Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Hola a tots/es

Ir abajo 
+5
mila miró
Noemí
Adi
Sayeret
trocoli
9 participantes
AutorMissatge
trocoli




Nombre de missatges : 9
Age : 50
Localisation : Barcelona
Registration date : 21/06/2008

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 9:52 pm

Hola a tots/es!!
Sóc nou en aquest fòrum i aquest és el meu primer escrit.
Deixeu-me que faci una breu descripció de les raons que m'han portat a entrar en aquest grup i afegir-me a vosaltres.

Per influència familiar les meves idees polítiques en general i en concret del tema israelià-palestí han estat fins ara molt condicionades pel que s'anomenen idees "d'esquerres progressistes " del nostre país (Catalunya) i per tant tenia unas visió d'Israel i del conflicte amb els Palestins plena dels tòpics més recurrents que encara avui repeteix tanta gent.
Amb els anys (en tinc 35) i després de reflexionar a consciència, totes les meves anteriors idees i creencies han canviat i ara vist amb prespectiva no em puc creure que jo com tants altres estiguessim tant enganyats i repetíssim fil per randa tots aquells arguments que constantment el mitjants de comunicació contaris a Israel (la gran majoria) no paren de recordar-nos.

Fa temps vaig començar a llegir i informar-me del tema consultant referències que molts cops ens volen amagar els mitjants de comunicació i cada vegada ho veia més cla: havia caigut en la trampa de lo "políticament correcte" i només repetia els tòpics de sempre (que si els EUA estàn gobernats pels jueus ,que si pobres palestins que lluiten amb pedres contra els tancs,que si no tenien dret a reclamar unes terres que eren dels palestins etc...)

De la mateixa forma cada cop veia més similituts entre la lluita per la supervivència dels jueus i la nostra lluita com a Catalans per no desaparèixer com a poble.

Potser us riureu de mí però un dels llibres que més m'ha impressionat és "oh Jerusalem" del duo d'escriptors de best-sellers D.Lapierre i L.Collins de l'any 1972 (que per cert he sentit que d'aquí poc s'estrena en cinema).La determinació i tenacitat dels seus dirigents fins i tot en situacions tant extremes per la seva supervivència com a Estat i poble m'han fet reflexionar molt i alhora quan ho comparo amb els nostres dirigents polítics em venen esgarrifanses només de pensar que farien ells en una situació similar (que tampoc la desitjo).Bé de fet m'agafa directament depressió .

Res més una abraçada a tothom i espero que aquesta nova oportunitat de Pau sigui la definitiva per totes dues comunitats

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 11:17 pm

Benvingut! A mi també em passava com a tu i per això en veure com era tot realment vaig decidir fer aquest fòrum perqu la gent pugui trobar informació no manipulada de manera fàcil.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Adi




Nombre de missatges : 43
Age : 78
Registration date : 30/03/2008

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDg Jun 22, 2008 6:19 pm

Bevingut


Editat per darrera vegada per Adi Kaifern el Dg Gen 25, 2009 5:47 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDg Jun 22, 2008 11:35 pm

Benvingut!!!!
tant de bo hi hagués més gent que obrís els ulls.
Sempre envant!
Tornar a dalt Ir abajo
mila miró

mila miró


Nombre de missatges : 125
Age : 66
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 12/01/2008

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDg Jun 22, 2008 11:55 pm

Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sielmonestanformos.blogspot.com/
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDl Jun 23, 2008 1:13 pm

Llegint el llibre que trocoli esmenta un s'adona fins a quin punt la societat civil jueva era forta per poder constituir un país i tirar-lo endavant, i fins a quin punt els àrabs vivien (de fet, encara hi viuen) en el feudalisme tribal. Si els àrabs de Palestina han estat i són víctimes d'algú, és dels seus propis dirigents.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDl Jun 23, 2008 2:21 pm

Benvingut, Trocoli!

La teva trajectòria és similar a la meva, i segurament a la de força gent d'aquest fòrum, donat l'esbiaxament pro-àrab --pro-"Palestí", dirien d'altres-- que tenim a Catalunya en gran part degut als partits i als mitjans de comunicació.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
GALIZA_ISRAEL

GALIZA_ISRAEL


Nombre de missatges : 14
Localisation : Galiza
Registration date : 07/04/2007

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDv Jun 27, 2008 7:39 am

Benvingut! Benvido!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.galiza-israel.org
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitimeDs Nov 15, 2008 12:42 pm

Benvingut Trocoli,
Llegint el teu comentari, és com si estiguessis parlant de mi...
Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Hola a tots/es Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots/es   Hola a tots/es Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola a tots/es
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» a pilar rahola I A TOTS
» [b]Teclat per escriure en hebreu[/b]
» Hola!
» Hola gent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: