Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Sol.licitud d'ajut: Buber

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Sol.licitud d'ajut: Buber Empty
MissatgeAssumpte: Sol.licitud d'ajut: Buber   Sol.licitud d'ajut: Buber Icon_minitimeDv Gen 23, 2009 3:19 pm

Salutacions a tothom.
Ja fa temps que cerco ampliar informació vers el filòsof i pedagog Martin (o Mordechai) Buber. Quan estudiava vaig tenir l'oportunitat de llegir fragments d'alguna de les seves obres ("Jo i tú",...les quals em van agradar molt), però no he pogut aprofondir més degut a la manca d'obres seves en les nostres biblioteques (almenys la majoria).
Si algú em pot donar referències del seu pensament (ja conec un mínim: Filosofia del Diàleg,...) o de la seva vida (més o menys la conec), la seva relació amb el hassidisme (si us plau si no escric bé algun nom o mot hebreu, rectifiqueu-me), o bé d'on puc trobar obres seves (biblioteques, llibreries,...) li agrairé.
Si arran d'això, algú estigués interessat en obrir un debat-diàleg vers el seu pensament, hi participaria encantat.
Shalom.


estelada 2 bandera israel 1
Tornar a dalt Ir abajo
Santi Matas




Nombre de missatges : 77
Registration date : 04/07/2008

Sol.licitud d'ajut: Buber Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ajut: Buber   Sol.licitud d'ajut: Buber Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 9:27 pm

Hi ha dos llibres d´aquest autor que tel´s pots descarregar per la patilla : "Judaísmo y civilización" i "Qué es el hombre".

Has d´anar a bibliotheka.org

Això també va pels demés companys i companyes. Hi trobareu milers de llibres.
Tornar a dalt Ir abajo
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Sol.licitud d'ajut: Buber Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ajut: Buber   Sol.licitud d'ajut: Buber Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 9:59 pm

Moltes gràcies, Santi.
Tornar a dalt Ir abajo
Nomi




Nombre de missatges : 38
Registration date : 13/07/2008

Sol.licitud d'ajut: Buber Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ajut: Buber   Sol.licitud d'ajut: Buber Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 12:13 am

Jo sé que es van publicar a Paidós el recull en 4 volums "Cuentos Jasídicos", que está súper bé.

Em sembla que estan descatalogats, però si entres a www.iberlibro.com, i fas la cerca, els trobaràs. Jo te'ls recomano.

A banda, el 2007 es va publicar en català la seva obra "El camí de l'home. La persona humana segons l'ensenyança hassídica", a l'ed. Pagès. És un recull de contes molt bonics, que segurament trobes fàcilment ne qualsevol llibreria que tingui alguna cosa de filosofia o teologia.

També en català, Claret va publicar el "Jo i tu", ja fa uns anys...

I en castellà, Raices (editorial jueva argentina) va publicar "El rabí de la buena fama", un altre recull de contes hassídics, que segur que també trobaries a Iberlibro.

Això és el que jo tinc... Però a banda, no en sé gaire, d'ell, em sap greu...

Una abraçada,

Noemí
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.israel-sheli.info/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Sol.licitud d'ajut: Buber Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ajut: Buber   Sol.licitud d'ajut: Buber Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 8:50 pm

Gràcies, Noemí. De ben segur em seran molt útils les referències de les editorials que m'has donat. En especial les de llengua catalana.
Salutacions cordials.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sol.licitud d'ajut: Buber Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ajut: Buber   Sol.licitud d'ajut: Buber Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sol.licitud d'ajut: Buber
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Cultura Israeliana-
Canviar a: