Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 zionist posters

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 12:34 pm

He fet aquesta troballa

http://www.zionistposters.org/

Potser ja la coneixieu?
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 1:17 pm

No hi ha una pàgina similar al català o espanyol el meu anglès és molt dolent, i amb el traductor en fi... ma agradaria si és possible o coneixes algunes pag. es pugui canviar l'idioma. Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 4:39 pm

Gran pàgina!
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDl Jun 14, 2010 8:39 pm

vilaboi, aquest web és en anglès sense possibilitat de veure-ho en castellà ni en català, però el google disposa de traductor, prova-ho.
De totes maneres, com el text és reduït si necessites que et tradueixi alguna paraula o frase m'ho dius.
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 12:43 pm

Gràcies Saisei, frases curtes no tinc problemes, són articles grans, de tota manera si tinc problemes conto amb tu, he d'ampliar els meus coneixements d'anglès. Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 7:26 pm

Shocked Shocked Shocked
quin text llarg has trobat a la pàgina?
tries la categoria que vulguis i quan cliques sobre un pòster concret aquest s'amplia i apareix un requadre a la dreta on diu el nom de l'autor, la data, el tema i una petita descripció que és només una frase curta. Si cliques al de sota del tot on posa "read full info about picture" (llegeix informació completa sobre el pòster) s'obre una altra persiana més a la dreta que dóna més dades però el text que hi ha és molt curt.
Shocked Shocked Shocked

Igualment reitero el meu oferiment Smile A disposar.
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 10:00 am

Tens raó Saisei són textos curts, el vaig mirar per sobre i no mà aclaria molt la veritat, això dels textos llargs em refereixo en general, fent-com dius tu resulta més comprensible per a mi, gràcies si tinc problemes ja t'ho diré. Shalom study
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





zionist posters Empty
MissatgeAssumpte: Re: zionist posters   zionist posters Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
zionist posters
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Micel·lània-
Canviar a: