Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 soc nou naufragant per aqui

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
siro




Nombre de missatges : 13
Registration date : 11/04/2011

soc nou naufragant per aqui Empty
MissatgeAssumpte: soc nou naufragant per aqui   soc nou naufragant per aqui Icon_minitimeDl Abr 11, 2011 9:47 pm

Shalom javerim ve javerot, ani Siro, ani lomed hibrit, aval od lo iodea tov. Hola estic molt fart de veure com tracten a Israel els mitjans i aqui espero trobar noticies o comentaris mes encoratjadors. Perdoneu les meves faltes d'ortografia, a l'escola només hem varen ensenyar en castellá i ara intento aprendre hebreu. Salut! LLarga vida a Israel i Visca Catalunya LLiure. Shalom ve leitraot.
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

soc nou naufragant per aqui Empty
MissatgeAssumpte: Re: soc nou naufragant per aqui   soc nou naufragant per aqui Icon_minitimeDt Abr 26, 2011 4:52 pm

Shalom Siro, Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

soc nou naufragant per aqui Empty
MissatgeAssumpte: Re: soc nou naufragant per aqui   soc nou naufragant per aqui Icon_minitimeDt Abr 26, 2011 10:37 pm

siro escrigué:
estic molt fart de veure com tracten a Israel els mitjans i aqui espero trobar noticies o comentaris mes encoratjadors.

Crec no equivocar-me si dic que molts dels que rondem per aquí vam arribar-hi pel mateix motiu. Almenys en el meu cas així va ser.

De nou, benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





soc nou naufragant per aqui Empty
MissatgeAssumpte: Re: soc nou naufragant per aqui   soc nou naufragant per aqui Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
soc nou naufragant per aqui
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» soc nou naufragant per aqui
» COMPANYS, aqui deixo uns quants videos

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: