| La setmana que ve, a Yerushalayim | |
|
+3espiadimonis Sayeret Yitzhak 7 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Yitzhak
Nombre de missatges : 23 Registration date : 28/06/2007
| Assumpte: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Jul 19, 2007 6:25 pm | |
| La setmana que ve fare el meu 4t viatge a la ciutat dorada. Algu del foro estara per alla i poder canviar impressions?
Shalom | |
|
| |
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Ds Jul 21, 2007 2:27 pm | |
| Quina sort que tens! que vagi molt bé el viatge. | |
|
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Ds Jul 21, 2007 6:43 pm | |
| Gracies,espero que si!
Hi has estat mai? | |
|
| |
Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dg Jul 22, 2007 4:42 pm | |
| Doncs encara no he tingut el gust d'anar-hi però quan pugui hi aniré. Per cert benvingut al fòrum i estaríem molt contents si quan tornes ens fas una petita crònica i poses alguna foto. Bon viatge! | |
|
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dc Ago 01, 2007 3:02 pm | |
| Be, doncs ja he tornat. M'hagues agradat quedarm-hi uns dies mes! Abans de res, perdoneu no haver-me presentat.Em dic Isaac i soc de Vic. Sempre havia tingut molt d'nteres en el pais hebreu i fa 2 anys vaig poder anar-hi per primera vegada.Vaig recorre Eretz Yisrael de dalt a baix i vaig quedar fascinat . Al juliol 2006 vaig tornar-hi tot just 2 dies despres de començar la guerra amb al Liban. El passat Nadal hem vaig centrar en Yerushalayim i Bet Lehem i ara he tornat a fer el mateix. No he estat en territoris palestins, excepte Bet Lehem i Hevron. No tinc ganes de visitar llocs on odien tant a Israel. El viatge ha anat perfecte, amb bastanta calor pero mes suportable que aqui ja que es molt seca. He pogut comprobar que les obres musulmanes al mont del Temple han acabat i ho han tornat a tapar tot. Israel ha tornat a reempendre les obres de l acces al mont del Temple per tal d adequar la rampa per pujar- hi. La que hi ha ara de fusta es horrible i es menja un tros del Mur Oest. Son unes obres que contrariament al que diu la Waqf no faran malbe AlAksa sino que embelliran l acces al mont. Es curios que tant jueus com cristians deixen veure els seus temples lliurement a tothom en canvi els musulmans prohibeixen l acces a l interior de Al Aksa i la Cupula de la Roca si no ets musulma. He visitat per tercera vegada el Yad Vashem. Potser caldria que Moratinos, Zapatero, Ahmedineyah i similars antiIsrael vegessin l horror que va viure aquest poble a Europa. I be he visitat tambe diferents barris de Jerusalem Oest i sobretot la ciutat vella que te racons maravellosos. Els que hi han estat els hi vindra al cap les marevelles d aquesta ciutat A l aeroport, ja per tornar, vaig ser testimoni de la poca broma que es pot fer amb Israel. Al primer control que passes et fan una serie de preguntes per veure a on has estat, que has fet etc. Davant meu hi havia una noia catalana vestida en plan ONG, multicultureta,papeles para todos i tal. Al dir que havia estat en territoris palestins, la cara dels policies ja va canviar de cop. Li van obrir la maleta i van comencar a trure propaganda antiIsrael, fotos del mur de Cisjordania ,que els palestins diuen que es vergonyos pero ha fet disminuir els atemptats en mes del 90 per cent! , i diferents carpetes i documents escrits en arab. Van fer venir un superior i ja no vam veure mes a la noia. Si vas a Israel , vas a Israel ,no a tocar els co... La gent d Israel es molt amable. Els arabs que viuen a Israel, la majoria vol viure a Israel perque hi ha llibertat i feina. A Bet Lehem esta tot ple de cartells de propaganda antiisraeli, alla nomes es fomenta l odi. Nomes val la pena per veure la Nativitat. Es curios com TV3, la nostra, dongui la imatge exactament el contrari del que es la realitat. Ah, i jo no soc jueu, soc cristia.Pero no cec. Visca Eretz Yisrael! Fare una seleccio de fotos i ja les penjare. Shalom | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dc Ago 01, 2007 3:37 pm | |
| Ostres, moltes gràcies per fer-nos una crònica, estaré pendent de veure les fotos | |
|
| |
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: La setmana que ve, a Yerushalayim Dc Ago 01, 2007 10:26 pm | |
| Gràcies, Isaac, per la teva crònica. Jo estic pensant en anar a Israel l'any vinent, i sempre va bé escoltar les veus dels qui hi han estat. El detall de la mossa multicultureta ha estat genial. | |
|
| |
Odalric
Nombre de missatges : 155 Localisation : Catalunya Registration date : 07/02/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dg Ago 05, 2007 2:16 pm | |
| Benvingut Isaac! I quina crònica més interessant! Espero veure les fotos aviat! Shalom! | |
|
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dt Ago 07, 2007 6:54 pm | |
| Perdoneu la meva ignorancia, pero estava provant de pujar les fotos i em sembla que no en se Em podrieu donar instruccions? Gracies. Shalom | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Ago 09, 2007 1:42 am | |
| Vés a: http://www.imageshack.us/ Per penjar una foto a imagehack clica on diu Navega, Explora o alguna cosa semblant que variarà depenent del teu ordinador. Un cop i hagis clicat s'obrirà una finestra on has de cercar l'imatge que vulguis penjar, la selecciones i cliques on diu "Host IT". Un cop fet això copies el codi que diu Direct link to image i el poses al fòrum entre els codis [img] [/img] | |
|
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Ago 09, 2007 7:05 pm | |
| Merci per les instruccions. Ho fare en 3 dies perque n'he seleccionat unes 30 . A veure si us agraden. 1. Mesquites desde el barri jueu 2. Sinagoga del Mur Oest 3. Porta de Damasc a les muralles 4. Mur Oest, seccio de les dones 5,6 i 7.Explanada del Mur el dia 9 de Av (destruccio del Temple) 8. Primera Menorah d' or desde la destruccio del Temple 9. Dos hasidim parlant 10. Explanada del Mur 11. Plaça de la Nativitat a Bet Lehem Continuara... Shalom | |
|
| |
Odalric
Nombre de missatges : 155 Localisation : Catalunya Registration date : 07/02/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Ago 09, 2007 9:40 pm | |
| Quines fotos més maques! En vull més! | |
|
| |
Sayeret מנהל
| |
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dg Ago 12, 2007 8:37 pm | |
| 2a entrega Placeta a l'interior del Yad Vashem o Memorial de l'Holocaust. La visita a aquest museu et deixa impressionat de per vida,us ho juro.L'he vist 3 vegades i encara m'emociono. Tomba-cenotafi del Rei David al mont Sio. Porta de Sio. Els forats que es veuen al voltant de la porta son les seqüeles de la Guerra dels 6 Dies. Gruta de la Nativitat. Lloc de naixement de Jesus de Natzaret a Bet Lehem Mont del Temple. Explanada del Temple ocupat per aquestes mesquites.Son molt boniques pero en la meva opinio han d'anar fora d'aquest lloc sagrat. Barri ultraortodox Mea Shearim.Impressionant,es com si tornessis al segle XIX.Precios. Cartell d-advertencia a l entrada de Mea Shearim. No els agrada grups nombrosos de turistes, ni vehicles a motor en Shabbat, s´ha de vestir "decorosament"....Pero ells aixi mantenen la seva cultura i no es "contaminen" de modernitat. Mea Shearim Vistes desde el mont de les Oliveres IX estacio del Via Crucis a la Via Dolorosa. Al fons la Basilica del Sant Sepulcre Continuara... Shalom | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dl Ago 13, 2007 3:50 am | |
| Genials!, per cert quin greu això dels forats a la Porta de Sio. | |
|
| |
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dl Ago 13, 2007 2:06 pm | |
| Són esplèndides! I quin cel més blau s'hi veu a totes elles! | |
|
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dg Ago 19, 2007 2:58 pm | |
| 3ª entrega Façana de la Basilica del Sant Sepulcre L'explanada del Mur al Shabbat pel mati Hassidim amb el barret de Shabbat Grup de hassidim (lituans).Pel barret saps d on son originaris els diferents grups hassidim. Hort de Gethsemani al Mont de les Oliveres Explanada del Temple amb les recents obres musulmanes tapades. Capella de l ascensio de Mahoma i la Cupula de la Roca darrera Cupula de la Roca Shalom | |
|
| |
Sayeret מנהל
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dg Ago 19, 2007 3:34 pm | |
| Molt bones fotos, per cert sobre això del barret no sabràs pas alguna web on hi hagi tots els tipus de barrets i el lloc d'on son? és que ho desconeixia totalment això dels barrets. | |
|
| |
Yitzhak
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dg Ago 19, 2007 7:55 pm | |
| Em sap greu pero no en se cap de web. A mi m'ho va explicar un hassidim que vaig coneixer i me'ls anava dient.Tambe els pots diferenciar per la levita. Pero no se on es pot trobar aquesta informacio. Per cert, per Nadal i si Deu vol, tornare per aquelles terres. Algu s'hi vol apuntar?
Shalom | |
|
| |
Odalric
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dl Ago 20, 2007 3:32 pm | |
| També es pot saber la procedència per la forma (o cantarella) de pregar | |
|
| |
Marc
Nombre de missatges : 15 Registration date : 19/11/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dc Nov 21, 2007 6:32 pm | |
| Ei quin viatge més guay! Aviam si en un futur no molt llunyà m'hi acosto!
X cert! Quina llastima que la tv3 mostri una realitat inventada. Tampoc podem esperar una altra cosa, ja sabem qui mana!
Esperem que aviat torni el bon temps
Salutacions! | |
|
| |
Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Nov 22, 2007 10:46 pm | |
| Home, l'únic què va deixar a anar a TV3 què les imatges què se emitien de Palestina no reflexaven la realitat va ser en miquel Calçada. Abans conegut com mikimoto. | |
|
| |
Josep Salou
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Nov 22, 2007 10:49 pm | |
| Home, l'únic què va deixar a anar a TV3 què les imatges què se emitien de Palestina no reflexaven la realitat va ser en miquel Calçada. Abans conegut com mikimoto. | |
|
| |
Josep Salou
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Dj Nov 22, 2007 10:51 pm | |
|
| |
josep
Nombre de missatges : 33 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim Ds Nov 24, 2007 8:59 am | |
| amic issac yo tambe estat ha israel al any 1999 ya volia torna ha israel aquet nadal amb un amic meu de bcn jueu nascut al brasil y una cosa mes vaig visitar vic amb ell li va agrada molt vic he podien veurens al gun dia per vic yo soc d´olo 20 km de vic vaig els disapta a la botellita amb amics d´orista [/i][/url] | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim | |
| |
|
| |
| La setmana que ve, a Yerushalayim | |
|