Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Cooperativa Abacus

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 3:42 pm

La cooperativa Abacus ha tret una joguina israeliana de les seves prestatgeries per tal de fer-li boicot al més pur estil antisemita. Al seu lloc, hi posarà una joguina copiada de la israeliana però fabricada a la Xina, que com tothom sap és el país garant de les llibertats individuals i defensor universal de la democràcia i la justícia.

Jo em donaré de baixa d'aquesta inefable cooperativa i els faré arribar una carta de repulsa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDj Jun 17, 2010 12:29 pm

gràcies per avisar vaig a fer el mateix que tu, me esborro i protestarè per escrit. Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
Esther_guatlla

Esther_guatlla


Nombre de missatges : 11
Age : 50
Localisation : Barcelona
Registration date : 17/07/2008

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDj Jun 17, 2010 5:04 pm

Quina joguina? No seran els bastons de pluja i els picarols, oi? Quan els vaig comprar jo em va fer molta gràcia que fossin Made in Israel.

Per cert, fa uns anys compravem d'daàtils frescos al Mercadona que venien d'Israel. Un bon dia van deixar de vendre'n :-(
Tornar a dalt Ir abajo
Odalric

Odalric


Nombre de missatges : 155
Localisation : Catalunya
Registration date : 07/02/2007

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDj Jun 17, 2010 11:23 pm

http://boicotabacus.blogspot.com/
Tornar a dalt Ir abajo
http://odalric.blogspot.com/
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDv Jun 18, 2010 1:03 pm

¿Això és legal? descontant l'antisemitisme, pregunto. Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDv Jun 18, 2010 3:13 pm

Esther, el joc en qüestió es diu Rummikub o una cosa així. Em sembla que no té res a veure amb bastons i picarols Smile

vilaboi, de fet, tota empresa privada pot vendre i deixar de vendre el que vulgui, o sigui que és legal. El fet, però, és que deixi de vendre un producte amb arguments tant tronats i, ficant-se de ple dins la inconseqüència, passi a comprar-ho a la Xina, que ja em diran què té aquest país de respectuós amb les llibertats de ningú. Clarament se'ls ha vist el llautó, i és que amb Israel tothom s'hi atreveix, és veu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
saisei

saisei


Nombre de missatges : 138
Localisation : Camp de Tarragona
Registration date : 18/01/2009

Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitimeDv Jun 18, 2010 11:13 pm

Aquest matí he obert un fil sobre aquest tema a "Miscel·lània".
Allà hi trobareu l'adreça electrònica on fer arribar les vostres protestes. Jo ja he fet la meva.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Cooperativa Abacus Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cooperativa Abacus   Cooperativa Abacus Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cooperativa Abacus
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Abacus cedeix al xantatge
» Demanen que Abacus faci boicot als productes israelians

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: