Que la gent no sigui pro-Israel pot donar-se per d'altres raons diferentes de l'informació. Per informació es poden ser moltes coses i per des-informació encara més.
La veritat es que em sona a "partidisme": els que no pensen com jo son anti-jo. Hi ha gent que no vota ni al PSoE ni al PP, no cal ser pro-barça i anti-madrit...
Es pot no ser "pro" i no cal ser "anti". També es pot ser anti-Israel i anti-àrab (en coneixo uns quants). Les permutacions son quasibé infinites, sino més, tantes com persones.
Es pot ser d'esquerres i de dretes i ser pro-americà i al mateix temps anti-Bush. Pro-àrab i anti-islamiste? Doncs sí.
Barreixar esquerres, dretes, centres i més "polítiques" amb afinitats es com barreixar aigua amb oli.
El sectarisme fora bó en una societat cent per cent tribal. També es reduccionisme pur i dur i allavontes ja no cal ni informar-se, ni parlar, ni pensar...
Que uns sigon bons i els altres dolents -del tot- es reduccionisme. La inteligència te els seus llímits, la ruqueria no.
La desesperació fa fer moltes coses, generalment no gaire bones. Puc tenir afinitats, inclús ser "pro", prò com habitant de l'oocident opulent i corrupten no soc ningú per jutjar fets del 75% de gent desesperada del món.
Com que no soc ni d'esquerres, ni de centre, ni de dretes, ni voto, puc ser lo que em vingo de gust -o disgust- sense estar supereditat a consignes de cap mena.
L'informació que donen les televisions son tresgiversades, tant les unes com les altres. La solució es ben sencilla: el temps que perdria sentint les ruqueries que diuen el dedico a d'altres coses més profitises. No més cal provar-ho, es molt sencill i tents més possibilitats d'informar-te, de mirar, de pensar, de fer...
De criticar als "anti" o als "pro" no s'en treu res de res, encara s'animen més. Que els bombin!!!