espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Cooperativa Abacus Dc Jun 16, 2010 3:42 pm | |
| La cooperativa Abacus ha tret una joguina israeliana de les seves prestatgeries per tal de fer-li boicot al més pur estil antisemita. Al seu lloc, hi posarà una joguina copiada de la israeliana però fabricada a la Xina, que com tothom sap és el país garant de les llibertats individuals i defensor universal de la democràcia i la justícia.
Jo em donaré de baixa d'aquesta inefable cooperativa i els faré arribar una carta de repulsa. | |
|
vilaboi
Nombre de missatges : 43 Registration date : 26/01/2010
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus Dj Jun 17, 2010 12:29 pm | |
| gràcies per avisar vaig a fer el mateix que tu, me esborro i protestarè per escrit. Shalom | |
|
Esther_guatlla
Nombre de missatges : 11 Age : 51 Localisation : Barcelona Registration date : 17/07/2008
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus Dj Jun 17, 2010 5:04 pm | |
| Quina joguina? No seran els bastons de pluja i els picarols, oi? Quan els vaig comprar jo em va fer molta gràcia que fossin Made in Israel.
Per cert, fa uns anys compravem d'daàtils frescos al Mercadona que venien d'Israel. Un bon dia van deixar de vendre'n :-( | |
|
Odalric
Nombre de missatges : 155 Localisation : Catalunya Registration date : 07/02/2007
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus Dj Jun 17, 2010 11:23 pm | |
| http://boicotabacus.blogspot.com/ | |
|
vilaboi
Nombre de missatges : 43 Registration date : 26/01/2010
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus Dv Jun 18, 2010 1:03 pm | |
| ¿Això és legal? descontant l'antisemitisme, pregunto. Shalom | |
|
espiadimonis
Nombre de missatges : 325 Registration date : 22/01/2007
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus Dv Jun 18, 2010 3:13 pm | |
| Esther, el joc en qüestió es diu Rummikub o una cosa així. Em sembla que no té res a veure amb bastons i picarols vilaboi, de fet, tota empresa privada pot vendre i deixar de vendre el que vulgui, o sigui que és legal. El fet, però, és que deixi de vendre un producte amb arguments tant tronats i, ficant-se de ple dins la inconseqüència, passi a comprar-ho a la Xina, que ja em diran què té aquest país de respectuós amb les llibertats de ningú. Clarament se'ls ha vist el llautó, i és que amb Israel tothom s'hi atreveix, és veu. | |
|
saisei
Nombre de missatges : 138 Localisation : Camp de Tarragona Registration date : 18/01/2009
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus Dv Jun 18, 2010 11:13 pm | |
| Aquest matí he obert un fil sobre aquest tema a "Miscel·lània". Allà hi trobareu l'adreça electrònica on fer arribar les vostres protestes. Jo ja he fet la meva. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Cooperativa Abacus | |
| |
|