Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 "En estat de setge"

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Noemí

Noemí


Nombre de missatges : 175
Age : 51
Localisation : Catalunya
Registration date : 06/05/2008

"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitimeDg Feb 08, 2009 6:55 pm

Aquest vespre, TV3, en el programa 30 minuts, emet un reportatge contra Israel. Dic contra perquè voldrà posar entre cometes l'estat de setge en que viuen els israelians envoltats del terror palestí.
Jo no me'l miraré perquè agafaria una arma i començaria a esborrar antisemites del mapa, a l'estil de Baruj Goldstein.
Els palestins, són els assetjats, voldran dir entre línies i els jueus, com sempre els mentiders, exagerats i victimistes.

quin fàstic de país! quina merda de tele....
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: Re: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitimeDg Feb 08, 2009 10:51 pm

Que TV3 sigui una televisió apologètica del terrorisme palestí no és pas notícia. Pels que vàrem viure amb il·lusió el naixement d'una televisió nacional pel què representava en el sentit de normalització i de voler ser, hem de veure amb astorament, grandíssima pena i vergonya aliena en que s'ha esdevingut aquest ens que s'empassa els nostres impostos i, a canvi, ens retorna porqueria a dojo.
P.S. En Baruc Goldstein va acabar malament, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
david

david


Nombre de missatges : 21
Registration date : 05/04/2008

"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: Re: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitimeDg Feb 08, 2009 11:10 pm

Jo tampoc no me'l penso mirar. Un dels que realiza el "reportatge" és l'ínclit Pepe Garriga, per tant està tot dit. El problema és que després, demà, la majoria de la gent amb qui parli del tema repetirà com a lloros la imatge que en el programa es doni d'Israel sense adonar-se que la manipulació és constant en aquesta televisió que volen fer creure que és la nostra.
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: Re: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitimeDl Feb 09, 2009 11:03 am

Vaig veure el programa de reüll (estava fent altres coses), i el vaig trobar bastant correcte. Van trobar a tres o quatre israelians que els van dir els que ells volien escoltar. Era un documental fet per vendre a altres cadenes i per tant havia de tenir un aire de imparcialitat que les notícies donades de cara a justificar les seves idees no tenen. També van aprofitar que són una cadena "espanyola" per entrevistar uns inmigrants xilens. Ho vaig trobar interessant venint de qui venia.
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: Re: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitimeDl Feb 09, 2009 11:09 am

Si que es donava la idea de que els jueus eren una gent que estava allà de pas. Parlant dels entrevistats es remarcava que era gent arribada de fora.
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: Re: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitimeDl Feb 09, 2009 9:48 pm

Jo també el vaig veure i la veritat és que em temia que fos molt pitjor i acabés canviant de canal.
Correctes van ser les entrevistes als israelians, entre els quals una família xilena que feia anys que s'havien instal.lat a un Kibbutz, i que deien haver lluitat a Xile contra Pinochet. Només van entrevistar breument en dues seqüències una família àrab de Gaza, això sí que deien estar sense casa degut a les bombes d'Israel.
Incorrectes van ser els següents punts:
- bona part dels israelians entrevistats eren contraris a la operació a Gaza, i denunciaven la "massacre". Tenint en compte que el 90% dels israelians eren partidaris de la operació (tal com van dir), havien de fer que només el 10% de les entrevistes foren a israelians d'aquesta opinió. O no?
- van aparèixer escenes d'un programa de la TV d'Israel de l'estil "Polònia" i les van triar molt maquiavèlicament, pe un fragment en que en tó d'humor es comptabilitzàven els morts àrabs a Gaza com si fossin patates. Ara bé, en cap moment van dir que un programa semblant és impossible d'imaginar sota el govern de hamas (ni tampoc d'al fatah).
- la idea del reportatge era plasmar que la societat israeliana se sent en "estat de setge", continuament amenaçada, motiu pel qual actúa tant "violentament". Ara bé, deixava a l'aire la resposta a si realment tenia motius per a sentir-se amenaçada i deixava entreveure la possibilitat que fos una societat psicòtica, paranoica, i fins i tot traumatitzada per la Shoa, la qual els podia provocar un deliri col.lectiu de veure's amenaçats sense motiu.
- impressentable del tot va ser la presentació del reportatge a càrrec d'un individu que no havia vist mai i que no és un dels presentadors habituals. Aquest va fer una proclama inicial titllant de dramàtica la realització del reportatge en la situació actual d'Israel segons ell perquè una redactora de TV3 havia estat ferida amb una pilota de goma pels israelians quan era a la famosa explanada en plens aldarulls. Per cert la notícia de la redactora ferida la van donar fa uns dies i van dir que havia estat ferida de bala sense que posteriorment fessin cap rectificació (almenys jo no ho he vist).
Malgrat tot, com ja he dit, em temia que fos pitjor. I fins i tot ho acceptaria tal qual sempre i quan fessin un altre per esbrinar si realment tenen motius per a sentir-se amenaçats: reportatge de l'adoctrinament als nens per part de hamas, les armes de hamas, l'Iran,... els suicides i el seu fanatisme, morts i ferits israelians,....etc, etc, etc...
Això sí, sense el miting inicial: vergonyós perquè condicionava a priori la "lectura" del reportatge.
PS: Si algú descobreix el nom de l'energumen en qüestió que el faci públic.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





"En estat de setge" Empty
MissatgeAssumpte: Re: "En estat de setge"   "En estat de setge" Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
"En estat de setge"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» llibre en hebreu "sheva mitzvot hashem"
» Diatriba de Jaume Reixach a "El Diari Triangle"
» Conversacion con Nonie Darwish "Arabes por Israel"
» Arcadi Espada distingeix "jueus i persones"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: