| Catalunya Israel Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans |
|
| Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel | |
| | Autor | Missatge |
---|
Joan Miquel
Nombre de missatges : 10 Registration date : 10/05/2011
| Assumpte: Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel Dt Maig 10, 2011 9:40 am | |
| Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel a l'Estat Espanyol. Molt honorable senyor, Convidat al parlament de Catalunya per la commemoració del genocidi sota el III Reich, heu declarat davant els nostres representants electes "Catalunya és el país més antisemita de la Unió Europea". Aquest insult, en qualsevol país de la Unió Europea, hauria tingut unes consequències gravíssimes, estic segur que us ho heu permès, sabent que en tant que "país de la Unió Europea" Catalunya no te absolutament cap possibilitat de respondre a un ambaixador. Catalunya no és un país i els seus representants actuals no volen que ho sigui. Ens deixa totalment indefensos davant dels insults. Si s'hagués pres la molèstia de mirar un poc la história d'aquesta Catalunya que l'acullia, llegint per exemple "Els Jueus i Nosaltes" de Lluís Marcó i Dachs, hauria vist que quan érem un país de debò els nostres reis van protegir els Jueus més que en cap altre lloc d'Europa. Que l'expulsió, progroms inquisicions i fanatisme religiós sempre ens van ser imposats pel nostra poderós veí per culpa de la perdua de la nostra sobirania. Malgrat això els catalans van resistir tant com van poder per a protegir llurs Jueus. Que la noblesa de Girona va morir defensant el call jueu d'aquesta vila. Que durant el III reich, Catalans de França i Catalans del Principat havien organitzat xarxes d'evasió a través del Pirineu. Moltes famílies a Israel existeixen gràcies al seu sacrifici de molts catalans que actuaven al perill de la seva vida. És veritat que a Catalunya una extrema esquerra catalana ha volgut veure amb el poble palestí l'avant-guarda d'un exèrcit lluitant en contra del capitalisme occidental. Però ni més ni menys com totes les extremes esquerres d'arrel burgesa de tots els països d'Europa. Encara que no comparteixo amb ells aquesta visió romantica del conflicte de Pròxim-Orient, no jugaria a fer l'almagama amb l'antisemitisme que ha ensagonat la nostra història europea per sempre més. Catalunya, però, posseeix també una llarga tradició filosemita. Dues revistes d'estudiosos del judaisme català i tots els ajuntaments que ho poden ressuciten el llur call jueu, almenys en els llibres d'història. Heu anat a Girona un diumenge? visitant el call d'aquesta vila, haureu sentit segurament totes les llengües del món, però el català i és encara la més parlada entra els turistes curiosos, estrany per un poble tant antisemita aquest interés per la història d'un poble que no estima? Avui dia Catalunya i contrariàment al que passa a la resta d'Europa, no són intelectuals de la comunitat jueva que defensen en la premsa l'existencia d'Israel, però unicament uns intel·lectuals catalanistes molts coneguts per la llur compromissió en les lluïtes per defensar el nostre país. Hereus d'aquesta llarga tradició filosemita catalana. Els americans que no tenen complex per a fer classificacions humanes en funció dels orígens etnics o culturals diuen que el grup humà adicionnant el mes alt coeficient intel·lectual és el dels jueus asquenasites. M'ho puc ben creure quan veig la quantitat de premis nobels que heu aportat a la humanitat … i els vostres campions d'escacs. Per això, jo, com a húmil català de França li faré unes preguntes . Quin interès i quina estrategia segueix en dificultant la feina dels defensors d'Israel a Catalunya? Quina estrategia és aquesta de donar tanta importància als seus enemics? Que pot guanyar Israel a tenir un representant que insulta qui l'acull? Si us hagués interessat al nostre país com els catalans tenen interès pel seu, hauria vist que Catalunya és encara i fou tot el llarg de la seva història, el país mès filosemita d'Europa. No es cregui tot el que diuen a Madrid sobre els catalans, i no descuidi que l'insult mes utilitzat en Espanya en contra dels catalans, és de tractar-los de "judios de España!". Si a Catalunya teniem representants reals i no unes titelles de Madrid haurien exigit imediatament la seva dimissió. Joan Miquel TOURON es llibreter a Perpinyà.
| |
| | | siro
Nombre de missatges : 13 Registration date : 11/04/2011
| Assumpte: Benvingut! Dj Maig 12, 2011 7:51 pm | |
| Shalom Joan Miquel. Ara no tinc temps, però qualsevol dia et comentaré la teva carta. Respecte a la "flotilla" també en seguirem parlant. Salutacions independentistes!
"Eretz tzyion veyerushalaim" A reveure- Leitraot!! | |
| | | Joan Miquel
| Assumpte: Re: Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel Dv Maig 13, 2011 9:53 am | |
| Realment molt i molt agraït , Siro ! Fa quinze dies vaig anar a la sinagoga, (carrer Arago de Perpinyà) per l'acte de comemoració de l'obertura dels camps per l'exercit roig, amb el solideu al cap i amb els elegits i el prefecte de Perpinyà ...... voldria saber que han fet "els nostres" a Barcelona ara que els islamo-esquerristes de Iniciativa-verd no són més al govern????????? | |
| | | siro
Nombre de missatges : 13 Registration date : 11/04/2011
| Assumpte: Re: Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel Ds Maig 14, 2011 9:29 pm | |
| Shalom Joan Miquel. Amb tota la meva empatia i amistat, penso que ets molt dur amb l'ambaixador israeliá. Dissortadament l'ambaixador té una gran part de raó. Ens agradi o no, desgraciadament Catalunya ara mateix és territori "comanche" per nosaltres, jo mateix tinc un penjoll amb l'estrella de David, i per evitar problemes sempre el porto per sota de la samarreta. Mira aixó ja és personal, jo soc de Terrassa i en una ocasió el penjoll per poc hem costa una baralla, la meva parella i els meus fills no en tenen cap culpa de les meves idees i la cosa va acabar amb insults reciprocs, però la "pelea callejera" ja no va amb mi. La culpa de tot aixó és el cava que m'he cascat a l'hora de dinar si no, no ho explicaria. Leitraot!!! | |
| | | Joan Miquel
| Assumpte: Re: Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel Dt Maig 17, 2011 9:07 am | |
| No pots tractar un país d'aquesta manera , i l'ambaixador s'ho permet perqué el barça és mès que un club perquè Catalunya és menys que un país i que és ambaixador en un país "Espanya" que no ens estima i no tindrà cap problema ataquant-nos.
Sé perfectament que molts catalans , catalanistes , independentista és creuen molt catalans però a la veritat són fills d'Isabel i Fernando! a la veritat, Espanya és el país més antisemita d'Europa , ha sortit un sondeig europeu i Catalunya és un país molt aculturat, i reflexa la ideologia dominant espanyola !
Sé el que és de ser amic d'Israel , en altres temps ens penjarien el retol al coll "Freund von Juden" i ens penjarien a la forca, per sort tinc molts amics catalans que ho són , sobretot a la Universitat Ctlana d'Estiu de Prada, ens coneixem tots , alguns de les Illes , de l'Alguer, Valencians, fem bones tertulies !!!
Quan he vist que els militants i simpatitzants d'Iniciativa verd van boicotejar una cantant perquè era jueva , m'ha realment xocat !!!!! estan encara en ple Estalinisme amb el complot de la brusa blanca ! Miseria ! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel | |
| |
| | | | Carta oberta al senyor Raphael Schultz ambaixador d'Israel | |
|