Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B

2 participantes
AutorMissatge
Aluf Marcvs

Aluf Marcvs

Nombre de missatges : 10
Registration date : 14/06/2008

Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B Empty
MissatgeAssumpte: Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B   Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B Icon_minitimeDg Jun 15, 2008 10:12 pm

potser alguns no sereu culers, però ja que és un fórum proisraelià i projueu, em sembla que ens podem sentir afortunats de comptar amb un dels futurs pilars de la sel·lecció israeliana, en Gai Yigaal Assulin

nascut a Akko, va passar pel Beitar Nes Tubruk causant sensació, i l'any 2004, després d'un extraordinàri torneig per Andorra, fitxa pel Barça, gràcies als consells de Josep Colomer

va debutar amb l'absoluta d'Israel el 2008 contra Xile, substituïnt el seu idol, Yossi Benayoun

és un extrem-mitjapunta, i fins i tot segon davanter amb gol, però sobretot molta habilitat en l'un contra un, i solidari amb els companys

ara és un dels puntals del Barça B d'en Josep "Pep" Guardiola, i segons es diu, pujarà al primer equip, per a quedar-se esperem

l'altre dia em va passar pel costat meu a Plaça Catalunya, ell anava amb un altre noi israelià, parlant hebreu els dos esclar...

esperem que llueïxi ben amunt l'honor israelià amb els colors blaugrana
Tornar a dalt Ir abajo
Noemí

Noemí

Nombre de missatges : 175
Registration date : 06/05/2008

Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B   Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B Icon_minitimeDg Jun 15, 2008 10:23 pm

Que bé i mira que no m'agrada el futbol!!!
Tornar a dalt Ir abajo

Gai Assulin, el "soldat" israelià del Barça B
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1