Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Entrevista amb Reuven Rivlin

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Entrevista amb Reuven Rivlin Empty
MissatgeAssumpte: Entrevista amb Reuven Rivlin   Entrevista amb Reuven Rivlin Icon_minitimeDt Abr 20, 2010 3:47 pm

No sé si heu vist aquesta entrevista en Avui. Curtet però interessant:

http://www.avui.cat/cat/notices/2010/04/_8220_si_cedim_cisjordania_renunciem_a_israel_8221_95466.php
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Entrevista amb Reuven Rivlin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrevista amb Reuven Rivlin   Entrevista amb Reuven Rivlin Icon_minitimeDc Abr 21, 2010 11:56 am

L'entrevista m´agradat molt, saben cap a on ha d'anar el poble israeli, els comentaris posen els pèls de punta, sembla mentida siguin compatriotes nostres colla de nazis, com és possible aquestas opinions a Catalunya, quina mena d'educació tenim a Catalunya. study
Tornar a dalt Ir abajo
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Entrevista amb Reuven Rivlin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrevista amb Reuven Rivlin   Entrevista amb Reuven Rivlin Icon_minitimeDc Abr 21, 2010 10:53 pm

Sí. Ja m´hi havia fixat. Fa un any potser m'hauria vist obligat a respondre a uns comentaris tan tergiversats. Però a hores d'ara només tinc la esperança que els mateixos arribin a veure més enllà del pensament penosament fàcil.
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Entrevista amb Reuven Rivlin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrevista amb Reuven Rivlin   Entrevista amb Reuven Rivlin Icon_minitimeDj Abr 22, 2010 10:35 am

Et felicito pel teu bonomia jo personalment no puc i els dic de tot, ha de ser l'edat, com més major més bel·ligerant, a més lo malament que ens deixen a tots els catalans, com nosaltres que som maltractats politicamente podem donar suport a aquests monstres de Hamás, (i demès patulea) no em cap en el cap. I polemica al cant amb el malaït "pañuelito". Shalom germà.
Sempre fidels a ISRAEL. Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Entrevista amb Reuven Rivlin Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrevista amb Reuven Rivlin   Entrevista amb Reuven Rivlin Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Entrevista amb Reuven Rivlin
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Entrevista a l'ex-cap del Mossad
» L'entrevista a Netanyahu
» Entrevista a Josep Nuet, d'EUiA.
» Entrevista a Abraham B. Yehoshua
» Entrevista a la ministra d'exteriors

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: