Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 La setmana que ve, a Yerushalayim

Ir abajo 
+3
espiadimonis
Sayeret
Yitzhak
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Jul 19, 2007 6:25 pm

La setmana que ve fare el meu 4t viatge a la ciutat dorada. Algu del foro estara per alla i poder canviar impressions?

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDs Jul 21, 2007 2:27 pm

Quina sort que tens! que vagi molt bé el viatge.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDs Jul 21, 2007 6:43 pm

Gracies,espero que si!

Hi has estat mai?
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDg Jul 22, 2007 4:42 pm

Doncs encara no he tingut el gust d'anar-hi No però quan pugui hi aniré.

Per cert benvingut al fòrum i estaríem molt contents si quan tornes ens fas una petita crònica i poses alguna foto.

Bon viatge!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDc Ago 01, 2007 3:02 pm

Be, doncs ja he tornat. No M'hagues agradat quedarm-hi uns dies mes! ok

Abans de res, perdoneu no haver-me presentat.Em dic Isaac i soc de Vic. Sempre havia tingut molt d'nteres en el pais hebreu i fa 2 anys vaig poder anar-hi per primera vegada.Vaig recorre Eretz Yisrael de dalt a baix i vaig quedar fascinat Shocked . Al juliol 2006 vaig tornar-hi tot just 2 dies despres de començar la guerra amb al Liban. El passat Nadal hem vaig centrar en Yerushalayim i Bet Lehem i ara he tornat a fer el mateix.
No he estat en territoris palestins, excepte Bet Lehem i Hevron. No tinc ganes de visitar llocs on odien tant a Israel.

El viatge ha anat perfecte, amb bastanta calor pero mes suportable que aqui ja que es molt seca.
He pogut comprobar que les obres musulmanes al mont del Temple han acabat i ho han tornat a tapar tot.
Israel ha tornat a reempendre les obres de l acces al mont del Temple per tal d adequar la rampa per pujar- hi. La que hi ha ara de fusta es horrible i es menja un tros del Mur Oest. Son unes obres que contrariament al que diu la Waqf no faran malbe AlAksa sino que embelliran l acces al mont.
Es curios que tant jueus com cristians deixen veure els seus temples lliurement a tothom en canvi els musulmans prohibeixen l acces a l interior de Al Aksa i la Cupula de la Roca si no ets musulma.

He visitat per tercera vegada el Yad Vashem. Potser caldria que Moratinos, Zapatero, Ahmedineyah i similars antiIsrael vegessin l horror que va viure aquest poble a Europa.
I be he visitat tambe diferents barris de Jerusalem Oest i sobretot la ciutat vella que te racons maravellosos.
Els que hi han estat els hi vindra al cap les marevelles d aquesta ciutat Very Happy

A l aeroport, ja per tornar, vaig ser testimoni de la poca broma que es pot fer amb Israel.
Al primer control que passes et fan una serie de preguntes per veure a on has estat, que has fet etc. Davant meu hi havia una noia catalana vestida en plan ONG, multicultureta,papeles para todos i tal. Al dir que havia estat en territoris palestins, la cara dels policies ja va canviar de cop. Li van obrir la maleta i van comencar a trure propaganda antiIsrael, fotos del mur de Cisjordania ,que els palestins diuen que es vergonyos pero ha fet disminuir els atemptats en mes del 90 per cent! , i diferents carpetes i documents escrits en arab. Van fer venir un superior i ja no vam veure mes a la noia.

Si vas a Israel , vas a Israel ,no a tocar els co...
La gent d Israel es molt amable. Els arabs que viuen a Israel, la majoria vol viure a Israel perque hi ha llibertat i feina.
A Bet Lehem esta tot ple de cartells de propaganda antiisraeli, alla nomes es fomenta l odi. Nomes val la pena per veure la Nativitat.
Es curios com TV3, la nostra, dongui la imatge exactament el contrari del que es la realitat.

Ah, i jo no soc jueu, soc cristia.Pero no cec. Visca Eretz Yisrael! cheers

Fare una seleccio de fotos i ja les penjare.

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDc Ago 01, 2007 3:37 pm

Ostres, moltes gràcies per fer-nos una crònica, estaré pendent de veure les fotos Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDc Ago 01, 2007 10:26 pm

Gràcies, Isaac, per la teva crònica. Jo estic pensant en anar a Israel l'any vinent, i sempre va bé escoltar les veus dels qui hi han estat. El detall de la mossa multicultureta ha estat genial.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDg Ago 05, 2007 2:16 pm

Benvingut Isaac!
I quina crònica més interessant!
Espero veure les fotos aviat!
Shalom!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDt Ago 07, 2007 6:54 pm

Perdoneu la meva ignorancia, pero estava provant de pujar les fotos i em sembla que no en se scratch
Em podrieu donar instruccions? Gracies. cheers

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Ago 09, 2007 1:42 am

Vés a: http://www.imageshack.us/
Per penjar una foto a imagehack clica on diu Navega, Explora o alguna cosa semblant que variarà depenent del teu ordinador. Un cop i hagis clicat s'obrirà una finestra on has de cercar l'imatge que vulguis penjar, la selecciones i cliques on diu "Host IT". Un cop fet això copies el codi que diu Direct link to image i el poses al fòrum entre els codis [img] [/img]
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Ago 09, 2007 7:05 pm

Merci per les instruccions. Ho fare en 3 dies perque n'he seleccionat unes 30 Shocked . A veure si us agraden.
La setmana que ve, a Yerushalayim Mesquitesoo4
La setmana que ve, a Yerushalayim Sinagogamurkk5
La setmana que ve, a Yerushalayim Portadamasckb0
La setmana que ve, a Yerushalayim Murdonesuf8
La setmana que ve, a Yerushalayim Mur9av3hf1
La setmana que ve, a Yerushalayim Mur9av2uz1
La setmana que ve, a Yerushalayim Mur9aval6
La setmana que ve, a Yerushalayim Menorahqp6
La setmana que ve, a Yerushalayim Hasidimwk9
La setmana que ve, a Yerushalayim Explanadamurzl2
La setmana que ve, a Yerushalayim Placanativitatbt0

1. Mesquites desde el barri jueu
2. Sinagoga del Mur Oest
3. Porta de Damasc a les muralles
4. Mur Oest, seccio de les dones
5,6 i 7.Explanada del Mur el dia 9 de Av (destruccio del Temple)
8. Primera Menorah d' or desde la destruccio del Temple
9. Dos hasidim parlant
10. Explanada del Mur
11. Plaça de la Nativitat a Bet Lehem

Continuara...
Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Ago 09, 2007 9:40 pm

Quines fotos més maques!
En vull més! aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDv Ago 10, 2007 3:27 pm

Jo també en vull veure més aplaudir Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDg Ago 12, 2007 8:37 pm

2a entrega ok

La setmana que ve, a Yerushalayim Yadvashemog4
Placeta a l'interior del Yad Vashem o Memorial de l'Holocaust. La visita a aquest museu et deixa impressionat de per vida,us ho juro.L'he vist 3 vegades i encara m'emociono.
La setmana que ve, a Yerushalayim Tombareidavidmj3
Tomba-cenotafi del Rei David al mont Sio.
La setmana que ve, a Yerushalayim Portasiovb1
Porta de Sio. Els forats que es veuen al voltant de la porta son les seqüeles de la Guerra dels 6 Dies.
La setmana que ve, a Yerushalayim Nativitatve0
Gruta de la Nativitat. Lloc de naixement de Jesus de Natzaret a Bet Lehem
La setmana que ve, a Yerushalayim Monttemplemv7
Mont del Temple. Explanada del Temple ocupat per aquestes mesquites.Son molt boniques pero en la meva opinio han d'anar fora d'aquest lloc sagrat.
La setmana que ve, a Yerushalayim Meashearim3ml6
Barri ultraortodox Mea Shearim.Impressionant,es com si tornessis al segle XIX.Precios.
La setmana que ve, a Yerushalayim Meashearim2ix3
Cartell d-advertencia a l entrada de Mea Shearim. No els agrada grups nombrosos de turistes, ni vehicles a motor en Shabbat, s´ha de vestir "decorosament"....Pero ells aixi mantenen la seva cultura i no es "contaminen" de modernitat.
La setmana que ve, a Yerushalayim Meashearimnq8
Mea Shearim
La setmana que ve, a Yerushalayim Jerusalemoliveres2zh7
La setmana que ve, a Yerushalayim Jerusalemoliveresof3
Vistes desde el mont de les Oliveres
La setmana que ve, a Yerushalayim Ixestaciooy4
IX estacio del Via Crucis a la Via Dolorosa. Al fons la Basilica del Sant Sepulcre

Continuara...

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDl Ago 13, 2007 3:50 am

Genials!, per cert quin greu això dels forats a la Porta de Sio.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDl Ago 13, 2007 2:06 pm

Són esplèndides! I quin cel més blau s'hi veu a totes elles!
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDg Ago 19, 2007 2:58 pm

3ª entrega

La setmana que ve, a Yerushalayim Ssepmv0
Façana de la Basilica del Sant Sepulcre
La setmana que ve, a Yerushalayim Shabbatlb6
L'explanada del Mur al Shabbat pel mati
La setmana que ve, a Yerushalayim Hassidimshabbatfa7
Hassidim amb el barret de Shabbat
La setmana que ve, a Yerushalayim Gruphassidimcs1
Grup de hassidim (lituans).Pel barret saps d on son originaris els diferents grups hassidim.
La setmana que ve, a Yerushalayim Gethsemaniec8
Hort de Gethsemani al Mont de les Oliveres
La setmana que ve, a Yerushalayim Roca3yj2
Explanada del Temple amb les recents obres musulmanes tapades.
La setmana que ve, a Yerushalayim Roca2ep8
Capella de l ascensio de Mahoma i la Cupula de la Roca darrera
La setmana que ve, a Yerushalayim Rocahs3
Cupula de la Roca

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Sayeret
מנהל
Sayeret


Nombre de missatges : 895
Localisation : Baix Empordà
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDg Ago 19, 2007 3:34 pm

Molt bones fotos, per cert sobre això del barret no sabràs pas alguna web on hi hagi tots els tipus de barrets i el lloc d'on son? és que ho desconeixia totalment això dels barrets.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Yitzhak

Yitzhak


Nombre de missatges : 23
Registration date : 28/06/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDg Ago 19, 2007 7:55 pm

Em sap greu pero no en se cap de web.
A mi m'ho va explicar un hassidim que vaig coneixer i me'ls anava dient.Tambe els pots diferenciar per la levita. Pero no se on es pot trobar aquesta informacio.
Per cert, per Nadal i si Deu vol, tornare per aquelles terres. Algu s'hi vol apuntar?

Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDl Ago 20, 2007 3:32 pm

També es pot saber la procedència per la forma (o cantarella) de pregar Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Marc




Nombre de missatges : 15
Registration date : 19/11/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 6:32 pm

Ei quin viatge més guay! Aviam si en un futur no molt llunyà m'hi acosto!

X cert! Quina llastima que la tv3 mostri una realitat inventada. Tampoc podem esperar una altra cosa, ja sabem qui mana!

Esperem que aviat torni el bon temps

Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 10:46 pm

Home, l'únic què va deixar a anar a TV3 què les imatges què se emitien de Palestina no reflexaven la realitat va ser en miquel Calçada. Abans conegut com mikimoto.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 10:49 pm

Home, l'únic què va deixar a anar a TV3 què les imatges què se emitien de Palestina no reflexaven la realitat va ser en miquel Calçada. Abans conegut com mikimoto.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
Josep Salou

Josep Salou


Nombre de missatges : 227
Age : 41
Registration date : 11/10/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 10:51 pm

Home, l'únic què va deixar a anar a TV3 què les imatges què se emitien de Palestina no reflexaven la realitat va ser en miquel Calçada. Abans conegut com mikimoto.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elsalouenc.blogspot.com
josep

josep


Nombre de missatges : 33
Registration date : 22/01/2007

La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitimeDs Nov 24, 2007 8:59 am

amic issac yo tambe estat ha israel al any 1999 ya volia torna ha israel aquet nadal amb un amic meu de bcn jueu nascut al brasil y una cosa mes vaig visitar vic amb ell li va agrada molt vic he podien veurens al gun dia per vic yo soc d´olo 20 km de vic vaig els disapta a la botellita amb amics d´orista [/i][/url] estelada 2
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/groups/katallan
Contenido patrocinado





La setmana que ve, a Yerushalayim Empty
MissatgeAssumpte: Re: La setmana que ve, a Yerushalayim   La setmana que ve, a Yerushalayim Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La setmana que ve, a Yerushalayim
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Agenda BCN d'aquesta setmana
» la meva 2 patria Jerusalem - Yerushalayim

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: