Sayeret מנהל
Nombre de missatges : 895 Localisation : Baix Empordà Registration date : 22/01/2007
| |
jaume.rp
Nombre de missatges : 8 Registration date : 12/10/2007
| Assumpte: Re: Es pot ser més cutre? Dv Oct 12, 2007 9:14 am | |
| Si, està xupat. Posa a un parell d'antissemites amb les respectives samarretes de 'el che' i 'de bob marley' compartint drogues que no tributen al 'Papà Estat', a qui se si pot demanar tot, menys els mitjans per col·locar-se, que mai podran ser den de franc. M'encanta escoltar arguments d'anti-imperialisme amb les tropes cubano-soviètiques a l'Etiòpia o a Angola. Els traficants de DROGA no cal que paguin impostos ja que deixen bones propines. | |
|
Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: Re: Es pot ser més cutre? Dv Oct 12, 2007 5:05 pm | |
| Ostres això de les cubanes me sona XD. Un cop els de iniciativa me van expulsar de una conferència procuba a Tarragona perquè els vaig acabar el bon rotllo. Amb 2 preguntes que li vaig fer a la filla del Che. 1-sobre dret humans i Cuba. (targeta groga) 2-Sobre el paper de les tropes Cubanes en Angola i Etiopia com a mercenaris lluitant per la URSS i si es podia comparar amb la tasca del Che exportant la revolució per Africa i Iberoamerica. (2 targeta groga, Roja i expulsió). XDDDD | |
|
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Es pot ser més cutre? Dv Oct 12, 2007 9:07 pm | |
| Ja veus, josep, com les gasten aquests carallots. I pensar que creuen ser els garants de la democràcia... | |
|
tlisboa
Nombre de missatges : 102 Age : 45 Localisation : Tarragona Registration date : 09/02/2007
| Assumpte: Re: Es pot ser més cutre? Dv Oct 12, 2007 10:06 pm | |
| Que ejemplo de libertad!!!! | |
|
Josep Salou
Nombre de missatges : 227 Age : 41 Registration date : 11/10/2007
| Assumpte: per espiadimonis Ds Oct 13, 2007 12:46 am | |
| Jo ho vaig fer per una aposta del bar de la uni de uns quants que ho vam dir. que el bonrollisme s'acabava ràpid i vam decidir entre birres tocar una mica la moral. Estavem amb una dels ICV i li vam dir què el seu defecte és què és creien el bons i defensors de les bones causes. Què el seu problema es que tan sols veien la bondat del seu discurs i no tot és un discurs de bones intencions i sempre relativitzaven, esquerra bo i dreta dolent*. I eren incapaços de acceptar altres discursos. Després encarà li vam etzibar que erem capaços d'anar a una mani amb una camiseta del T'zahal . -Exemple Pinochet, Dictador, dolent, de dretes molt dolent. Fidel Castro, Dictador, dolent, D'esquerres, tampoc tant. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Es pot ser més cutre? | |
| |
|