a dalt Ir abajo
mila miró

mila miró

Nombre de missatges : 125
Registration date : 12/01/2008

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 11:07 pm

Benvinguda, Maite, i gràcies pel regal de presentació, ens has fet passar una bona estona.

Shalom veLehitraot
Tornar a dalt Ir abajo
http://sielmonestanformos.blogspot.com/
Maria Jose

Nombre de missatges : 55
Registration date : 10/07/2008

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 8:26 pm

Benvinguda, Maite !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Enric

Nombre de missatges : 17
Registration date : 03/01/2008

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDc Ago 06, 2008 10:43 am

molt ben benvinguda Maite !!
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric

Nombre de missatges : 155
Registration date : 07/02/2007

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 8:16 pm

Benvinguda Maite!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Contenido patrocinado

Presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació   Presentació Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1