Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 informació per a un treball

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
meddy90




Nombre de missatges : 1
Registration date : 13/01/2011

informació per a un treball Empty
MissatgeAssumpte: informació per a un treball   informació per a un treball Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 8:35 pm

Bones, em presento, el meu nom és Marina i tinc 20 anys. Sóc estudiant del CFGM d'Atenció Sociosanitària, en el qual tenim un crèdit que tracta sobre la medició sociocultural.
Escric aquest post, per a demanar informació per a poder dur a terme un treball d'aquest crèdit, que consta sobre altres modes de veure la vida, creences, festes, calendari, etc. de persones que visquin aquí a Catalunya, i aquí entreu vosaltres.

He escollit el ''col·lectiu'' de persones jueves, ja que sempre m'ha cridat l'atenció i he trobat interessant.

També diré, que no sóc creient, i que no es tracta d'una mera excusa, per posar-me en contra vostra, ni ofendre a ningú, més ben bé al revés, per saber una mica sobre vosaltres i les vostres creences, vivències, etc.

Moltes de les pàgines sobre el tema estan escrites en hebreu, per tant no puc aconseguir informació, a més que a les biblioteques, els llibres que hi ha, només parlen fins abans del 1492.

M'encantaria poder parlar amb algú de vosaltres, si algú em vol ajudar, s'ho agrairia de tot cor, espero no haver ofès amb aquest post a ningú.

Aquí us escric el meu correu:

meddy_cina90@hotmail.com

Moltes gràcies per llegir el post.

Marina.
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

informació per a un treball Empty
MissatgeAssumpte: Re: informació per a un treball   informació per a un treball Icon_minitimeDv Gen 14, 2011 1:45 am

Benvinguda Marina, Xalom.
Suposo que algú et podrà ajudar (en la mesura del possible, jo mateix).
El primer que has de saber és que no som persones que vivim a Catalunya. Som catalans.
Una abraçada,
Toni
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

informació per a un treball Empty
MissatgeAssumpte: Re: informació per a un treball   informació per a un treball Icon_minitimeDv Gen 14, 2011 3:28 pm

Hola Marina,

I per què no comences per fer preguntes aquí al fòrum mateix? La gran majoria dels membres del fòrum no som jueus però et podem orientar en moltes coses.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Contenido patrocinado





informació per a un treball Empty
MissatgeAssumpte: Re: informació per a un treball   informació per a un treball Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
informació per a un treball
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: