| Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dg Mar 23, 2008 3:48 am | |
| Els avions comercials israelians portaran un sistema antimíssils
1. • El sistema s'instal.larà als aparells d'El Al que viatgen a destins perillosos de l'Àfrica i l'Àsia
RICARDO MIR DE FRANCIA JERUSALEM
L'aerolínia nacional israeliana, El Al, es prea de ser la més segura del món, estatus que pretén reafirmar equipant els seus avions amb un sistema defensiu fins ara reservat per a l'aviació de guerra. Les setmanes vinents, instal.larà sistemes antimíssils en alguns dels seus avions de passatgers, segons va anunciar ahir el ministeri de Defensa. La idea va prendre vol el 2002, després que un avió d'Arkia, la segona aerolínia en importància d'Israel, fos atacat a Kenya amb míssils per militants vinculats presumptament a Al-Qaida. Aquell atac va fallar però, des d'aleshores, el ministeri de Defensa ha preparat una contraofensiva per protegir la seva aviació comercial.
REVISIONS EXHAUSTIVES El sistema ideat és molt semblant al que utilitza la força aèria i s'instal.larà inicialment als avions que cobreixen destins potencialment perillosos a l'Àfrica i l'Àsia. A l'aparèixer el míssil als radars, l'avió llança una flamarada en forma de bengala que desvia la trajectòria del projectil. D'aquesta manera El Al vol seguir sent sinònim de seguretat, una virtut que sol reportar tràmits enutjosos per als passatgers. Els seus clients s'han de presentar a l'aeroport tres hores abans de la sortida del vol. Abans de l'embarcament, els viatgers són sotmesos a prolixos qüestionaris i revisions per part d'un personal generalment format a l'Exèrcit o a les diferents agències de seguretat israelianes. Alguns dels seus mètodes són bastant controvertits. Per exemple, l'anomenat perfil racial, que determina, en funció de la raça, l'exhaustivitat del registre i l'interrogatori. Però les mesures de seguretat no s'acaben aquí . El Al és l'única companyia del món que també utilitza una cambra de descompressió per assegurar-se que no hi ha bombes a l'equipatge. A més, als seus vols sempre hi viatja un policia armat i encobert.
font el periodico | |
|
| |
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dg Mar 23, 2008 2:17 pm | |
| Bé, ja sabem que la seguretat té un preu, i no només monetari, sinó de molèsties. Jo no viatjo gairebé mai, però no em suposarien cap incomoditat aquestes mesures si m'haig de sentir més segur. | |
|
| |
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dg Mar 23, 2008 2:40 pm | |
| Exacte, el que és incomode és la seguretat de les companyies i aeroports d'aquí, que et tracten molt malament i a sobre és una seguretat de cara a la galeria ja que en realitat de seguretat no en té res. Ara fins i tot deien de posar guardes de seguretat privada als avions hahaha més valdria posar-hi un mico. | |
|
| |
Mis_Sion
Nombre de missatges : 20 Age : 49 Localisation : Catalonia Registration date : 31/12/2007
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dt Abr 01, 2008 7:39 pm | |
| Bueno , ja veig el concepte que tens dels Vigilants de Seguretat i no Guardies de seguretat com vosté diu Sayeret. Pero bueno d´aixo es tracta....!!! | |
|
| |
Mis_Sion
Nombre de missatges : 20 Age : 49 Localisation : Catalonia Registration date : 31/12/2007
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dt Abr 01, 2008 7:42 pm | |
| Et puc assegurar que la millor companyia aerea del món es: El-Al i veure treballar al seu personal un goig de veure`l al menys al aeroport del prat. | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dt Abr 01, 2008 7:46 pm | |
| Mis_sion no em refereixo als de El-Al sinó als que no son d'aquesta companyia. | |
|
| |
Adi
Nombre de missatges : 43 Age : 78 Registration date : 30/03/2008
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dc Abr 02, 2008 12:34 am | |
|
Editat per darrera vegada per Adi Kaifern el Dg Gen 25, 2009 5:54 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dc Abr 02, 2008 12:11 pm | |
| Aviam crec que m'he explicat malament, quan jo he dit guardies de seguretat no em referia als de El-Al que sé perfectament que son grans professionals sinó als que volen posar en avions de companyies d'altres països que seran persones que amb la poca preparació que tindran seran més un perill que una seguretat. | |
|
| |
Adi
Nombre de missatges : 43 Age : 78 Registration date : 30/03/2008
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dc Abr 02, 2008 8:47 pm | |
|
Editat per darrera vegada per Adi Kaifern el Dg Gen 25, 2009 5:52 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
call33
Nombre de missatges : 39 Registration date : 28/01/2007
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils Dj Abr 03, 2008 12:48 pm | |
| Jo no entenc la gent que està en contra de mesures de seguretat, normalment els pijos multicultis. És com quan es queixen perquè hi ha càmeres al carrer. Si no ets un delinqüent les càmeres no et suposen cap problema, sinó que et poden ajudar i tot si t'atraquen. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils | |
| |
|
| |
| Els avions comercials El Al portaran un sistema antimíssils | |
|