Aquest és el gran llibre del qual molts defensors de Palestina recorren per argumentar, ahir vaig estar a Girona i el vaig fullejar, la hipocresia i mala bava amb la que l'han escrit no té perdó, no m'el vaig comprar perquè no portava prou diners en aquell moment i volia passar per la llibreria Jueva a comprar algun llibre més decent però el pròxim cop que vagi a Girona el compraré (malgrat em faci ràbia donar diners a aquests cabrons) i ja us en faré un resum i enganxaré trossos perquè és d'escandol.
Algú de vosaltres l'ha llegit?
Per cert vaig anar a la llibreria Jueva i us he de dir que des d'ahir hi ha un cartell del nostre fòrum a la porta de la botiga
des d'aquí donar les gràcies a l'home que porta la botiga. A la llibreria vaig comprar-me el llibre de "En defensa de Israel" em va dir que la versió catalana és diferent i no la tenia, quan la tingui també la compraré. És un llibre que no us aportarà gaire res que no sapigueu però trobo que és molt bo per deixar-lo a gent perquè vegi qui son els bons i qui els dolents.