Catalunya Israel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans
 
ACAIÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar SessióARCCI

 

 Provocació i antisemitisme

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDt Jun 08, 2010 10:01 pm

La flotilla dels “supporters” de Hamas i els comentaris d’una recent “adquisició” d’aquest fòrum tenen una cosa en comú: la provocació. Perquè és evident que entrar en aquest fòrum de bona voluntat per fer demagògia és una provocació havent-hi com hi ha moltes webs de caire antisemita on qualsevol pot entrar a recitar propaganda judeofòbica. Aquest fet no ens ha d’estranyar doncs la provocació ha estat una constant entre l’antisemitisme. Sí, dic antisemita encara que avui dia aquest concepte ha mutat, qual virus letal, i ara se’n diu antisionista, però no us equivoqueu: continua essent antisemitisme, només que ara està tunejat. Són els mateixos que a l’edat mitjana van robar, assassinar, mutilar, violar i expulsar els jueus d’entre nosaltres. Són els que van escriure i fer córrer la història de “el niño de la santa guardia”, els que els prohibien de fer segons quins oficis per por de la competència i els feien portar distintius a més de carregar-los d’impostos especials.

No paga la pena gastar arguments ni temps amb elements que tenen prejudicis; per molt que li ensenyeu vídeos, fotografies, declaracions contradictòries d’”activistes” o empreu la lògica forense: no hi ha res a fer, la seva judeofòbia els entela l’intel•lecte, els cobreix amb un filtre que farà que mai es rendeixin a l’evidència: Israel és culpable. I sense necessitat de judici. Què s’han cregut aquests jueus assassins! ¿Com s’explica sinó, que a l’endemà de la justa intervenció de la marina israeliana, i sense saber-ne detalls, “els de sempre” ja culpaven Israel?

Una de les grandeses de la democràcia és que tothom és innocent fins que no es demostri el contrari, però sembla ser que hi ha gent que nega aquest dret elemental a Israel. No deuen ser tan demòcrates, dic jo.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDc Jun 09, 2010 10:10 am

Absolutament d'acord amb vostè Espiadimonis, en altre fil d'aquest Fòrum l'hi vaig insinuar, li vaig dir que en aquest fòrum som el som -no em contesto al dret a l'existència de l'Estat d'Israel- de tota manera el Sr. Joel Catalá ho va "repassar" convenientment i brillant ment diria jo. Aquestes provocacions no els hem de parar esment. Am Israel Jai. Shalom. bandera Israel 4
Tornar a dalt Ir abajo
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDc Jun 09, 2010 6:58 pm

Molt ben vist, espiadimonis: aplaudir tot plegat és provocació.

Tanmanteix, atès que té efectes positius, penso que els atacs s'han de respondre, i hem d'exposar els propis arguments.

Gràcies pel comentari elogiós, vilaboi ok

Am Israel khai, visca Catalunya
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Dissident

Dissident


Nombre de missatges : 16
Registration date : 01/06/2010

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDj Jun 10, 2010 1:38 am

Hola! Soc l'"adquisició! Com va? (sona prou provocador?)

Miri espiadimonis, que m'acusi de provocador passi, potser té raó i tot. Però la resta són un seguit de prejudicis i insults molt greus sense cap base ni argumentació. Es limita a menysprear-me sense ni tenir la mínima educació de dirigir-se a mi, o em dirà que no es referia a mi amb les seves paraules?

Sí, si vol em pot considerar antisionista, objectivament té raons per dir-m'ho. Però la resta, les seves gruixudes paraules tenen el mateix to que un tertulià de T5 esperant l'aplaudiment de la claca.

No em coneix, només pot jutjar les meves paraules, i aquestes en cap moment s'han vestit d'odi vers ningú. Que li quedi molt clar:

NO SOC ANTISEMITA,
NO SOC JUDEOFÒBIC,
I NO TÉ CAP DRET A ACUSAR-ME'N SENSE MÉS ARGUMENTS QUE LA MEVA PROVOCACIÓ.


Amb vostè, espiadimonis, si que no paga la pena gastar arguments ni temps perquè està carregat de prejudicis; per molt que li demostrin que el govern d'Israel comet un crim, el que sigui, sempre trobarà algun subterfugi per defugir-ne.

Vostè sí que té l’intel·lecte entelat pel fanatisme: Israel és innocent, superior i sempre tindrà la raó. I sense necessitat de judici.

Seguint amb la seves paraules, una de les grandeses de la democràcia és que tothom és innocent fins que no es demostri el contrari, però sembla ser que vostè té el dret de relacionar-me amb ASSASSINS I VIOLADORS.

No creu que n'ha fet un gra massa? Així tracta vostè el que no pensen de la mateixa manera? Se n'adona del seu fanatisme? S'ha passat de la ratlla que marca la mínima correcció.

I si parlem d'antisionisme, també hi han jueus antisionistes, són nombroses les associacions jueves que s'oposen a les actuacions bèl·liques d'Israel. Però clar ara em dirà que és l'auto-odi que els empeny, oi? No pot ser que siguin racionals i tinguin els seus arguments? No! Ha de ser l'auto-odi. S'ha aturat mai a replantejar-se racionalment i objectivament els seus criteris?

Aquests també són antisemites i judeofòbics?

http://www.nkusa.org/activities/Demonstrations/20090102/DC.jpg
http://www.nkusa.org/activities/Demonstrations/20090103/1-558314992705_0_BG.jpg
Tornar a dalt Ir abajo
Fed Up




Nombre de missatges : 36
Registration date : 28/12/2008

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDj Jun 10, 2010 11:52 am

Tens raó, Dissident. No crec que sigui just dir que els Neturei Karta (de les fotos) siguin precisament judeofòbics. Però sí que són tant cegats per prejudicis extremistes que acaben fent alianzes amb terroristes, participant en el negacionisme de l'Holocaust, y perdent del tot el nord moral.

Potser és millor reconèixer que el antisionisme en si és un prejudici brutal. Sense anomenar-lo "antisemitisme", és suficient dir que el antisionisme funciona avui día de manera molt semblant de com ha funcionat el antisemitisme durant l'últim mil·lenni: focalitzes en un cert grup de persones, els acuses dels crims més horribles del món, acceptes mites y exageracions com a proves de criminalitat, y busques castigar-los directament.

Dissident ja ha declarat a Israel culpable, un país de criminals contra una "legalitat internacional" imaginaria. Ha expressat que vol veure a Israel castigat per intentar protegir els seus soldats d'un asalt premeditat. Ell no necessita sentir testimonis del costat dels soldats, veure videos mostrant l'us de violència letal contra els soldats, ni pensar en els vincles directes que tenen els "activistes" amb grups extremistes. No vol pensar en el rol dels "activistes," de Hamas, ni de Turquia en produir una situació violenta que va acabar amb morts. Tampóc necessita opinions d'experts militars de què va passar exactament ni de quins errors són raonables en aquesta mena de situació: castiguem ja!
Seguiex aplicant un altre estàndar a Israel que a altres països, y es creu justificat en fer-ho. Això és un prejudici. Té els seus prejudicis y sembla que creu que són "raonables." Mentrestant va atacant altres que no comparteixin els seus prejudicis... aparentment creient que fer suport a Israel (un dels països més avançats no tant sols tecnologicament, sinó moralment) és un fanatisme inacceptable.

Jo només pregunto: Dissident, que pretens? Només vols omplir pàgines aquí amb prejudicis antisionistes? Això sí que seria un intent de provocació; un intent de provocació que no mereix més atenció.
Si volguessis diàleg, hauries de mostrar-te interessat en fer més que predicar, sentir-te moralment superior y repetir tòpics esbiaxats.
Tornar a dalt Ir abajo
vilaboi

vilaboi


Nombre de missatges : 43
Registration date : 26/01/2010

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDj Jun 10, 2010 11:59 am

Justa la Fusta, no cal dir res mes. Shalom
Tornar a dalt Ir abajo
espiadimonis

espiadimonis


Nombre de missatges : 325
Registration date : 22/01/2007

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDj Jun 10, 2010 2:58 pm

Vaja, dissident, esperava que tard o d'hora em donaria la raó, però no em pensava que fos tan de pressa. I és que una de les altres característiques de l'antisemitisme i la judeofòbia és la ubèrrima imaginació que tenen i els pocs escrúpols en inventar-se les coses perquè, em pot dir vostè, ànima de càntir, on he escrit que Israel és innocent, superior i que sempre tindrà la raó? Portar les coses a l'extrem com fa vostè, això sí que es pot dir que és fanatisme. Va, prengui's unes tassetes de til·la, rellegeixi amb més calma el que vaig escriure, i en tornarem a parlar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://espiadimonis.blogspot.com/
Joel Català

Joel Català


Nombre de missatges : 299
Localisation : Catalunya
Registration date : 21/06/2007

Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitimeDj Jun 10, 2010 6:32 pm

Senyor "Dissident":

L'anti-sionisme és una forma d'anti-semitisme, perque consisteix en negar-li al poble jueu el dret inalienable de tots els pobles del món d'expressar plenament la seva identitat nacional. La plenitud nacional passa per disposar d'estructures de govern legítimes i independents, cosa que avui dia s'expressa a través dels estats de dret democràtics.
Tornar a dalt Ir abajo
http://lazerbrody.net
Contenido patrocinado





Provocació i antisemitisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Provocació i antisemitisme   Provocació i antisemitisme Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Provocació i antisemitisme
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Antisemitisme a Catalunya
» Antisemitisme a Israel?
» Augmenta un 32% l'antisemitisme a Argentina

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'actualitat-
Canviar a: