Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Cucs de terra aixafats

Ir abajo 
+4
xafatolls
Joel Català
Noemí
xaroussek
8 participantes
AutorMissatge
xaroussek

xaroussek


Nombre de missatges : 57
Registration date : 22/01/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDv Jun 06, 2008 1:29 am

Un terrorista palestino murió dentro de un túnel

Un terrorista palestino murió y otros cuatro resultaron heridos al desplomarse un túnel subterráneo entre Gaza y Egipto.
El cuerpo sin vida de Ramadán Rabie fue recogido entre los escombros del túnel, excavado bajo la frontera egipcia a la altura de la localidad de Rafíah. Otros cuatro fueron transportados al hospital por los servicios de emergencias con asfixia grave.
En el sur de Gaza hay cientos de túneles subterráneos que comunican con Egipto y permiten el contrabando de armas y combustibles.
Hamás supervisa esta práctica, que ha incrementado desde que el Gobierno cerró todos los pasos fronterizos con Gaza en represalia por la toma de la Franja por el movimiento islamista hace un año.
Una decena de terroristas palestinos han muerto bajo estos túneles en los últimos dos años, según datos del ministerio palestino de Sanidad.
Tornar a dalt Ir abajo
http://xaroussek.blogspot.com
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDs Jun 07, 2008 11:46 am

No insultis els cucs de terra, que són els responsables d'adobar-la. Els àrabs, més aviat la contaminen.
I aquests en concret, de destruir-la
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDl Jun 09, 2008 4:59 pm

Noemí: generalitzar la crítica al tots els àrabs no és just. Jo em centraria a titllar negativament als terroristes i els qui els hi donen suport, però no tots els àrabs en general. No tots els àrabs són terroristes, ni tots els terroristes són àrabs.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDl Jun 09, 2008 6:18 pm

Parlo dels "palestins"...
No te n'havies adonat?
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDl Jun 09, 2008 6:40 pm

Noemí, al teu post només hi poses la paraula "àrabs":

Noemí escrigué:
Els àrabs, més aviat la contaminen.
I aquests en concret, de destruir-la

En tot cas, i encara que la majoria votin organitzacions terroristes com Fatàh i Hamàs, no tots els "palestins" --no tots els àrabs dels territoris en disputa-- són terroristes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDl Jun 09, 2008 10:56 pm

Naturalment.
Però crec que molts ascabaran així, ja que les escoles se'ls ensenya com ser "homes de profit" fent saltar pels aires civils innocents.
Si difereixes, et pelen ells mateixos.
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDj Jun 12, 2008 12:49 am

Totalmen a favor d'en Joel.

Noemí, de cops em toca mourem per "ambients" on diuen lo mateix que tu, prò dels vascs: "todos los vascos son iguales:etarras", i no es broma.

Nosaltres som privilegiats, ens ho mirem sentadets a la butaca i doctorem. A Israel hi ha molta gent, molta més de la que et penses, que opinen igual que en Joel. Hi ha israelians que els hi cau la cara de vergonya quan parlen de les condicions de vida a Gaza.

Sortossament la societat israeliana es de lo més plural i amb una gran i variada diversitat d'opinions. Et sona? Es diu democràcia i es precisament lo que els distingueix de tot els seus veïns. I es per això (i per d'altres raons que no vene al cas) que cal fer lo que sigui per defendre Israel. LO QUE SIGUI!!! Lo que no cal es agafar posicions "blanc-negre". Recorda que fins el gobern israelià està (abans, ara i sempre) en diàleg amb Hamas, Síria i Hizbullah. Et sona a algo? A mí em sona a lo mateix que han fet tots (tots) els goberns de l'estat espanyol amb ETA.

Ho dic perquè hi he estat uns quans cops i he tingut la sort de tractar de tot. Fins i tot amb gent que volen un nou holocaust prò a l'inversa... De totes maneres la gran majoria no es tallen alhora de dir que s'ha de negociar i punt. Això si, sense deixar de respodre tal com cal les animalades dels terroristes.

Per cert, tornaré a Israel un parell de messos més per mirar d'acabar la maleïda ruta dels Nabateus i donar un bon tomb per lo desert.

Salutacions des de les terres de Ponent.
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDj Jun 12, 2008 5:58 pm

xafatolls escrigué:
Hi ha israelians que els hi cau la cara de vergonya quan parlen de les condicions de vida a Gaza.
Bé, puntualitzar aquí que jo penso que les condicions de vida a Gaza són responsabilitat de Hamàs, no d'Israel. Per tant, a Israel no li ha de caure la cara de vergonya per això. Ultra això: Israel proveeix Gaza de molts recursos, sense estar obligat moralment a fer-ho.

xafatolls escrigué:
Recorda que fins el gobern israelià està (abans, ara i sempre) en diàleg amb Hamas, Síria i Hizbullah.
Puntualitzar aquí que jo estic en contra de que es mantingui diàleg amb Hamàs, Síria i Hizbullàh en les presents circumstàncies (Israel no hi té res a guanyar en negociacions amb aquestes organitacions terroristes).
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDv Jun 13, 2008 2:50 am

De fet és la presència de HAMAS la culpable de la situació de Gaza. Israel és qui proveeix Gaza, que els proveeixi Egipte. Aquesta és l'alternativa.

A més és HAMAS qui provoca la carestia per beneficiar als seus. I alhora evitar que FATAH tingui accés al combustible.

Sobre la negociació Amb Síria. Israel té el Golan i Síria sap que en un combat de tu a tu ho té fatal. La negociació ha de donar un solució definitiva però Israel no pot cedir a canvi de res. De la mateixa manera Israel no cedeix a les treves trampes de HAMAS. Perquè HAMAS no vol pau.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDv Jun 13, 2008 10:25 am

Josep Salou escrigué:
De fet és la presència de HAMAS la culpable de la situació de Gaza.
Exactament.

Josep Salou escrigué:
Sobre la negociació Amb Síria. Israel té el Golan i Síria sap que en un combat de tu a tu ho té fatal. La negociació ha de donar un solució definitiva però Israel no pot cedir a canvi de res.
El problema és que ara el govern d'Israel està negociant amb Síria precisament a canvi de res. Israel no té res a negociar amb Síria mentre sigui una dictadura. Síria ha d'acceptar l'existència d'Israel (renunciant a donar refugi i suport a terroristes) i esdevenir un règim democràtic.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDv Jun 13, 2008 11:16 pm

Heu pensat si hi ha gaire gent que es manifesti contra la posició dels seus líders palestins, a Gaza o allà on sigui?
Hi ha mogudes en aquest sentit?
Ho dic perquè diferir, et pot costar la mort. Un tal Ramtisi que va gosar dir des d'una revista palestina que no està bé atacar Israel, la gent d'Arafat, el va pelar.
Hi ha israelians que els hi cau la cara de vergonya quan parlen de les condicions de vida a Gaza.
Hi ha israelians que que estarien disposats a vendre tot israel si fos necessari per tal que no hi hagués més atemptats. Aquests els pot caure fins i tot les dents, de vergonya, com tracten els altres israelians que VOLEN DEFENSAR ISRAEL, COSTI EL QUE COSTI.
I són aquells que parlen de pluralitat, crec que això també et podria sonar, oi? Els que parlen dels paradissos de la pluralitat, malfia't!
malgrat les distàcies, jo també em posiciono a favor del Joel i d'en Josep Salou.

Repeteixo: Palestina no és cap nació; els palestins no són palestins sinó àrabs que volen acaparar tot el territori.
Els dirigents, la majoria, són tontos. Esatn fent el joc a Síria ja que com és sabut, també pretenen crear amb terriri de "Palestina", La Gran Síria. Ells no reconeixen el "passaport/nacionalitat" palestina.
Per alguna cosa serà.

I pel que fa a Gaza i altres zones de difícil sortida, són gairebé com molts espanyols: Parlen malament de Catalunya i tots, cap aquí. Allà passa igual!
quan van replegar-se de gaza, els empresaris volien que Israel els donés una indemnització econòmica perquè temien perdre oportunitats empresarials. En què quedem? Volen o no que Israel marxi?

Ai pobres, la gent viu tant malament a GAza!!!
Ningú ressalta que durant els mesos que va durar i a posterior del replegament, els malalts de càncer israelians, si no tenien amb que pagar-se el tractament, ja podien plegar veles. Molts van morir per culpa d'això perquè Israel va abocar tots els diners en la "retirada" a canvi de res, de Gaza. Si marxeu, deien els palestins o àrabs, no hi hauran més atacs...
No, que va... n'hi han hagut molts més! I tot perquè algú, crec que fou Peres, va insinuar que podrien proposar a Sharon pel Nobel de la Pau....

Veus, sempre s'aprèn noves coses, xafatolls.

Per a mi, palestins = àrabs. Són àrabs. No caigueu en el mateix error que el corresponsal de TV3 Pepe Garriga. Si voleu, podem dir, els àrabs que viuen als territoris en disputa.
Si hi ha hagut males interpretacions, espero que ara ja no n'hi hagi.
A vegades, quan hi ha ironia, les coses no s'entenen prou.

שבת שלום לכולם
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDs Jun 28, 2008 10:44 pm

De coses noves cada dia en vec i aprenc més i més, es un priviletgi que tenim els "no-generalitzadors". Com ara que el govern d'Israel i Hamàs fan trègua (i que duri pel bé de tots). I que el govern d'Israel i els barbuts del Líban també estan en tractes. I que el govern d'Israel i Síria petaran la xerrada en no sé quina trovada a França la dolça.

Amb els governs de Palestina (ara lo Bush diu que sí, que tenen dret a pàtria pròpia), Egipte, Aràbia i no sé quans més, ningú shi rebota: et peguen dos trets, amb sort, al cap.

Independenment de qui mani estaran en la missèria. En tots (i això sí que es pot generalitzar) els paissos amb missèria hi ha corrupció, violència i "capellans" aprofitats.

De la mateixa manera que a tot el món hi ha gent que generalitza: els "àrabs" també generalitzen, tots els "cristians" (Europa, USA, Canadà, Austràlia...) som iguals. Jo soc i penso igual que un anabaptiste de Nevada, o com un ateu Lituà, o com un raciste i ultra de merda d'algún equip de futbol , o com un teutó, o com un luterà suïs... Ja se sap, a occcident tots els homens es passen lo dia confabulant per a conquerir La Meca (per cert, en mans d'enemics declarats de Hamàs i Hizbullah) i les dones son unes meuques per ensenyar lo melic, fumar davant del marit i no se quines ruqueries més.

Els japonessos generalitzen: els europeus som uns rucs, dropos, mal educats i acabats.

Els xinessos, simplement ens ignòren, quan aquí visquiem en coves ells ja feien opocisions a notaria.

Per no parlar de la resta. "Generalitza, que quelcom queda". Ves a saber, igual fas com los periodistes del televisor i et donen plaça en alguna cadena o emissora dels capellans.

Visc a occident i encara puc tenir idees pròpies. Com a europeu em costa molt i molt generalitzar. Tinc la sort de puguer anar a paissos sense que em demanin no se quants papers i veure lo que hi ha. Tinc llibres que em permeten comparar diferentes opinions. Per això em fan mania els "generalitzadors". Per això puc dir moltes coses diferents d'Israel o els àrabs, perquè ja de ben jovenet a casa meva es podia llegir de tot -era el temps d'un dictadoret-, perqué sempre que puc vaig cap a Israel una temporada i sempre procuro xerrar amb tothom: desde el alcoholitzat rus inmigran sniper per odi i vocació, fins lo palestí que treballa en la construcció (em sona al meu pais...), passant pel soldat que n'està fins als trons de fumar mota, pel que a sobreviscut al camps d'extermini, pel que li an matat mitja família en un atemptat, pel que trafica més àcid que el que es pugui pendre tota catalunya en un cap de setmana, pel el que, "arab" o israelià, et dona tot lo que te quan estas fotut de veritat enmig del no res, pel beduí -àrab?- que te que tornar a la frontera de a pegar trets als de Hamàs... i així fins a l'infinit.

Els meus fills també ja en estat en llocs, prò no de turistes. I no tinguis por: de ben jovenets ja saven fer anar l'arma de torn, ja saven distinguir, interpreten´amb més o menys fortuna, estudien, quasibé no veuen la tele... i malgrat tot, tene més alegria i ganes de viure que ningú ( i si algú els hi vol pendre es defendran sense pijades ni manies). Es a dir, amb lo jovenets que son ja saben fer el que calgui per defendre el nostre sistema de viure i ho saben perqué hi ha gent sense rencúnia i amb idees clares que els hi ha ensenyat sense convertir-los amb capsigranys, ultres, il.luminats. Sen jovenets saben millor que no pas la gran majoria a defendres dels integristes de tota mena i es fan un tip de riure quan llegeixen lo que alguna gent escriu.

En contes de mirar la tele procura a entrenarte per lo que et vindrà, en cotes de veure la tele de merda llegís i apren idiomes, estudia per tindre capacitat de decidir, viatja (no de turisme) mira, observai escolta i distingiras la palla del gra. Si no, estas perduda, pura marioneta del guinyol dels integristes. El que no vulgui distingir que s'en vagi a Gaza o Aràbia Saudí, viuràs lo que es generalitzar. Si et relaciones a i vius a Israel veuras lo que es diversitat d'opinions, apendras lo que si tens que estar dispossada a defendre com calgui: ni més ni menys que un sistema de vida amb moltes variables, opinions, cultures i situacions diferentes. Per això cal fer lo que sigui per Israel. Prò, de pas, preparat, no miris la tele.
Tornar a dalt Ir abajo
xafatolls




Nombre de missatges : 50
Registration date : 07/01/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDs Jun 28, 2008 11:02 pm

M'oblidava, no vaig puguer anar al sopar perquè el mateix dia -i malgrat tenir minúsvalia física- em tocava un "entrenament" de dos-cents-cinquanta trets mínims amb factor major i al dia següent sant-tornemi (si no saps el que vol dir, deixa-ho corre, continua odiant i no fagis res)

N'estic fart de xerrar i escriure per divagar. Per això deixo el forum: prefereixo utilitzar el meu temps per a d'altres coses més importants per la meva misserable ment i el meu mal-fet cos.





P.D.: algú dels que generalitzen vol venir demà a un "entrenament" sota el sol del secà amb 150 trets mínims de factor major? Hi està invitat. Si jo ho faig, qualsevol ho pot fer. Si no, que vagi bé la tele, la festa, la bona taula, les tertúlies i l'aborregament.
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDg Jun 29, 2008 1:39 pm

L'odi visceral no deixa cap alternativa que no sigui odiar. Si no mira a Hamas i Hizbulla, és el seu únic discurs i viuen en una espiral d'odi, per això tot i la derrota militar Hamas no esta en condicions de tirar la tovallola.
Contra l'odi cal fermesa però no odiar a l'adversari. Se l'ha d'entendre per derrotar-lo i si se'l odia, odiar lo per fer necessari l'odi.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDg Jun 29, 2008 2:29 pm

xafatolls,

Si te'n vas del fòrum, em sabrà greu perdre't de vista. Puc estar d'acord o no amb els teus comentaris, però sempre m'han semblat escrits des de l'honradesa i la saviesa.
Repensa-t'ho, els teus escrits i opinions són del tot vàlids i enriquidors, però si la teva decisió és ferma, et desitjo tota classe de ventures.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDg Ago 10, 2008 8:53 pm

Mueren seis palestinos al desplomarse un túnel

Seis palestinos murieron y otros cuatro resultaron heridos al desplomarse un túnel subterráneo entre el sur de la Franja de Gaza y Egipto, informaron fuentes palestinas.
Las víctimas eran contrabandistas que trataban de introducir en Gaza mercancías y combustible, que escasean en la Franja a causa del bloqueo.
Las autoridades temen que aumente el número de víctimas, pues varios contrabandistas se encuentran desaparecidos, agregaron las fuentes.
El túnel se extendía desde la parte egipcia de la frontera hasta la ciudad palestina de Rafíah, en el sur de Gaza.
En la zona hay cientos de túneles subterráneos que comunican con Egipto y permiten el contrabando de armas, explosivos, combustible, medicinas y otros bienes, según fuentes en Rafíah.
Hamás supervisa esta práctica, que se incrementó desde que el Gobierno cerró los pasos fronterizos con Gaza en respuesta a la toma de la Franja por el grupo terrorista en junio de 2007.
Muchos de los últimos desplomes de túneles son causados por las fuerzas de seguridad egipcias, que rocían con gas o introducen agua en los túneles desde el orificio que cae en su país.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDc Ago 13, 2008 11:38 pm

que bé...., millor així!
Tornar a dalt Ir abajo
jazz




Nombre de missatges : 15
Registration date : 22/08/2008

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDg Ago 24, 2008 10:56 pm

Però als mitjans de comunicació occidentals, si més no als espanyols i als catalans, mai no parlen de terroristes, sinó de milicians; i en el cas colombià, de guerrilles (ma esposa és colombiana), el mot terrorista només el fan servir si la víctima és espanyola o per parlar d´ETA.
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDl Ago 25, 2008 10:13 am

Està clar que els mitjans de comunicació espanyols (i per desgràcia catalans) emeten el missatge que el poder vol:

1) Parlar de terroristes en el cas d'ETA, però no parlar mai de terroristes sinó "activistes", "guerrilla" o "insurgents" quan es el problema directe d'altres estats, especialment Israel, els EUA, i els seus aliats.

2) Denunciar l'ex-dictadura xilena i les injustícies que encara s'arrosseguen d'aquella en el present, però no piular pel que fa l'ex-dictadura espanyola, la franquista, ni cercar la restitució de les injustícies comeses durant aquesta, especialment sobre els catalans.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 1:23 am

En el cas de dictadures també hi ha un doble raser per la ideologia de la dictadura.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Contenido patrocinado





Cucs de terra aixafats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cucs de terra aixafats   Cucs de terra aixafats Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cucs de terra aixafats
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: