Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

¡Palestina existe!

2 participantes
AutorMissatge
Sayeret
מנהל
Sayeret

Nombre de missatges : 895
Registration date : 22/01/2007

¡Palestina existe! Empty
MissatgeAssumpte: ¡Palestina existe!   ¡Palestina existe! Icon_minitimeDc Feb 28, 2007 11:39 pm

¡Palestina existe! Palestinaexiste1
Aquest és el gran llibre del qual molts defensors de Palestina recorren per argumentar, ahir vaig estar a Girona i el vaig fullejar, la hipocresia i mala bava amb la que l'han escrit no té perdó, no m'el vaig comprar perquè no portava prou diners en aquell moment i volia passar per la llibreria Jueva a comprar algun llibre més decent però el pròxim cop que vagi a Girona el compraré (malgrat em faci ràbia donar diners a aquests cabrons) i ja us en faré un resum i enganxaré trossos perquè és d'escandol.
Algú de vosaltres l'ha llegit?

Per cert vaig anar a la llibreria Jueva i us he de dir que des d'ahir hi ha un cartell del nostre fòrum a la porta de la botiga Very Happy des d'aquí donar les gràcies a l'home que porta la botiga. A la llibreria vaig comprar-me el llibre de "En defensa de Israel" em va dir que la versió catalana és diferent i no la tenia, quan la tingui també la compraré. És un llibre que no us aportarà gaire res que no sapigueu però trobo que és molt bo per deixar-lo a gent perquè vegi qui son els bons i qui els dolents.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.thereligionofpeace.com/
Jordi.1

Jordi.1

Nombre de missatges : 38
Registration date : 02/02/2007

¡Palestina existe! Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¡Palestina existe!   ¡Palestina existe! Icon_minitimeDj Mar 01, 2007 12:48 am

No cal que t'hi gastis diners, només cal que voltis per Indymedia o Nodo50.
Tornar a dalt Ir abajo

¡Palestina existe!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1