| Catalunya Israel Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans |
|
| judeofòbia | |
| | Autor | Missatge |
---|
mila miró
Nombre de missatges : 125 Age : 67 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 12/01/2008
| Assumpte: judeofòbia Dl Gen 21, 2008 2:20 am | |
| Propaganda goebbeliana
Tercera Guerra Mundial: George W. Bush y Tony Blair están en una cena en la Casa Blanca. Un invitado se acerca y les pregunta: - ¿De qué están hablando? - Estamos haciendo planes para la tercera Guerra Mundial, - dice Bush. - ¿Y cuáles son esos planes?, - dice el invitado. - Vamos a matar 14 millones de moros de mierda y 1 dentista, - contesta Bush. El invitado los mira confundido y pregunta: - ¿Un dentista?... ¿Por qué van a matar a un dentista? - Bush le da una palmada en la espalda a Blair y le dice: - ¿Qué te dije? ¡Nadie va a preguntar por los moros! ___________ Aquests dies tomba aquest acudidet per la xarxa entre els ambients en què em moc jo, de “profes progres, pacifistes benpensants”. I ningú no se n’adona que és un acudit antic, de la més pura propaganda goebbeliana. Deia un cartell de propaganda nazi: “La culpa de tots els mals d’Alemanya és dels jueus i dels ciclistes.” I... seguiu pensant i calleu. I és que la judeofòbia és, a vegades, quelcom tan subtil! ______________ | |
| | | Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: Re: judeofòbia Dl Gen 21, 2008 2:39 am | |
| Si molta gent diu acudits judeofobs, americanofobs, etc. Però mai han he sentit gairebé a ningú que és burli dels palestins. Una manera d'atacar algú és la ridicularització. Exagerant i engrandint el defectes, reals o no i fent dolentes les virtuts. De fet els tòpics entre catalans i jueus són intercanviables: Treballadors, seriosos, garrepes...
Ja se què no ve al cas...
Jo me'n se un que diu que: Que fan 1000 de Hamas en el Desert Agafats de la mà. Una mascletà.
Si us ha fet gràcia, teniu millor sentit de l'humor que alguns del sindicat d'estudiants. Què en canvi van trobar molt divertit el que havia explicat un abans que jo; que va dir: De com posar mil jueus en un smart era omplint el cendrer. | |
| | | mila miró
Nombre de missatges : 125 Age : 67 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 12/01/2008
| Assumpte: Re: judeofòbia Dt Gen 22, 2008 1:31 am | |
| I aquests del cendrer s'autoanomenen pacifistes! Ma pitom! | |
| | | Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: Re: judeofòbia Dt Gen 22, 2008 12:58 pm | |
| S' autoanomenen de tantes formes. Ecologistes i alguns porten 4x4 que no contaminen gens, comunistes (segons una d'ells, els soviètics van fer una mala aplicació de Marx, i per desgracia no és refereixen a en Groucho*, i Marx és vàlid avui), pacifistes, antisistema i antiglobalització (però volen ser funcionaris i/o viure d'ell). Així és ideologicament la gent de lletres, magisteri, filosofia i/o Psicologia.
* En Groucho Marx i els seus germans són els únics Marx què encarà és potden aprofitar. | |
| | | Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: judeofòbia Dt Gen 22, 2008 10:07 pm | |
| El pitjor és que porten esvastiques tatxades a les samarretes i tenen el mateix odi cap als jueus que els hi tenien els nazis. Son una colla de tarats. | |
| | | xafatolls
Nombre de missatges : 50 Registration date : 07/01/2008
| Assumpte: Re: judeofòbia Dg Feb 03, 2008 10:15 pm | |
| Eren, son, los mateixos que abans deian que lo "generalísimo" tenia cognoms jueus. Que el Botín ES jueu. Que no son "anti-jueus", sinó "anti-sionístes". Els mateixos que es casen per l'esglessia ( ja se sap, la família, lo costum...) que torna a pregar per "la conversió dels jueus". Per cert, recordeu de petits quan "matavem jueus" per Setmana Santa a misa? Son els de sempre. Ni d'esquerres, ni progres, ni fatxes, ni capellans. Son carallots i prou. | |
| | | mila miró
| Assumpte: Re: judeofòbia Dt Feb 05, 2008 1:56 am | |
| Per "il·lustrar" el tema:
De M.L. Kiny Jr., Carta a un amic antisionista (agost de 1967)
…Declares, amic meu, que no odies els jueus, que només ets “antisionista”. I jo dic, deix anar la veritat des del cap damunt de la muntanya, i que el seu tornaveu ressoni per totes les valls de la terra: Quan la gent condemna el sionisme, parla dels jueus, aquesta és una veritat com un temple.
L’antisemitisme, l’odi al poble jueu, ha estat i és encara una taca en l’ànima de la humanitat. En això estem del tot d’acord; però, sàpigues també això: l’antisionista és de manera inherent antisemita i sempre serà així.
Per què és així? Tu saps que el sionisme no és res més que el somni i l’ideal del poble jueu a tornar a viure a la seva pròpia terra. El poble jueu, les escriptures ens ho diuen, ja va gaudir una vegada d’una pròspera comunitat a la Terra Santa. D’allí va ser expulsat pels tirans romans, els mateixos tirans romans que van matar cruelment Nostre Senyor. Expulsat de la seva pàtria, la seva nació en cendres, forçat a vagar pel món, el poble jueu ha anat suportant, una vegada rera l’altra, el jou de tots els tirans que l’han dominat.
El poble negre, amic meu, sap què és sofrir el turment de la tirania d’unes normes que no ha escollit. Els nostres germans de l’Àfrica han demanat, pledejat, sol·licitat, EXIGIT el reconeixemient i la realització del nostre dret innat a viure en pau sota la nostra pròpia sobirania en el nostre propi país.
Com de fàcil hauria ser, per qualsevol que sosté aquest dret inalienable de tota la humanitat, entendre i recolzar el dret dels jueus a viure a la seva antiga Terra d’Israel! Tots els homes de bé exultaran en el compliment de la promesa de Déu, que el seu poble ha de tornar amb joia a reedificar la seva terra saquejada. Això és el sionisme, ni més ni menys.
I què és l’antisionisme? És negar al poble jueu un dret fonamental que nosaltres reclamem justament pel poble africà i que extenem a totes les altres nacions de la Terra. És discriminació contra els jueus, amic meu, justament perquè són jueus. Ras i curt, és antisemitisme.
L’antisemitisme es deleix en expressar la seva maldat en qualsevol avinentesa. Els temps han fet impopular, a l’oest, proclamar obertament l’odi als jueus. Tanmateix, l’antisemitisme ha de buscar constantment noves formes i nous fòrums per deixar anar el seu verí. Com deu disfrutar en aquesta nova mascarada! No odia els jueus, només és antisionista!
Amic meu, no t’acuso d’antisemitisme deliberat. Sé que sents, com jo sento, un profund amor per la veritat i per la justícia, i et rebel·les contra el racisme, els prejudicis i la discriminació. Però sé que has estat enganyat, com d’altres ho han estat, en el pensament que pots ser antisionista i encara romandre fidel als principis que tu i jo compartim. Deix que les meves paraules facin de tornaveu en el fons de la teva ànima: Quan la gent condemna el sionisme, parla dels jueus; no t’enganyis. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: judeofòbia | |
| |
| | | | judeofòbia | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |
|