Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 copyright del drama

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
55milionsvictimes




Nombre de missatges : 6
Registration date : 28/07/2010

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDc Jul 28, 2010 1:28 am

perque nomes parleu d'holocaust jueu? van morir 6 milions dels vostres, si, i es algo que lamento. Pero la meva pregunta es: que hagues passat si en comptes de romandre a casa cuidant els negocis -i quedar atrapats a les ciutats entregantse involuntariament al nazis- la població jueva hagues sortit en massa al camp de batalla en defensa de la la seva llibertat tal i com van fer tots el conciudadans no jueus?
Russia va perdre mes de 20 milions dels seus ciutadans, 13 milions dels quals enfrontant-se a la invasio alemanya, i no he sentit a parlar mai del holocaust rus. Ni del polac (6milions), ni del xines (3,5 milions), ni alemany (3,2 milions).
No soc pro-palesti, ni nazi ni feixista. Pero m'agrada la historia vista d'un punt de vista objectiu i veraç.
Tornar a dalt Ir abajo
Vala

Vala


Nombre de missatges : 12
Localisation : Barcelona
Registration date : 23/09/2008

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDc Jul 28, 2010 1:46 am

Això és un Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans, és normal que a vegades es parli de l'holocaust jueu.

Qui t'ha dit a tu que els jueus no van lluitar a la WWII?
Saps que va passar al gueto de Varsòvia?
Saps quant jueus varen lluitar en la segona guerra mundial?
Prop de 1.500.000

És parla molt en un fòrum d'agermanament català xinés de l'holocaust jueu?

Per què la ignorància és tant atrevida?
Tornar a dalt Ir abajo
55milionsvictimes




Nombre de missatges : 6
Registration date : 28/07/2010

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDc Jul 28, 2010 1:56 am

no van lluitar en una gran proporcio.
He estat a varsovia i he estudiat l'aixecament. Molt valeros, honorable i valent. Una mica inutil lamentablement. Massa tard. S'hauria d'haver lluitat abans. Desde casa meva van anar a morir a França alguns dels que no van morir a l'Ebre.

Ignorancia? si soc un ignorantamb ganes de saber i tinc preguntes que m'agradaria que algú em respongues

Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDc Jul 28, 2010 10:28 am

55milionsvictimes escrigué:
que hagues passat si en comptes de romandre a casa cuidant els negocis -i quedar atrapats a les ciutats entregantse involuntariament al nazis- la població jueva hagues sortit en massa al camp de batalla en defensa de la la seva llibertat tal i com van fer tots el conciudadans no jueus?
Parteixes de la base que els jueus no van lluitar -fals i està documentat- i que sí ho van fer tots els no jueus -encara més fals-, però a més ho adobes amb una frase romandre a casa cuidant els negocis que fa un considerable tuf antisemita al recórrer al tòpic estereotipat del jueu egoista.

Tanmateix, acusar algú (jueu o no) de covard per no lluitar quan s'està sota el domini del terror d'un règim nazi és no voler entendre res de res. Em fa pensar que segurament no has viscut el franquisme.

El que no entenc és quan dius Desde casa meva van anar a morir a França alguns dels que no van morir a l'Ebre. Potser estàs acusant de covards els que van marxar a l'exili? El meu avi va morir a l'Ebre - per cert lluitant colze a colze amb jueus voluntaris antifeixistes- però no per això acuso de covards els que no hi van morir. Evidentment dels de casa teva no puc opinar res de res perquè no sé qui són.

Un darrer apunt: sembla que els jueus poden ser acusats facin el que facin. Si no es defensen són acusats de covards i de no haver lluitat com tots els no jueus, però si es defensen - com és el cas actual a Israel- també són acusats, ara de criminals.

Si de veritat tens ganes de saber i preguntes, fes-les sense prejudicis.
Tornar a dalt Ir abajo
55milionsvictimes




Nombre de missatges : 6
Registration date : 28/07/2010

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDc Jul 28, 2010 10:35 am

tu et defenses fent mal quan entren a casa, oi? o et defenses entrant a la casa dels demes?
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDc Jul 28, 2010 11:58 am

Benvolgut 55milions,

Entenc que es parla d'holocaust jueu perque els jueus, tots els jueus --tota la nació, infants inclosos--, van ser declarats per Hitler i els nazis com a motivació i causa de la guerra i enemic a exterminar totalment de la faç de la terra.

Per exemple, al llibre-panflet "Mein Kampf" del propi Hitler, hi ha el següent:

"Estic embarcat en una lluita a mort amb els jueus pels cors i les ments dels homes. Els jueus han infligit dues ferides a la humanitat. La circumcisió per al cos i la consciència per a l'ànima".

Al llibre "Hitler Speaks" de Hermann Rauschning, hi la una clarificadora frase atribuïda a Hitler:

"La lluita per dominar el món és entre mi i els jueus. Tota la resta no té sentit".

De fet, és un ensenyament del judaisme considerar que els nazis són els hereus d'Amalek, la nació bíblica enemiga de D-u, del Poble d'Israel i de la Humanitat.

Cada home i dona ha de decidir el seu bàndol; estàs amb Israel, 55milions?
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
55milionsvictimes




Nombre de missatges : 6
Registration date : 28/07/2010

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDj Jul 29, 2010 2:57 pm

perque dius pamflet al mein kampf? fins i tot Churchill el va catalogar com un dels millors llibres que habia llegit mai.

Tambe van ser declarats enemics del poble alemany els eslaus, els gitanos, els homosexuals i la gent amb malalties mentals, als quals tambe sels feia exterminar justificant-ho com un alliberament de l'anima respecte al cos.

Entenc i respecto les vostres creences, pero la manera d'actuar us esta tornant a vosaltres com els hereus d'Amalek, els enemics de la humanitat.

A la meva feina, a Barcelona, en segons quin esdeveniments on treballo haig de passar les meves dades i les dels meus treballadors al Mossad. En nom de que? Qui sou/son per anar aixi pel planeta? perque es poden fer assasinats selectius a paisos estrangers?

Perque hi ha un pla mestre que ubica l'Estat d'Israel amb una part d'egipte i fins al eufrates. Exterminareu a tothom per aconseguir-ho?

Tornar a dalt Ir abajo
55milionsvictimes




Nombre de missatges : 6
Registration date : 28/07/2010

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDj Jul 29, 2010 2:59 pm

No em puc posar al bandol d'Israel, pero tampoc vull estar-hi en contra.
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDj Jul 29, 2010 4:28 pm

El "Mein Kampf" pot ser una eina propagandística efectiva --a Turquia és un best-seller--, però és un llibre pervers.

Hi ha jueus i associacions israelianes que reconeixen que el nazisme no era (i no és) només contra els jueus. Però no podem negar que l'enemic central dels nazis són els jueus.

55milions, hi ha la següent dita: "El perfecte és l'enemic del bo". Te la dic en relació a la teva postura, que veig excessivament crítica, amb Israel.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDj Jul 29, 2010 4:54 pm

És ben curiós que barregis una certa dosi d'ingenuïtat amb bestieses com aquesta

55milionsvictimes escrigué:

A la meva feina, a Barcelona, en segons quin esdeveniments on treballo haig de passar les meves dades i les dels meus treballadors al Mossad. En nom de que? Qui sou/son per anar aixi pel planeta? (...)
Exterminareu a tothom per aconseguir-ho?

Si necessites ajut només l'has de demanar, conec un bon psiquiatra.
Tornar a dalt Ir abajo
55milionsvictimes




Nombre de missatges : 6
Registration date : 28/07/2010

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDv Jul 30, 2010 8:55 pm

no et creus el que et dic del mossad?

Ajut no en necessito, si vols em quedo tancat a les 4 parets de casa meva mentre tu controles que em porten de menjar, els meus medicaments i tot el que necessito.
Ah!!!! i si a algun amic se li ocurreix venirme a visitar i/o portarme ajuda us el carregueu.

Et sembla be? Total, jo no estic entre els escollits....
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDl Ago 02, 2010 4:01 pm

55milions, la interpretació més benèvola que se m'acut està en la línia del Saisei: tens un embull mental.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Miquel_Bcn

Miquel_Bcn


Nombre de missatges : 9
Age : 55
Localisation : Barcelona
Registration date : 25/10/2009

copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitimeDj Ago 05, 2010 12:47 am

Lo flipo.

"A la meva feina, a Barcelona, en segons quin esdeveniments on treballo haig de passar les meves dades i les dels meus treballadors al Mossad. En nom de que? Qui sou/son per anar aixi pel planeta? (...)
Exterminareu a tothom per aconseguir-ho?"

Vaja, vaja, i… com ho porteu? Esteu vius? Necessiteu ajut psquiatric?

Vaig estar anys treballant a una productora cinematogràfica, en producció, i allà on demanavem permís per fer un rodatge (o fotografies) ens demanaven toooootes aquestes dades que, “oh, habráse visto que insolencia”, us demanen a vosaltres.

Ja fos el MACBA, l’Aquarium de Barcelona, instal•lacions de qualsevol edifici oficial o no, l’únic que NO ens van arribar a demanar es la fotografía de la comunió, per la resta TOT (inclós els tc’s o rebuts d’autònoms)

No se ara, però al edifici de la Borsa de Barcelona, no es podia entrar amb paraigües (amb punxa) perquè “años ha”, va haver-hi, producte d’una discussió, una mort causada per aquesta “arma”.

Quan vas a hisenda, a comprar un manual de la renda, has de passar per un arc, davant de 2 guardies civils (a Letamendi).

Si la condició humana fos un altre, aquests paràgrafs no els hagues pogut escriure, a no ser, que fes servir la meva imaginació, ja que, senzillament, no existirien.

Així que pots comptar, que no demanarà el Mossad, que ha de vetllar per que el seu poble no sigui empès al mar pels seus nobles veïns i la progressia de saló -occidental- porten 60 anys i lo que els hi queda.

Si la teva rabieta ve perque us demanen identificar-vos, es per envejar-te, pocs problemes tens a la vida, però no és per envejar l’estil, llençar aqui víctimes d’altres holocausts, a veure qui la te més llarga (la llista de morts).

Ei, que si et va bé, podem parlar de les víctimes de Pol Pot, tot i que com molt bé t’han dit abans, no és parla d’això, perque tenim altres inquietuts més properes (o que ens cridin més, sense que això vulgui desligitimar altres crits o temes o... holocausts)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





copyright del drama Empty
MissatgeAssumpte: Re: copyright del drama   copyright del drama Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
copyright del drama
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'Història-
Canviar a: